Pages: 1 2 3 [4] 5   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Wat doe je als je Man je Slaat of heeft Geslagen?  (Read 2974 times)
eigen schuld!!!!
Guest
« Reply #45 on: 03-05-2009, 17:54:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

is mij ook overkomen jarenlang meegemaakt Angry, weg gegaan weer terug gekomen. niets veranderd nu ben ik  hem zo zat en heb geen greintje respect of medeleven voor hem ik ben nu net zo hard als hem en behandel schijt nog beter dan hem ik buit hem uit tot hij niets over heeft wanneer  Wink Cheesy en hij lekker janken  :'(gewoon de rollen omdraaien dan voelen ze het voelt Grin
eyh!
Guest
« Reply #46 on: 03-05-2009, 18:58:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik zeg het je hé!als een poepe(want zo noem ik dat uitschot) mij slaat of heeft geslagen,......maak ik het even.zo niet!?.....
ja sorry die zo niet bestaat niet!ook al is een man fysiek sterker dan jou,no spang.verlaag je niet door het choppen van een dick of het bestrooien van z'n njang.pay that motherfucker back dmv het fantastisch te doen!en he still the same...... ;)terwijl hij zich afvraagt waar z'n stontjie blijft,koop jij jou nieuwe paar manolo's....

succes.
irma
Guest
« Reply #47 on: 03-05-2009, 20:09:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

we hebbe trouwbelovte dus dang blijv ik bij em na elke pakslaag ga ik op me knieen vo oraal bevredige.
Gekte
Guest
« Reply #48 on: 03-05-2009, 20:46:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat jij moet doen is lekker weg gaan, moet ie iemand anders zoeken om te timmeren.
heb je geen eigenwaarde of zelf respect!
BE A WOMAN en laat je niet slaan.
Dat betekend tog dat hij geen respect voor je heeft.
Iemand die van je houd die slaat je niet en dat je na je pak rammel nog op je knieen gaat om hem een blowjob te geven gaat echt TE ver, vind je het gek dat hij je blijft slaan
hij hoeft maar een paar tranen te laten en nog geen uur daarna zit je al op je knieen
en dat figuur noemt zich een man
me ass voor hem stomme flikker...
HOU HET RESPECT wat je nog over hebt VOOR JEZELF
JA HE
Guest
« Reply #49 on: 03-05-2009, 20:51:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

SOMMIGE VROUWEN HOUDEN VAN PAKSLAAG, ANDERS VOELEN ZE ZICH NIET GOED, DUS ABOENG DJIE DING ZE ZOEKEN HET ZELF, EN WORDEN MEESTAL NA EEN PAKSLAAG METEEN RUSTIG
ECHT HE
Guest
« Reply #50 on: 03-05-2009, 20:55:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vrouwen houden van blauwe plekken dit bij gebrek aan blauwe ogen
Gekte
Guest
« Reply #51 on: 03-05-2009, 21:04:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ai ze houden ervan ja
en nog zeggen HIJ HOUD VAN ME EN IK VAN HEM

Bu#@$it hij moet zn agressie kwijt en zij is de gelukkige

triest
Tisha√ędon
Guest
« Reply #52 on: 03-05-2009, 22:14:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

As Madea said: "Before or after his funeral?"
pijn
Guest
« Reply #53 on: 03-05-2009, 22:50:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vrouwen die dit soort martelingen toestaan zijn vrouwen met weinig zelfvertrouwen! Of sommige vrouwen leven nog in de tijd van de slavernij
stoppen ermee
Guest
« Reply #54 on: 03-05-2009, 23:20:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat doe je als je man meerder malen in je relatie slaat of heeft geslagen? blijf je of ga je weg? wat doe je in die situatie? je houdt nog heel veel van hem! hij slaat je, krijgt tranen zegt" sorry en beloofd om het nooit weer te doen. Misschien blijft het zo of een tijd later doet ie het weer.
Wat doe je want, dit probleem is mij overkomen

ik had ook een relatie waarbij ik lichamelijk mishandeld werd.. Het was mijn aller eerste vriend.. ik was vijftien en hij bijna twintig ik het begin was alles mooi niks te klagen ik kreeg alles wat ik maar wilde.. na een ongeveer maanden het begon met een klap in mijn gezicht waarbij hij zei het was je eigen schuld, ik had er toen al mee moeten stoppen dit was het begin van 8 jaren lichamelijke en geestelijke mishandeling.. hij manupuleerde mij zo dus danig dat ik bang was mijn relatie met hem te stoppen.. ik raakte zwanger op mijn 17e bijna 18 en hij zei tegen me hij wilt het kind niet hij sloeg en schopte me tegen mijn buik en het was echt erg had blauwe plekken op mijn lichaam overal.. ik heb toen uiteindelijk besloten de zwangerschap te beindigen met veel verdriet kom ik er na 3 maanden achter dat een meisje net was bevallen van zijn eerste kind.. Het deed me zo pijn dat ik een einde wilde maken aan mijn leven en zoals de verhalen die ik lees dat hij huilde en ik traptje en keer op keer in.. ik dacht hij heeft me nodig en  omdat hij van me houd doet hij dit.. het is echt vreselijk als iemand je wijs maakt niemand wilt meer alleen ik.. je vind nooit meer iemand anders dus je moet bij me blijven ik ben nooit naar de politie gegaan nu heb ik een kleine van 10 maanden en deze zelfde man is de vader maar hij doet alles voor zijn dochter..

maar ik vergeef hem dit nooit meer en probeer mijn meis ervan te behoeden wnat het duurde niet lang en ik had mezelf van kant gemaakt

ALS EEN MAN JE 1X GESLAGEN HEEFT STOP ER DAN GELIJK MEER WACHT NIET TOT HET TE LAAT IS.. WANT ALS JE EENMAAK 1X GESLAGEN BENT ZAL HET NOOIT MEER STOPPEN
with luv!
Guest
« Reply #55 on: 04-05-2009, 08:51:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

dame van hierboven, ik zou je aub nog willen aanraden, toch deze man niet te vertrouwen,
hij heeft je zoveel ellende bezorgt, ja en nu zorgt hij voor je dochtertje,,goed
maar denk aan de toekomst van jouw en je dochtertje, want zoals je ze,f schreef 1 keer geslagen
altijd kans op herhaling! En ik weet zeker da het weer zal, gebeuren vooal omdat hij weet dat je
toch bij hem blijft en niet de politie voor hem belt..er zijn genoeg instanties die je kunnen helpen
een nieuw begin te maken met je dochtertje.. en er zijn ook nog mannen met respect voor vrouwen!
SUCCES EN WEET DAT IK MET JE MEEN!
na mi
Guest
« Reply #56 on: 04-05-2009, 13:23:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ookal hoer je zoveel als je wilt warom gaat die man dan niet gewoon bij je weg nee hij gaat slaan en daarna gaat ie sorry zeggen ik zal je geen pakkie meer geven en zelf doen ze ze de gekste dingen buitenhuis hoe kan dat dus je wil me zeggen dat een man een vrouw mag slaan no man a san no kan want een man wil macht over de vrouw

De mijne slaat me ook en die gaat beslist niet bij me weg. Hij slaat me omdat ik me weer, omdat ik hem een grote mond terug geef. Ik hoef me als vrouw ook niet alles te laten bevallen. Hij weet dat ik een goeie vrouw ben voor hem. Ik maak me huis schoon, doe de was, kook elke dag, verzorg ons kind, ga naar cursussen voor me nieuwe job, werk er nog erbij een job ernaast nog eens, omdat ik wil sparen voor de vakantie naar suriname voor 2 maanden tenminste einde van het jaar. Maar slaan en uitschelden dat moet ik maar op de koop nemen?Huh Dames?HuhHuh Ik haat het als iemand me steeds uitscheld voor K.bitch K. dit K. dat uitschelden in bijzijnd van je kind of je kind dingen leren hoe ze moet doen tegen over der moeder. En toch houd je van zo een mens.

Ik weet het zelf af en toe ook niet hoor. En ik zeur alleen af en toe om iets samen met zijn gezin iets te ondernemen meer niet.

Want ik ga nergens uit dansen of wat dan ook. Alleen maar familie verjaardagen en zo dat is alles.
Maar voor de rest helemaal niks.
Voorheen gingen we samen ook weleens weg maar nu heet dan >Bel me nicht op dan ga wat met haar doen.
Of als hij niet van je zou houden dan zou die allang bij je weg zijn. Want hij wil ook meer kinderen alleen heb tijdje terug miskraam gehad en daar was hij ook best wel onderste boven.

En een hele tijd was rustig tot op gisteren hij tegen me weer zij van het word tijd dat je weer een paar klappen gaat krijgen.

Het is net als of die me als een meisje van 13 ziet die stout heeft gedaan op school of zo

Tanks voor het luisteren
joker
Guest
« Reply #57 on: 04-05-2009, 13:33:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

in zijn slaap wurgen,in zijn eten puffen,spugen,niezen.faya watra op hem gooien als hij slaapt,trasie achter zijn oren smeren voordat hij weggaat,snottebellen voor zijn kleding smeren,een zwwetvoet sok mee laten koken in het rijst.menstruatie aan zijn handdoek smeren.een pom met babypoep voor hem maken,plassen in zijn drinken. whaaaaah ik val van mijn stoel wie zich aangesproken voelt hier speeksel in je smoel .
joker
Guest
« Reply #58 on: 04-05-2009, 13:36:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zijn bankrekening leeg maken,of spaarrekening fos joe gwe hahahahahaahhohohihihihih mie fadong tap mie bana
black pimp
Guest
« Reply #59 on: 04-05-2009, 13:39:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

die svrouwtjes houden van slaag met mijn riem en het liefste met de gesp kan........lekkker lang rossen en daarna lekker hard backpoen neuken voor rescpct voor pappie !!!!!!!!!!!1 Tongue Tongue Tongue Grin Grin
Pages: 1 2 3 [4] 5   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: