Still missing the point!?
De meeste vrouwen zitten er echt niet op te wachten dat jij tegen hun baarmoeder aan ramt.
Schijnt niet echt een prettig gevoel te zijn, zag wel eens verschrikte ogen toen ik pas begon en ook wilde laten zien hoe diep ik wel niet kon.
Natuurlijk zit een vrouw er ook niet op te wachten dat je alleen een beetje bij de ingang gaat lopen djoeken met je bana, maar baarmoeder rammen is no fun en schrik kan wel eens tot droogte leiden.
Je hebt wel gelijk dat veel mannen denken dat het orgasme een puur vaginale actie is en by the way gek genoeg denken een heleboel vrouwen dit ook.
Want dat is een van de grootste problemen voor het hebben van bevredigende sex, de meeste vrouwen kennen hu
n eigen lichaam niet, weten niet wat ze wel en niet lekker vinden. Verwachten dat een vreemde kill zomaar weet op
welke knoppen of knopjes hij moet drukken
Want ja, veel vrouwen spelen en experimenteren niet met zichzelf en doen maar wat aannames over wat wel en nietlekker is
Klopt wel als het kutje te klein is.. En nog niet uitgerekt is.. Maar dan stoot ik rustig en wreef er tegen aan,, mijn schatje vind het lekker hoor.. Soms doe ik mijn vinger er bij masseer ik die eerst zeven cm... Het clitje er bij masseren vind ze lekker heeft ze een orgasme met penetratie.. Ze komt niks tekort. Vind het geil om haar te zien komen