Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Einde wereld nabij 2012?  (Read 13053 times)
.w.i.e.g.e.l.o.o.f.t.
Guest
« on: 10-03-2009, 18:46:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Einde van de wereld nabij....

wie gelooft dit?
en wat is nabij?
laten we allemaal beginnen bij het jaar 2012.
Einde Mayakalender..
en alles wat komen zal..
Er zijn onderzoeken gedaan dat wetenschappers niet verder dan het jaar 2012 kunnen kijken...
m
Guest
« Reply #1 on: 10-03-2009, 20:22:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

niemand die t zich interesseert...
jah
Guest
« Reply #2 on: 14-04-2009, 22:48:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Einde van de wereld nabij....

wie gelooft dit?
en wat is nabij?
laten we allemaal beginnen bij het jaar 2012.
Einde Mayakalender..
en alles wat komen zal..
Er zijn onderzoeken gedaan dat wetenschappers niet verder dan het jaar 2012 kunnen kijken...

alleen al die K. zwarte gaan dood.

gelukkig..
die gaan lekker naar K. alla,
en wij krijgen de wereld voor ons zelf..

kk zwarte.. eindelijk... jullie zijn weg.. stelletje profiteurs
Ryan
Guest
« Reply #3 on: 22-05-2009, 23:00:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik denk echt niet dat het waar is wetenschappers kunnen niet bepalen wanneer iets als dat gaat gebeuren. Ze zeiden ook zoveel over 2000 maar niets is gebeurt !!!
JASandra
Guest
« Reply #4 on: 05-10-2009, 21:09:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dat is boelshit.
Er is een openbaring dat het de laatste millenia zijn van de wereld. En dat we alles moeten koesteren. De natuur , eten en drinken, dieren, elkaar. Veel mensen moeten nog leren  om overal van te houden.
En DAN PAS is het afgelopen. Maar dat duurt nog heeeeeeeel lang.
Dus wie weet hebben ons bet-achter -achter achter kleinkinderen dan iets uitgevonden om tussen de sterren te reizen. Er is een documentaire  'death of the sun' soms te zien op national geographic. Ik moest bijna huile toen ik dat zag. 

Nooit de bijbel gelezen? Bij openbaringen staat het vast wel maar je moet het symbolisch zien.
Ingi Makaya
Guest
« Reply #5 on: 07-10-2009, 07:43:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

gelukkig..

Genesis 6:8  But Noah found grace in the eyes of the LORD.
Genesis 6:9  These are the generations of Noah: Noah was a just man and perfect in his generations, and Noah walked with God.
Genesis 6:10  And Noah begat three sons, Shem, Ham, and Japheth.

Shem , the progenator of Negroes , the forefather of Abraham , Isaac and Yahcob.

A black man with whom AHA'YAH made His Holy Covenant.

Now who do you think YAH'OSHUA is going to sAve when he comes back?

Better shut your blapshemous mouth and start reading the Good Book.

Genesis 32:28 And he said, Thy name shall be called no more Jacob, but Israel: for as a prince hast thou power with God and with men, and hast prevailed.

After Yahcob called Ysrael by YAHWEH Himself , we are called the twelve tribes of Ysrael.

The Book of Baruch 4:1 This is the book of the commandments of God, and the law that endureth for ever: all they that keep it shall come to life; but such as leave it shall die.
The Book of Baruch 4:2 Turn thee, O Jacob, and take hold of it: walk in the presence of the light thereof, that thou mayest be illuminated.
The Book of Baruch 4:3 Give not thine honour to another, nor the things that are profitable unto thee to a strange nation.
The Book of Baruch 4:4 O Israel, happy are we: for things that are pleasing to God are made known unto us.

You see known to us His people whom HE is going to save at his second coming.HALLELUYAH.

Wanna know what is going to happen to you watch...

http://www.youtube.com/watch?v=cADJWjPFHD8
man
Guest
« Reply #6 on: 09-10-2009, 21:13:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

natuurlijk eindigde de majakalender in 2012 waren er maja, s meer
EXPERT 1
Guest
« Reply #7 on: 19-10-2009, 18:09:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ALLEEN SURINAMERS KUNNE DAT GELOVEN DIE ZICH AANGESPROKEN VOELEN IN HET BUITENLAND ZYN ZE MET DIVERSE ONWIKKELINGEN BEZIG TOT ZELFS 2030,2050.................... IK HAD OOK EENS GEHOORD DAT 2000 HET EINDE ZOU ZYN .MAAR IK KAN ME NIETS MEER TERUG HERINERREN OF ER WAT WAS GEBEURD........JULLY BLYVEN MAAR DE BEL HOREN HOREN LUIDEN MAAR ...........
SELLASI
Guest
« Reply #8 on: 22-10-2009, 10:48:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

gelukkig..

als je het hebt over zwarte die dood moeten gaan waarom noem jejezelf dat de god van de rastas Huh (jah)
hij wilt liefde en vrede Kiss
dan kom jij zijn naam vervuilen hier op mamjo Angry
en zoals de wetenschap al heeft aangetoont is iedereen afkomstig uit afrika, en dus ben jij afkomstig uit een zwarte Grin

ik heb jou 1 ding te zeggen
trace it face it en erase it!!! Wink

trace it= ga op google en zoek het op aangezien jij nog achter loopt over het ontstaan van de mens
face it= je bent afkomstig van black people uit afrika acceteer dit
erase it= wis al die negative gedachten over blackpeople want als je het over hun hebt heb je het ook over jezelf

dit voor een ieder die maar raak praat over black people
think before you act Wink

bless Kiss
of zoals bob marly zei:
ONE LOVE Cheesy

Kinkycupid
gOoD bUt eViL
MamJoraan

Mambini Lobi: +1/-2

Laat haters haten, en praters praten!!!!

« Reply #9 on: 22-10-2009, 16:31:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Is niks van waar, nostradamus heeft voorspellingen gedaan tot voorbij 2012 zelfs, en de meeste zijn al uitgekomen.

kijk maar naar, titanic, 11september, 1e en 2de wereld oorlog Undecided

Grin last night i lay in bed, looking up at the stars, thinking to my self....where the heck is the ceiling Grin
COSMIC
Guest
« Reply #10 on: 10-11-2009, 19:12:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

idiote allemaal die zegge dat het einde gaat zijn,stupid fuck are you people,het is well waar dat het daar gaat beginne met het klimaat verandering en de jaar wisseling ma nie dat het gaat eindige,jullie gelove ook te veel in die Bu#@$it van weteschappers want ze kome ook telkens met een ander Bu#@$it,eeeeeeeenige manier hu het kan eindige is als er een heel grote meteor komt of als we heel dig bij van de zon mome(solar system it self)dan pas anders niet,aal gaan wij mense dood het blijft draaie,want de natuur is er nog,dus daarom vindt ik dat ding heel gud wat er wordt gezeg tege die domme goud zoekkers van dat als ze de bome kappe ze weer geplant moette worde,en dat ka grave moet ook stop gezet worde,zijn mense verniettige gaya,iediote.zij die nit nie wete zijn is geen cosmetisch mens.
b.e.k
Guest
« Reply #11 on: 15-03-2010, 16:37:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

gelukkig..

eeh stinkbek hou je kappa dicht want r komt alleen maar putlucht uit. heb je je penis de afgelopen maanden gewassen jij vieze holbewoner. Je moet een cavemen zijn dat je zo haterig overkomt. 1 ding kan k je zeggen als er profiteurs hier op aarde zijn dan zijn het de blanken wel hoor. Of beter gezegd de DIEVEN. ze pakken alles maar gewoon af alsof het van hun is. Stelletje pedofielen, homo's, dierenverkrachters en zo heb k nog wel meer benamingen voor jullie ( de goede niet te na gesproken) maar het gross...pfffffff alsjeblieft !!
COOLIO
Guest
« Reply #12 on: 07-04-2010, 13:53:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik hoop dat de wereld vergaat, de hele wereld heeft er een puinhoop van gemaakt, oorlogen, hebzucht, rassenhaat, verdeeldheid, rijkaards die steeds rijker worden, armen die steeds armer worden!!!!

Het is echt  een fuckked up wereld waarin we leven, wat heeft het nog voor nut!!!  LAAT DE EINDE TER TIJDEN MAAR SNEL KOMEN!!! 

PS: ik ga op 18 december 2012 flink neuken!!!
Bakero
Guest
« Reply #13 on: 12-04-2010, 06:32:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mag k ook meedoen
enja
Guest
« Reply #14 on: 16-04-2010, 23:55:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat moet dit voorstellen dan? een onzin topic waar kinderen hun frustraties en onzin kwijt kunnen?
wat een onnozele taal komt er bij sommigen uit zeg, die hebben echt geen toekomst! pffff
en als jij wilt dat de wereld vergaat maar er a u b dan zelf nu een einde aan, scheelt weer een demotiverend en depressief iemand...ik wil in ieder geval langer genieten van mijn mooie leventje...

wat een dom gepraat zeg! iq van een slak!
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: