Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Voor 65 miljoen aan vuurwerk verkocht. Hoeveel heb jij gekocht?  (Read 1549 times)
Franky
Guest
« on: 31-12-2008, 19:38:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

In de recessie is de afgelopen dagen is voor 65 miljoen euro aan vuurwerk verkocht. Dat heeft een woordvoerder van het brancheoverleg vuurwerkhandelaren vandaag gezegd.

De verkoop blijft iets achter bij de verwachte 70 miljoen.

De verkochte hoeveelheid vuurwerk is gelijk aan die van vorig jaar. Toen verkochten de handelaren voor 60 miljoen, de 5 miljoen extra van dit jaar komt door een prijsstijging van het vuurwerk.

Mensen stonden maandag in de rij om vuurwerk te kopen, dinsdag was een rustige dag en woensdag was het weer druk. Dat is een ander beeld dan in voorgaande jaren. Toen liep de drukte steeds verder op in de drie verkoopdagen.
http://www.nrc.nl/binnenland/article2108976.ece/Voor_65_miljoen_aan_vuurwerk_verkocht
Nurse
MamjoRuler

« Reply #1 on: 31-12-2008, 19:50:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb voor 75 euro aan vuurwerk gehaald, en dan heb ik me nog ingehouden want normaal is het 100 euro of meer ongeveer... En geen pijlen alleen kindervuurwerk en grond siervuurwerk, en ik heb ook geen rotjes gehaald.

Franky
Guest
« Reply #2 on: 31-12-2008, 20:09:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb voor geen vuurwerk gekocht. In plaats daarvan heb ik lekkere hapjes gekocht en een dure champagne.
r
Guest
« Reply #3 on: 31-12-2008, 20:13:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ook geen vuurwerk gekocht.ik vind het zonde om aan het eind van het jaar mijn zuurverdiende geld de lucht in te schieten.
happy new year.
shannie
Guest
« Reply #4 on: 31-12-2008, 20:34:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik 13.50
maar ik heb dan ook hele kleine kids, dus deng sterretjes laai

happy new year
Vin
Guest
« Reply #5 on: 01-01-2009, 01:13:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ook geen vuurwerk gekocht.ik vind het zonde om aan het eind van het jaar mijn zuurverdiende geld de lucht in te schieten.
happy new year.

Dan kan je met alles zo redeneren

Dat mek mie lob sranang, want hoe arm men daar ook mag zijn. Owroejari is is Owroejari en dan wordt er flink afgeschoten.

Hier in Nederland na wang lo ka griediemang e tang.
Xeena
Guest
« Reply #6 on: 01-01-2009, 01:58:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Cheesy Cheesy
Abra brokie
MamjoRuler

« Reply #7 on: 01-01-2009, 10:44:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb voor geen vuurwerk gekocht. In plaats daarvan heb ik lekkere hapjes gekocht en een dure champagne.

Gelijk heb je brada, ga m'n geld niet verspillen aan vuurwerk.
Als kind/tiener/twintiger heb ik m'n hart voldoende aan vuurwerk opgehaald.
In deze tranga tijd vind ik het zonde van m'n geld. Dat is letterlijk je geld in rook doen opgaan; en dat binnen
niet eens een minuut.

A moro awa tjopo woplema
A moro anisa nole woplema
Moksie
Guest
« Reply #8 on: 01-01-2009, 11:59:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik geloof zo,n 150 tot 200 euro, ik schiet letterlijk alle ellende de lucht in en gooi strijkers naar kerels. Ik vindt het zeker mijn geld waard.
Mijn kinderen krijgen siervuurwerk en ik de neem de bommen.
Nurse
MamjoRuler

« Reply #9 on: 01-01-2009, 19:33:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik geloof zo,n 150 tot 200 euro, ik schiet letterlijk alle ellende de lucht in en gooi strijkers naar kerels. Ik vindt het zeker mijn geld waard.

Voordat ik mn kind had, kocht ik ook alleen een pak astronouten en pikte strijkers van de jongens. Maar nu mn kind groter is, dan koop ik vnl siervuurwerk voor hem, dat kunnen we iig samen afsteken, of hij kan sommige dingen alleen doen met een aansteeklont.
Maar gisteren waren er behoorlijk wat lawinepijlen te horen, eentje zelfs vlak bij ons en we werden wel gewaarschuwd van te voren, dus we konden op tijd vluchten met de kinderen..... maar wat een knallen zijn die dingen zeg!!!  Shocked

magnumboss
Guest
« Reply #10 on: 01-01-2009, 19:45:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

bijna 300 euro aan lawinepijlen, strijkers, siervuurwerk en 100000 klappers.
Sies
MamjoRuler

Arrogance is much different from ignorance

« Reply #11 on: 01-01-2009, 19:48:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb 200 euries gekocht aan vuurwerk sier natuurlijk  voor me jongen ,me dochter deed het rustig met wonderkaarsjes met die kleine van me die was absoluut niet bang.Meneertje vond het echt leuk.Maar zo wreed er kwam een vuurpijl op me kont terecht Angry mi denk mi bille brong,maar nee rook wel verbrand maar viel wel mee.
Vin
Guest
« Reply #12 on: 02-01-2009, 02:29:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik denk dat jij voor jouw ellende wel 1 miljard euro aan vuurpijlen moet uitgeven. 150 euro is echt een druppel op een gloeiende plaat.
Moksie
Guest
« Reply #13 on: 02-01-2009, 07:16:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik denk dat jij voor jouw ellende wel 1 miljard euro aan vuurpijlen moet uitgeven. 150 euro is echt een druppel op een gloeiende plaat.

Zijn er zoveel vuurpijlen nodig om jou mee de lucht in te krijgen Vin? Ik wist niet dat jij zo,n heavy weight was.. Cheesy

Gelukkig nieuwjaar schatje! Tongue

.
Guest
« Reply #14 on: 02-01-2009, 09:28:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zijn er zoveel vuurpijlen nodig om jou mee de lucht in te krijgen Vin? Ik wist niet dat jij zo,n heavy weight was.. Cheesy

Gelukkig nieuwjaar schatje! Tongue

En hoe zwaar weeg jij?Voor jou zal er wel een ''Scud  of kazam raket nodig zijn om jou de lucht in te krijgen.
En niet jokken over je gewicht he! Grin
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: