Bridge
Over Troubled Water.
MamjoDon

Mambini Lobi: +1425/-126
Mi kondre,tru,mi lobi yu,yu moi tu na mi ai !
|
 |
« Reply #30 on: 07-01-2009, 10:34:33 - GMT-1 » |
|
Ik heb gezocht naar die winkel/slager van die vleesworst maar ik heb niks gezien . Jij hebt blijkbaar ook niks gevonden anders had je het mij wel laten weten . Of joe njam joe bere foeroe keba en ben je mij vergeten ??groetjes van waarzo ?  Echt niet hoor . Maar a san na wan werede dwaalspoor hoor , ik zie ook niks daar , dus mek deng sma sa tak a worst switi , njang deng worst deng tang foe deng jere , mi sa njang wan tra swietie worst .  groetjessssss
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
waarzo
Guest
|
 |
« Reply #31 on: 07-01-2009, 11:18:15 - GMT-1 » |
|
Echt niet hoor . Maar a san na wan werede dwaalspoor hoor , ik zie ook niks daar , dus mek deng sma sa tak a worst switi , njang deng worst deng tang foe deng jere , mi sa njang wan tra swietie worst .
groetjessssss Gierighied speelt mij zodanig parten dat ik dat ding niet kan loslaten . Ik liep als een lauwmang daar in de buurt van de hobbemaplein, ik ben 2 x gelopen tot aan de vaillantlaan, toen moest ik wel terug , ik ben lang al die winkels gelopen op de hobbemaplein zelf, vervolgens liep ik door in de kempstraat , en er is gewoon niets , mi heer anoe bin vries ! Maar goed het is er niet dau dan houd het op . Groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bridge
Over Troubled Water.
MamjoDon

|
 |
« Reply #32 on: 07-01-2009, 11:24:07 - GMT-1 » |
|
Gierighied speelt mij zodanig parten dat ik dat ding niet kan loslaten . Ik liep als een lauwmang daar in de buurt van de hobbemaplein, ik ben 2 x gelopen tot aan de vaillantlaan, toen moest ik wel terug , ik ben lang al die winkels gelopen op de hobbemaplein zelf, vervolgens liep ik door in de kempstraat , en er is gewoon niets , mi heer anoe bin vries !
Maar goed het is er niet dau dan houd het op .
Groetjes
ooooow , wat erg , dus da ie griedie moro mie .  Helaas hé , ik was al blij met een nieuw adres voor lekkere worst , blijkt dat na zomaar .  Snap nog steeds niet dat degene niet gewoon het juiste adres en de naam van de zaak zet , lijkt een anansi torie zo .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
waarzo
Guest
|
 |
« Reply #33 on: 07-01-2009, 11:51:00 - GMT-1 » |
|
ooooow , wat erg , dus da ie griedie moro mie . Helaas hé , ik was al blij met een nieuw adres voor lekkere worst , blijkt dat na zomaar . Snap nog steeds niet dat degene niet gewoon het juiste adres en de naam van de zaak zet , lijkt een anansi torie zo . jaa ik ben behoorlijk gierig hoor . het lijkt idd een anansie torie want diegene heeft ook nooit meer gerageerd, jij en ik zijn de enige die deze topic nog levend houden . Maar ts kwam zo geloofwaardig over . Maar toch mi skieng e pikie mi dat het die ene zaak is die nu gesloten is daar naast die kentucky t.o die bloemenkiosk !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bridge
Over Troubled Water.
MamjoDon

|
 |
« Reply #34 on: 07-01-2009, 20:05:56 - GMT-1 » |
|
jaa ik ben behoorlijk gierig hoor . het lijkt idd een anansie torie want diegene heeft ook nooit meer gerageerd, jij en ik zijn de enige die deze topic nog levend houden . Maar ts kwam zo geloofwaardig over .
Maar toch mi skieng e pikie mi dat het die ene zaak is die nu gesloten is daar naast die kentucky t.o die bloemenkiosk !
Dat zei ik ook , die is de enigste nieuwe Surinaamse zaak daar in de omgeving . Maar ook de enige die weer dicht is voordat ik zelf erin ben geweest . 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
worstgierige vrouwen
Guest
|
 |
« Reply #35 on: 07-01-2009, 22:44:46 - GMT-1 » |
|
Wang sanie: oeng griedie djie worst jere. Mijngunstes! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
waarzo
Guest
|
 |
« Reply #37 on: 08-01-2009, 08:51:37 - GMT-1 » |
|
Wang sanie: oeng griedie djie worst jere. Mijngunstes! Ik weet zeker dat als die winkel er zou zijn , dat jij ook worst zou komen kopen mang !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mira
Guest
|
 |
« Reply #38 on: 10-01-2009, 11:15:17 - GMT-1 » |
|
Dames, luister. Mochten jullie eens in Amsterdam zijn, ga dan naar winkelcentrum Strandvliet in Zuidoost. Daar is een zaak genaamd De Tokoman. De winkelier, een Chinese jongeman, maakt zelf worst van kippenvlees. Ze worden per drie verpakt, ingevroren en verkocht. Thuis kan je ze zelf opwarmen. Ze zijn heerlijk, pittig en niet al te duur. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bal
Guest
|
 |
« Reply #39 on: 16-01-2009, 18:57:52 - GMT-1 » |
|
winkel is aan de Dierenselaan t.o. postkantoor naast die vlaaiwinkel, is lekker maar heet dus denk aan je tong en vergeet niet te roosteren lekker bruin op een bbq. Kost € 10,00 per kilo. Eet smakelijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bridge
Over Troubled Water.
MamjoDon

|
 |
« Reply #40 on: 18-01-2009, 05:22:31 - GMT-1 » |
|
winkel is aan de Dierenselaan t.o. postkantoor naast die vlaaiwinkel, is lekker maar heet dus denk aan je tong en vergeet niet te roosteren lekker bruin op een bbq. Kost € 10,00 per kilo. Eet smakelijk.
Nou , dat is echt een heel andere kant op dan waar wij eerst keken mang , het postkantoor ken ik ,die vlaaiwinkel ook , er zijn een aantal uitzendburo' s daar. Ik piep wel ff welke winkel jij zegt . 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bal
Guest
|
 |
« Reply #41 on: 18-01-2009, 18:30:48 - GMT-1 » |
|
Nou , dat is echt een heel andere kant op dan waar wij eerst keken mang , het postkantoor ken ik ,die vlaaiwinkel ook , er zijn een aantal uitzendburo' s daar. Ik piep wel ff welke winkel jij zegt .  Waarom moet je piepen schat? Tis een islamitische slagerij van surinaamse afkomst en hij maakt het zelf zegt ie. Ik heb het in de zomer buiten ge-bbq en was wel lekker. maar je kan het ook in olie bakken denk ik en je moet het even eerst koken zodat het binnen sappig blijft zegt hij. Vergeet mij niet als het lekker is ja... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
huh.............
Guest
|
 |
« Reply #42 on: 19-01-2009, 14:17:20 - GMT-1 » |
|
Waarom moet je piepen schat? Tis een islamitische slagerij van surinaamse afkomst en hij maakt het zelf zegt ie. Ik heb het in de zomer buiten ge-bbq en was wel lekker. maar je kan het ook in olie bakken denk ik en je moet het even eerst koken zodat het binnen sappig blijft zegt hij. Vergeet mij niet als het lekker is ja...  waarom bbq je het? het is toch al klaar? of is dat gewoon lekker? droogt het dan niet uit?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
waarzo
Guest
|
 |
« Reply #43 on: 20-01-2009, 09:22:16 - GMT-1 » |
|
Nou , dat is echt een heel andere kant op dan waar wij eerst keken mang , het postkantoor ken ik ,die vlaaiwinkel ook , er zijn een aantal uitzendburo' s daar. Ik piep wel ff welke winkel jij zegt . Ik begin deze worst mystreie steeds vreemder te vinden . Nu schijnt die winkel op de dierenselaan te zijn terwijl ts het toch duidelijk had over hobbemaplein. Ik denk niet dat ze het over die vleesworst heeft hoor, want vleesworst bqq je niet en bak je ook niet in hete olie . Dus verwacht er niet teveel van als je gaat piepen hoor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bal
Guest
|
 |
« Reply #44 on: 20-01-2009, 11:01:37 - GMT-1 » |
|
Het is een panklare kippenworst met peper en kruiden dus al voorgekookt maar niet eetklaar. Dus even in kokend water enkele minuten laten suderen om de sappigheid te behouden en dan bakken net kippenvleugeltjes of boutjes. Winkel is op hoek Lareyweg en Dierenselaan en heet El-salaam of iets dergelijks.
Vergeet het niet te bakken of op de bbq anders heeft het een half rauwe smaak. Ik hoor graag hoe het heeft gesmaakt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|