Jezelf Pijpen

(1/7) > >>

suri_boi:
Kan iemand me mischien vertellen hoe je je zelf kan pijpen, welke oefeningen moet je doen en ik welke standje moet je liggen, zulke dignen bedoel ik. Dit is een serieuse vraag dus lach me niet uit..alvast bedankt.
suri.boi :afro:  :dj:  :jumpy:  

Guest:
B) ik moest wel even lachen toen ik het las  :sorry: Ik hoop dat je hier antwoord op krijg. Baja ik ben een vrouw anders had ik je kunnen helpen.  :rolleyes:  

suri_boi:
Hmmm, geef niks , maar zijn er dan geen vrouwen die zichzelf beffen? vertel me die dingen noh, hoe doe je dat? :clap2:  

klitje:

Hmmm, geef niks , maar zijn er dan geen vrouwen die zichzelf beffen? vertel me die dingen noh, hoe doe je dat? :clap2:
je kapt je coulo hoofd eraf dan zorg je dat je moffo open is en tja.........de rest kan je zelf invullen :P  :cheers:  :band:  :dj:  :offtopic:  

Ballou Jerk-a-lot:
Als ik mezelf zou kunnen pijpen, dan zou ik helemaal geen sociaal leven meer hebben ... ik zou de hele dag mezelf verwennen !!!

En kleine Borisje zou dan helemaal uitgeleefd zijn .... DAMN !!!
 :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:  :drool:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Reply