+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Recepten (en andere bori tori)» allergie
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: allergie  (Read 270 times)
barbamama
Guest
« on: 17-03-2013, 10:15:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mijn kind heeft een heleboel allergieen, hij mag geen koemelkeiwit geen soja geen ei,tarwe,noten,peulgroentes,bonen en geen gluten.

Dus dat betekend hij mag niets van brood koekjes soepstengels of ook mr iets in die richting. Geen toetjes geen pasta geen melk. Hij krijgt nutrilon pepti. Dat is speciaal voor allergie.

Hij eet nu bijna alleen maar fruit groentes en aardappel of rijst op een dag. Mag niets van dat andere. Maar wil zo graag iets anders voor mijn kind maken. De artsen hebben gezegt ik kan iets met maismeel voor hem maken. Maar ik mag geen boter ei of melk gebruiken.

Hebben jullie recepten van koekjes of brood of iets dergelijks voor me wat ik kan maken voor mijn kind?

Alvast bedankt voor de serieuze reacties!
mss j
Guest
« Reply #1 on: 17-03-2013, 14:13:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik kwam toevallig vandaag op zo een site ik ga ff terug neuzen in me geschiedenis
mss j
Guest
« Reply #2 on: 17-03-2013, 14:19:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=74530

Ik hoop dat je hier iets aan hebt
barbamama
Guest
« Reply #3 on: 17-03-2013, 23:13:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Me computer is gecrasht dus zit nu op me telefoon op internet. Maar hoever ik kom bij die site is dat ik recepten zie voor taarten enzo? Bedankt voor je serieuze reactie hoor, maar kom er momenteel niet mee verder ivm dat ik op me tel internet gebruik maak.
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: