Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: APOKOE OF NIET? (topic graag verpl. naar kulturuforum)  (Read 1139 times)
KULTURU
Guest
« on: 06-01-2009, 10:53:42 - GMT-1 »

Beste Dame /heer,

Wie heeft er antwoord op mijn vraag? Wie heeft er raad.
Al geruime tijd heb ik last van iets/iemand die s'nachts sex met me komt bedrijven.
nadat ik info bij iemand had ingewonnen antwoordde die persoon dat hij s'nachts naast mij moest slapen en dan het "ding " kon vangen?
Daar ben ik maar niet op ingegaan omdat ik nou niet weet asl dat bij mij hoort en ik het gerust moet stellen of dat ik er wel helemaal van af moet.

Uiteraard heb ik in de wandelgangen gehoord dat het een apokoe kan zijn. Ik weet dat er verschillende soorten apokoes zijn in combinatie met andere winti's.

Mar nu komt het ik heb sinds kort een nieuwe vriend en die heeft me al twee keer verteld dat hij s'nachts wakker werd van mij gekreun en dat ik een keer zelfs mijn deken heb weggeslagen en mijn benen wijd open maakte ?
(mijn vriend is geen surinamer)
Ik heb hem opdracht gegeven mij wakker te maken.

Maar ja wie heeft er raad en/of antwoorden voor mij?
Graag ser. reacties.
een vriend
Guest
« Reply #1 on: 06-01-2009, 11:08:33 - GMT-1 »

ik weet niet of het een grap is, maar 1 ding is zeker. het is zeker GEEN APUKU of winti gadu maar een kwade geest.
In feite heeeft u een probleem dus laat u vooral eerst goed voorlichten want velen zullen u bang maken zodat u onderworpen bent aan hun hulp.
hetgeen u beschrijft is meer dan zomaar een indringer in een woning en uw lichamelijke huis. onderschat het dus niet. uw Akara is finaal onderdrukt dus is uw lichaam een openhuis voor vele geesten.

laat u raadplegen
kulturu
Guest
« Reply #2 on: 06-01-2009, 11:21:08 - GMT-1 »

Beste vriend,

Bedankt voor je reactie,

Weet u misschien meer over de onderdrukking van de akara en hoe ik dit zelf en of met behulp van iemand kan verhelpen. En het is geen grap
een vriend
Guest
« Reply #3 on: 06-01-2009, 11:27:25 - GMT-1 »

Beste vriend,

Bedankt voor je reactie,

Weet u misschien meer over de onderdrukking van de akara en hoe ik dit zelf en of met behulp van iemand kan verhelpen. En het is geen grap

ik heb heel veel aan iemand gehad die mij wegwijs gemaakt heeft over het geestelijke en hoe daarmee om te gaan. maakt u een email aan zodat ik u kan contacten om met die persoon te praten. Deze man zal u kosteloos de weg wijzen.
kulturu
Guest
« Reply #4 on: 06-01-2009, 11:35:54 - GMT-1 »

Beste vriend,

Bedankt voor je reactie wederom. Ik zal een e-mail aanmaken en deze hier vermelden.
Nu weet ik het dus zeker in het begin d8 ik dit ik me het verbeelde totdat mijn partner dit onlangs heeft bevestigd.

Groetjes
KULTURU
Guest
« Reply #5 on: 06-01-2009, 11:50:37 - GMT-1 »

Beste vriend,

De aangemaakte e-mail adres is; kulturu@live.nl.

Graag ontvang ik je (jullie) serieuze reactie(s) en wellicht van anderen lezers.

Groetjes
kulturu
Guest
« Reply #6 on: 06-01-2009, 12:23:30 - GMT-1 »

Is er niemand die hier echt seriues op kan reageren?

Verbaast me echt.
een vriend
Guest
« Reply #7 on: 06-01-2009, 12:27:16 - GMT-1 »

Is er niemand die hier echt seriues op kan reageren?

Verbaast me echt.

ik heb u een bericht toegezonden.
ik ook
Guest
« Reply #8 on: 06-01-2009, 18:30:50 - GMT-1 »

ik heb dit ook alleen voel ik dat mijn matras omlaag wordt gedrukt. ik word dan wakker en er is niemand naast me

kun je mij ook hiermee helpen  ik heb geen flauw idee wat een apoekoe is (ik heb er wel van gehoord hoor)

mijn e-mail adres is: helpmijook@live.nl
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: