Waarom laten jullie sur vrouwen je neuken door een blanke man fu soso

<< < (8/11) > >>

ikdenk:
TS is gewoon een jaloerse blakaboi.. hij had een geweldige donkere vrouw maar hij moest perse vreemd gaan en haar slaan.. nu is zij gelukkig met een blanke man en heeft hij spijt en is hij racist geworden..

witboy:
wat een gelul hou toch op met dat gelul me  voorouders shit
dan had je terug moeten gaan naar afrika maar jullie blijven hier lullen.
want in afrika heb je geen uitkering ???
een neger pijp je wel terwijl hij net van zijn buiten vrouw vandaan komt
wat jullie moeten leren is 1 te zijn met elkaar zelfs apen leven in groeps verband
maar jullie gaan met elkaar om als zwijnen.....dus kom niet met dat gelul waarom laten sur vrouwen je neuken door een blanke
waarom laten jullie je neuken door een neger die 20 vrouwen ook neukt, nooit geld heeft,niet zijn kinderen onderhoud.

blackaaaa:
Quote from: Why tell me why on 25-03-2009, 22:29:22 - GMT-1

jammer dat surinamse vrouwen naar Nederland komen en zich plat laten neuken door een blanke man/opa.  zij pijpenen laten zich naakt op de foto zetten. Ik ken een. die man heeft haar flink geneukt voor dat bedrag en ze zit weer in Sur. Als ik een man moet pijpen dan maar een blaka mang. dan die blanke man.

zo denk IK er over

Jeeeeeh liever een zwarte lul pijpen,dan zie je tenminste niet of ie al gewassen is of dat ie net geboelt heb,je kan het hoog uit ruiken

je bent gek:
Quote from: . on 25-03-2009, 23:24:31 - GMT-1

Ik zeg niet dat ik het zal doen, maar als ik hoor hoe hij over een dame praat die hij heeft laten halen, dat hij haar al die tijd heeft geneukt. elke dag drie tot vier keer op een dag. stoeien en dat ze heel goed kan pijpen. en ik gooide een troef zegt dat bof je want surinamse vrouwen doen het niet, zegt hij nou maar zij kan het goed,
Hij had haar laten halen met als doel om hier te blijven samen veder set a sma torie, maar  a  mang no doe datie lek a nai a sma en mevrouw moet terug, zegt hij ik ben nog niet zeker..
Pijpen is normaal niet dat ik het doe maar ik een blanke pie in mijn mond moet nemen neem ik een zwarte pie.

Vrouwen denken jullie goed na, zegt die ka ik heb het met die zwarte gedaan. en ze hebben fotos genomen hoe hij haar vol had gespoten en haar kut vloeide er van.
Ik laar geen man naakt foto van mij nemen, als ik dat zo nodig wil stap ik naar de play boy, al zou ik maar 500 , 1000 of 1500 voor krijgen dan maar dat

O JA Dat zeggen die zwarte mannen ook ,ze lopen tegenwoordig bijna allemaal
met witte meiden en beffen zullen ze wel moeten.
wie houdt hier wie voor de gek.

Onzin vrouwen:
Mie nek wang sranang mang ie erg mie en me tang aksie mie af sedi maar ja geen stress want als je terug denkt aan de tijd van de slaven dan moet je begrijpen dat er dan de vragen bij de mannen op loop maar wat je doet doe je zelf en een surinaamse vrouw die zo praat kan zich net zo goed gaan bleken maar ja dat is mijn mening

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Reply