Pages: 1 [2] 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Top 20 slechtste buurten van Nederland  (Read 1951 times)
ik
Guest
« Reply #15 on: 09-02-2009, 12:18:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hmmm..ik woon dus in een elite buurt. Roll Eyes

Ik ook. hartje bijlmer.  Cheesy
freedom.
Guest
« Reply #16 on: 09-02-2009, 12:21:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bijlmer is het minst onleuke gebied van Nederland.Als je begrijpt wat ik bedoel.
FAITHFUL
MamjoDon

« Reply #17 on: 11-02-2009, 09:01:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nou ik ben ook een Bijlmerista!
En met trots roep ik het van de daken.
Als ze alleen maar Gravesteijn wegdozeren ben ik helemaal gelukkig  Roll Eyes  Roll Eyes

Trouwens, de kolenkit buurt is idd een buurt waar je niet wilt zijn.
Rotje knor had ik in zijn t geheel al afgezworen. Mijn broer woont er en ik kom echt alleen als er iemand jarig is daar...En als ik echt hoge nood heb, kan ik naar zomer carnaval gaan kijken.
Voor de rest: dank je de koekoek...
Alhoewel stappen in Rotterdam veel leuker is dan in Amsterdam...maar neeh....Ik voel iets in Rotterdam wat me niet aanstaat.
Winkelen doet ook niet daaro......

"God always leads the way!"
FAITHFUL
MamjoDon

« Reply #18 on: 11-02-2009, 09:03:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bijlmer is het minst onleuke gebied van Nederland.Als je begrijpt wat ik bedoel.

Cheesy Cheesy

Weet jij misschien als de daalwijkdreef wordt verlaagd of niet?

freedom.
Guest
« Reply #19 on: 11-02-2009, 09:09:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zo is het faithfull, mocht Zuid Amerika van de kaart verdwijnen dan zet ik mijn villa hart in Amsterdamse poort. Alleen jammer dat er zoveel hollanders lopen
ik
Guest
« Reply #20 on: 11-02-2009, 11:19:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Cheesy Cheesy

Weet jij misschien als de daalwijkdreef wordt verlaagd of niet?

Yep, daalwijkdreef wordt verlaagd! ik krijg nu al de zenuwen als ik eraan denk wat voor een ongemak het realiseren daarvan met zich gaat meebrengen.
Alert
Guest
« Reply #21 on: 11-02-2009, 14:13:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Laat u niet ontmoedigen door deze gegevens. Ik weet zeker dat er wijken en buurten zijn die veel erger zijn dan de genoemde slechtste buurten.
Ik woon niet in de genoemde buurten maar zou als het zo was mij niet druk maken. Is uw buurt een vuilnisbelt of een varkensstal, vlucht er dan voor en sluit uw ogen er niet voor, anders raakt u ongemerkt ook met pek besmet  Wink. Alles is mogelijk dus laat u niet in een negatief hokje plaatsen/drukken.
Vin
Guest
« Reply #22 on: 11-02-2009, 15:44:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Godzijdank! Sexbierum komt er niet in voor. Tis toch heerlijk wonen daar.
FAITHFUL
MamjoDon

« Reply #23 on: 12-02-2009, 07:55:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Yep, daalwijkdreef wordt verlaagd! ik krijg nu al de zenuwen als ik eraan denk wat voor een ongemak het realiseren daarvan met zich gaat meebrengen.

Ohhhhhh.
Jammer. had gehoopt dat ie niet verlaagd werd. Als ie verlaagd word, komt de weg akelig dichtbij de woonwijken.
Vind het juist hele goed datje als je de buurten in rijdt naar beneden (laag echtenstein, laag eeftink) moet rijden

noord
Guest
« Reply #24 on: 12-02-2009, 13:54:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

raar, dat amsterdam noord er niet tussen staat Huh

over tuig gesprokken, daar kan je dus s'avonds echt niet over straat!

inbraken, vernielingen aan de lopende band, je auto is niet veilig Undecided

kun je idd beter in de bijlmer wonen, wat is het daar opgeknapt zeg!

goede zet die laagbouw woningen

ex noordeling.
Soort Sani
Guest
« Reply #25 on: 12-02-2009, 14:18:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

raar, dat amsterdam noord er niet tussen staat Huh

over tuig gesprokken, daar kan je dus s'avonds echt niet over straat!

inbraken, vernielingen aan de lopende band, je auto is niet veilig Undecided

kun je idd beter in de bijlmer wonen, wat is het daar opgeknapt zeg!

goede zet die laagbouw woningen

ex noordeling.

Dat zei ik al eerder. Ik mis de vogeltjesbuurt en de rimboe op de lijst. Deze 2 buurten staan al langer dan 30 jaar bekend als tuig van de richel.
noord
Guest
« Reply #26 on: 12-02-2009, 14:23:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

oww sorry!

maar woonde zelf bij waterlandplein, eigenlijk woonde ik er alleen!dus weet niet echt die namen!

alleen die straten om waterlandplein wat een tuig zeg! maar het zegt al genoeg dat er bewaking moet rondlopen daar!
Soort Sani
Guest
« Reply #27 on: 12-02-2009, 14:37:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

oww sorry!

maar woonde zelf bij waterlandplein, eigenlijk woonde ik er alleen!dus weet niet echt die namen!

alleen die straten om waterlandplein wat een tuig zeg! maar het zegt al genoeg dat er bewaking moet rondlopen daar!

Ja daar is ook tuig!

Voorheen was het altijd zo, als je uit noord kwam dan werd je elders in Amsterdam altijd voor tuig aangezien. Vaak woonde vroeger van die blanke flodder families.

Geuzenveld ( rooie dorp) daar was het ook altijd raak.
vogelbuurt=tuigbuurt
Guest
« Reply #28 on: 12-02-2009, 19:14:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dat zei ik al eerder. Ik mis de vogeltjesbuurt en de rimboe op de lijst. Deze 2 buurten staan al langer dan 30 jaar bekend als tuig van de richel.

Ik woon nu al 9 jaar in vogelbuurt men zegt dat het altijd al een tuig buurt is geweest. Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar de eerste jaren niet veel van heb gemerkt. Het enige wat mij opviel was dat er daar veel marokkanen woonde. De afgelopen jaren heb ik gemerkt dat het echt een tuig buurt is geworden. Zowat elke maand verhuizen er mensen, meestal de nog wat nettere niet aso figuren. Momenteel is het echt een ghetto, ik raad het een ieder af om hier te komen wonen. Omdat er veel dealers, illegalen, vandalen en jeugdcriminelen zijn waar skotoe niks tegen durft te doen. S'avonds zie je geen kip meer op straat behalve die marokkaanse schoffies. Ook staat de wijk bekend om huisgeweld, criminaliteit, incest en niet te vergeten er wonen veel pedofielen hierzo.
Dit heb ik zelf van een wijkagent gehoord. Dit jaar ga ik lekker verhuizen weg uit die aso buurt
Abra brokie
MamjoRuler

« Reply #29 on: 12-02-2009, 19:16:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ey mie faya...me wijk staat er tussen mang. Shocked
En ik maar bluffen bij me familie in Su dat ik in een elite Orrandse wijk woon..

A moro awa tjopo woplema
A moro anisa nole woplema
Pages: 1 [2] 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: