+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Gedichten, Verhalen & Songteksten» Verdriet
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Verdriet  (Read 2025 times)
Prive
Guest
« on: 22-04-2009, 15:12:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo ik ben een meid

Ik ben verliefd geraakt op een jongen ma dan zegt hy aan m dat hy getrouwd is ma we houden van elkaar wat kan ik doen want hy zeg m dat hy niet meer met die vrouw is ma hy woont nog by haar
heb t al door
Guest
« Reply #1 on: 27-04-2009, 16:46:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

oh schat dat zeggen ze allemaal die getrouwde lullen of ze wonen nog met hun vrouw om die kinderen. Shit en nog eens shit met ze hoor. Zeg hem om op te rotten want na 2 tot 6 jaren later is hij nog steeds getrouwd. Niet met jou maar nog steeds met zn vrouw!

Als hij echt van je hou moet hij jou kiezen boven hun getrouwde relatie. Anders kan hij zodemieteren!

Veel geluk
chernesa
Guest
« Reply #2 on: 08-05-2009, 23:19:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

meid ik heb t ook meegemakt hoor maar ik heb t uitgemakt hy woont niet meer met zn vrouw ze zyn gesgeidn  maar zn gdagten is nog by haar en hy lieg dat hy van me houdt ik hou echt veel van hem maar ja hy heeft me pyn gedan.succes hor.
huh
Guest
« Reply #3 on: 12-05-2009, 08:49:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

meid ik heb t ook meegemakt hoor maar ik heb t uitgemakt hy woont niet meer met zn vrouw ze zyn gesgeidn  maar zn gdagten is nog by haar en hy lieg dat hy van me houdt ik hou echt veel van hem maar ja hy heeft me pyn gedan.succes hor.
wat?HuhHuhHuh?
ro
Guest
« Reply #4 on: 13-05-2009, 22:16:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

sgatje kyk uit nar e andr hy s t nit ward hor pop
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: