Relatie en erectieproblemen......

(1/31) > >>

Nurse:
Hoe ga je om met erectieproblemen in een relatie??

Ik was laatst in gesprek met een 50 jarige man over dit onderwerp en ik vraag me af of 20, 30 en/of 40 jarige daar anders over denken.
Want stel ik zou nu met een man zijn en over 10 jaar zou hij erectieproblemen krijgen, dit komt vrij veel voor... dus zou zomaar kunnen gebeuren.
Hoe gaat het dan verder vanaf dat moment??
Hij geen sex,  jij dan ook geen sex??
Of zou je als man zijnde dan aan de via-gra (schrijf het ff zo, want anders kan ik niet posten) gaan zitten?? Om dan op de één of andere manier toch sex te kunnen hebben??
Of zou je je vrouw tegemoed komen en haar regelmatig bevredigen zij niet het idee heeft dat ze tekort komt, ook al zou jij dan als man niet aan je trekken kunnen komen...
Of zeg je van ik geef mijn vrouw de vrijheid aangezien ik het niet meer kan, om wel van de sex te genieten als waar dat voor bedoeld is... dus je laat oogluikend toe dat je vrouw een "minaar/scharrel" heeft eens in de zoveel tijd. En verder draait jullie leven samen gewoon als vanouds, alleen zit de sex er niet meer bij.

Diegene waar ik mee in gesprek was had zoiets van dat hij zijn vrouw de vrijheid zou geven om dan te rommelen af en toe, mits ze dan niet in de directe omgeving gaat shoppen... vrienden/familieleden/collega's enz enz... Want hij zou nooit via-gra gaan gebruiken, dus dan maar geen sex, maar zou hij zijn vrouw alle ruimte geven. Want hij begrijpt dat een vrouw dan wel die behoefte zou hebben.
Ik kan me daar wel in vinden... want sex hebben we allemaal (op zn minst af en toe) nodig.... als mn man me dat niet meer zou kunnen geven, zou ik er dus op een gegeven moment wel behoefte aan hebben. Vooral als die man vanwege zijn verminderde prestaties, helemaal geen zin heeft om dan zelfs mij te gaan bevredigen.
Dus dan ga je dat helemaal op een gegeven moment wel willen, verlangen naar een beurt om het maar ff cru te noemen.  En als ik van hem hou en verder mn leven met hem deel zoals we dat atijd hebben gedaan vóór de erectie problemen, dan zie ik af en toe een slippertje met toestemming dan wel zitten. En ons leven samen kabbelt dan rustig verder en ws geen mens die daar wat vanaf weet. Is dan iets tussen ons tweetjes gewoon.

Maar das mijn mening een vrouw van in de 30 en die van een man van in de 50.
Hoe gaan jullie ermee om als je al in zo'n situatie zit?? Hoe heeft erectieproblemen jullie relatie beïnvloed??
Zijn jullie er sterker van geworden?? Of heeft het juist de relatie verpest?? Konden jullie er niet mee omgaan??

Nu heb ik voor zowel de vrouwen als mannen aparte vragen als erectieproblemen nog helemaal geen issue is.....

Voor de mannen....
Als je nog nooit een erectieprobleem hebt gehad.... dan hoe zou je dat persoonlijk ervaren als dat je ooit zou gebeuren, zou je via-gra gaan gebruiken?? En als je in een vaste relatie zou zitten hoe zou je dat dan aanpakken....
SVP je leeftijd erbij vermelden... Ik wil graag weten of jongeren bv 20 of 30 jarige daar anders over denken dan bv de 40/50 jarige of ouder.

En voor de vrouwen.....
Hoe zou jij omgaan met een man die erectieproblemen heeft tijdens jullie vaste relatie .... zou je hem laten of blijf je bij hem??
Waar is dat van afhankelijk?? En ook je leeftijd erbij vermelden, om te vergelijken of jongere vrouwen anders denken dan de wat oudere vrouw.

Ps... jullie mogen dit ook volkomen anoniem doen als puntje, komma, vraagteken enz... niets is verplicht....  :-*

Soms ??:
 ;D

Zijn allemaal problemen die aan de andere kant van de wereld spelen waar ik toch nooit kom

Mocht mijn Gereedschap weigeren dan vind ik, eerst kijken of het iets tijdelijks is, of permanent
Is het een constante weigering, dan gaat het best wel moeilijk worden wat hoe zit het met het zelfvertrouwen van die man
De ene man zal daardoor ( hangt van de leeftijd ook af ) wanneer zijn vrouw lekkers buiten de deur gaat halen, nog verder in de put komen en de ander heeft genoeg zelfvertrouwen en liefde voor zijn vrouw om het wel toe te staan
Maar de vraag is ( hoe oud is het stel )
Ik kan me niet voorstellen dat een stel van in de 30 zo gemakkelijk hiermee zal omgaan

Ik praat nu op persoonlijke titel mocht zoiets gebeuren, dan mag mijn vrouw met Coweda, Abra, Vin , Banel of Mamjo

Sorry PSW  ::)

Nurse:
En Soms lieverd in het belang van mn Mamjo-onderzoek wil je ajb je leeftijd vermelden  ;D

Adyana:
Quote from: Nurse on 16-03-2009, 08:59:48 - GMT-1

En voor de vrouwen.....
Hoe zou jij omgaan met een man die erectieproblemen heeft tijdens jullie vaste relatie .... zou je hem laten of blijf je bij hem??
Waar is dat van afhankelijk?? En ook je leeftijd erbij vermelden, om te vergelijken of jongere vrouwen anders denken dan de wat oudere vrouw.

Hoewel ik (37) penetratie een belangrijk onderdeel vind van het geheel, hoeft een erectieprobleem geen probleem te zijn.

Een tijd geleden zag ik een reportage op tv van een man die door een auto ongeluk verlamd is geraakt (onderlichaam). Desalniettemin heeft hij sex met zijn vrouw en komt hij ook klaar. In de Oosterse wetenschap (Tao) komt het klaarkomen op een ander niveau ook voor. Je kunt samen dus heel creatief omgaan met het probleem.

Als ik in een vaste relatie zou zitten, zou ik hem niet verlaten. Ik zou zijn probleem liefdevol benaderen. Of ik (tijdelijk) met een ander sex zou moeten hebben, laat ik aan hem over. Ik vind het een big no no om achter zijn rug te rommelen met een ander. Ik zou hem daar vreselijk mee kunnen kwetsen en een goede relatie is gestoeld op vertrouwen en wederzijds respect.

Soms ??:
Quote from: Nurse on 16-03-2009, 09:28:29 - GMT-1

En Soms lieverd in het belang van mn Mamjo-onderzoek wil je ajb je leeftijd vermelden  ;D

Ik ben 10 jaar jonger dan Mamjo en 20 jaar ouder dan Banel   ::)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Reply