Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Jou mening,problemen van Surinamers,problemen in het dagelijks leven.(Suriname)  (Read 217 times)
Liefje Laysha
Guest
« on: 13-02-2009, 20:21:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoy,aangenaam.. Mag ik van jullie weten wat de dagelijkse problemen zijn van Surinamers.. Wat ze absoluut niet van kunnen veranderen... Wat hun problemen zijn om andermans leven zuur t maken. Want zo zijn d MEESTE hé?Geef jou mening.Heel veel liefs afkomstig van Laysha
Purcy
Guest
« Reply #1 on: 13-02-2009, 21:34:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoy,aangenaam.. Mag ik van jullie weten wat de dagelijkse problemen zijn van Surinamers.. Wat ze absoluut niet van kunnen veranderen... Wat hun problemen zijn om andermans leven zuur t maken. Want zo zijn d MEESTE hé?Geef jou mening.Heel veel liefs afkomstig van Laysha
Het aller belangrijkste probleem is dat je moet gaan werken, het idee al brengt problemen met zich mee.
Liefje Laysha
Guest
« Reply #2 on: 13-02-2009, 22:42:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Gudu Purcy.. voor jou informatie werk ik hoor.Niet dat ik niets t doen hebt,gewoon lekker aan het internetten,dus rustig aan hé Purcy Gudu.. niet zomaar wat uitkraaien yoh.Als jij niet behoorlijk antwoordt wenst t geven,liever g1 reaktie hoor Gudu
coweda
I have no special talents. I am only passionately curious.
MamjoDon

If you follow, you will never lead.

« Reply #3 on: 14-02-2009, 04:14:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nou... Is jouw probleem toch!  Grin

A man cannot directly choose his circumstances, but he can choose his thoughts, and so indirectly, yet surely, shape his circumstances.
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: