Pages: 1 [2]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: wel of gene vaccinatie tegen de mexicanse griep?  (Read 2671 times)
mang!
Guest
« Reply #15 on: 24-11-2009, 22:11:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Denk goed na , niemand kan weten wat de gevolgen op lang termijn zijn , simpelweg omdat er geen tijd daarvoor was .
Ik zeg niet dat jij het niet mag nemen , ieder zijn mening toch , dus ik neem het niet . DUHH !
Mang!
uil
Guest
« Reply #16 on: 24-11-2009, 22:30:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ten eerste het is GEEN nieuw medicijn!!
Er gaan ook kids door aan een BMR prik, maare dat word allemaal achter gehouden!
alleen van paar weken terug die 3kids niet, maar goed..
Deze prik is wel veilig, want het is een oude vaccinatie alleen met beetje mexbacterie!
de griep word echt wel erger!
en is er volgend jaar gewoon weeer bij, dan is jou kind niet geent, en is de kans dat die et krijgt grooot!
En de gevolgen op lange termijn als je je zorgen over dat maakt oke, maar er blijven gevolgen op lange termijn ook na alle prikken die je moet doen bij consul.buro!!
maar daar hoor je niemand over;)
dombies!
mijezus
Guest
« Reply #17 on: 25-11-2009, 09:16:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Denk goed na , niemand kan weten wat de gevolgen op lang termijn zijn , simpelweg omdat er geen tijd daarvoor was .
Ik zeg niet dat jij het niet mag nemen , ieder zijn mening toch , dus ik neem het niet . DUHH !

ja maar dat is wel heel ver na denken kom op zeg dat kan je over alles zeggen
no way
Guest
« Reply #18 on: 25-11-2009, 15:57:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Huh Huh Huh no way dat ik dat doe http://www.youtube.com/watch?v=l1K74Tnrrok Undecided
no way
Guest
« Reply #19 on: 30-11-2009, 18:20:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hell No , mijn kind van 3 jaar heb ik niet laten inenten. Ik had allang mijn research gedaan en geen troep in het lijf van mijn kind, hij is nooit ziek, ik ben nooit ziek, kom uit een geslacht van sterke mensen en de meeste mensen zijn volgzame schapen die alles geloven wat de overheid vertelt! Je moet checken dat bepaalde groepen mensen in de wereld, de rijken en die de macht hebben niet zijn ingeeint, de prik is er alleen maar om grote groepen mensen ziek te maken uiteindelijk!
similac
Guest
« Reply #20 on: 30-11-2009, 21:01:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

heb een oproep gekregen om mijn jongste in te laten enten maar ben niet gegaan

vind het krom mijn jongste van 4 word wel opgeroepen en mijn oudste van 6 mag dood gaan

ik denk als je gezond bent is het niet zo dodelijk als bij mensen met een medische achtergrong
en heb om eerlijk te zijn ook mijn twijvels bij de vaccin voor de mexicaanse griep
WAARSCHUWING
Guest
« Reply #21 on: 06-12-2009, 00:42:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

vOOR IEDEREEN DIE BLINDELINGS VERGIF IN ZIJN LICHAAM OF DIE VAN ZIJN BLOEDVERWANTEN LAAT SPUITEN.
LEES NAAR DE BIJWERKINGEN VAN VACCINATIES. INFORMATIE WAT JE WORDT ONTHOUDEN,OMDAT DE FARMACEUTISCH INDUSTRIE ER BAAT BIJ HEEFT OM ONS TE MISLEIDEN. ZE VERDIENEN MILJARDEN ALS DE WERELDBEVOLKING ZIEKER WORDT
DOOR HUN VACCINATIE.

LEES ONDERSTAANDE LINKEN
http://www.wanttoknow.nl/overige/baarmoederhalsK.-vaccinatie-waar-zijn-we-mee-bezig/
http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/ouders-online-krabbelt-terug-inzake-advies-kindervaccinaties/
http://gezondheid.blog.nl/actualiteiten/2009/08/16/britse-gezondheidsorganisatie-waarschuwt-voor-bijwerkingen-griepvaccin
http://www.wacholland.org/nl/nieuws/het-mexicaanse-griep-vaccin-kan-ernstige-bijwerkingen-hebben

EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR TWEE.
LAAT U NIET MANUPILEREN,MAAR MAAR BESLIST MET LIEFDE EN MET UW VERSTAND WAT U DOET. IN IEDER GVAK DIENT U VOOR U ZELF EN VOOR UW GELIEFDEN TE ONDERZOEKEN WAT DE VOOR EN NADELEN ZIJN EN MOET U DE WAARHEID WETEN VOOR U UZELF VERGIFTIGD.
WAARSCHUWING
Guest
« Reply #22 on: 06-12-2009, 01:06:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

REACTIE OP BERICHT VAN UIL

WEES MAAR LEKKER EIGENWIJS EN BLIND. STROOI MAAR ZAND IN JE EIGEN OGEN EN NIET IN DIE VAN EEN ANDER.

MISSCHIEN MOET AAN HET DENBKEN GAAN ALS JE ONDERSTAANDE LINK KLIKT EN LEEST OF LUISTERT NAAR DE BERICHTGEVING.

DE JE VOORDEEL ER MEE

http://argusoogorg.hyves.nl/blog/28210551/De_dochters_van_Barack_Obama_krijgen_geen_H1N1_vaccin/qbjn/
Mexigr.
Guest
« Reply #23 on: 12-12-2009, 17:16:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het lijkt wel alsof die griep aan het wegebben is. Er zijn naar mijn gevoel steeds minder mensen ziek.
Bridge
Over Troubled Water.
MamjoDon

Mambini Lobi: +1425/-126

Mi kondre,tru,mi lobi yu,yu moi tu na mi ai !

« Reply #24 on: 24-12-2009, 13:14:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

DONDERDAG 24 DECEMBER 2009

'Epidemie Mexicaanse griep voorbij' .
De epidemie van de Mexicaanse griep lijkt voorbij. Dat heeft het onderzoeksinstituut Nivel zojuist bekendgemaakt. De laatste weken nam het aantal mensen met griep al af.
Afgelopen week kwam dit aantal onder de grens te liggen waarbij er nog sprake kan zijn van een epidemie.

Als huisartsen gedurende twee weken bij meer dan 51 op de 100.000 inwoners griepachtige verschijnselen vaststellen, is een griepuitbraak een epidemie te noemen. Afgelopen week lag het aantal op 44. Als dit cijfer ook deze week zo laag blijft, dan kan er met meer zekerheid gesteld worden dat de epidemie voorbij is.

Mild
De griepepidemie heerste sinds 23 oktober. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) heeft altijd gesproken van een 'lichte epidemie'. "De Mexicaanse griep is gelukkig een milde epidemie gebleven", zei onderzoekster en arts GĂ© Donkers van het Nivel. "De epidemie duurde tien weken, wat ook gebruikelijk is voor de wintergriep. Opvallend blijft dat vooral minder ouderen ziek geworden zijn van de griep. Wel hadden zij relatief wat meer risico op complicaties."

Dat de epidemie voorbij lijkt, betekent overigens niet dat het virus H1N1 helemaal het land uit is. Nog altijd raken mensen besmet met het virus. "Je vraagt je altijd af of het aantal besmettingen met het virus terug blijft lopen. We hebben geen indicatie dat dit niet zo zou zijn, maar we zijn voorzichtig met zeggen dat de epidemie echt helemaal voorbij is", aldus Donkers.

GRIEP
Guest
« Reply #25 on: 08-01-2010, 01:42:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoeveel mensen hebben nu griep en hoe weet je dat het de normale griep is of h1n1?Sinds de rivm heeft gezegd dat de epidemie over is lijkt het alsof er geen ziektegevallen en doden meer zijn.Of zijn we voor de gek gehouden en echt als testpersonen gebruikt?
Raar allemaal hoor!
ml
Guest
« Reply #26 on: 14-01-2010, 11:44:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb mijn zoontje van 3 niet laten inenten tegen de mexicaanse griep.

De dag dat het inenten begon vroegen ze op het dag verblijf of ik mn kleine jongen liet inenten hem daarvoor op kwam halen.nee dus.Dit was om 830uur toen ik hem om 1600uur weer op ging halen,hing er aan de deur een briefje dat de mexicaanse griep was geconstateerd bij een kindje op de groep.
Het inenten had dus al geen zin gehad,tot vandaag toe is mijn kleine jongen niet ziek geweest.wel heb ik nu in mijn omgeving al wel verhalen gehoord van kindjes die zijn ingeent onder de raarste huiduitslag zitten en ze eigenlijk niet weten wat het is,vermoedelijk waren die kindjes iet wat ziek bij het inenten of ziek er voor geweest.
Ik vind dat dan toch eng en raar.

Nee ik heb geen spijt van mn keuze,tegenwoordig willen ze maar vanalles in je spuiten en doen ik hou daar niet van.
Pages: 1 [2]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: