+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori Oso» royston drenthe weer vader
Username:
Password:
Advanced Search
Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9   Go Down
  Print  
Author Topic: royston drenthe weer vader  (Read 14769 times)
.
Guest
« Reply #30 on: 12-05-2009, 19:01:27 - GMT-1 »

Waar rook is daar is ook vuur!!! Je kan zien dat zijn verstand tussen zijn benen zit. Inplaats van zich te concentreren op zijn voetbalcarriere en een vrouw te nemen met wie hij wat kan opbouwen neemt hij een waardeloze chick. Hij vliegt net als die andere witte voetballers er ook uit. Wie maakt nou een kind als je voetbal carriere op de tocht staat.
mi tak so @.
Guest
« Reply #31 on: 13-05-2009, 00:29:38 - GMT-1 »

't was leuker geweest als Royston dit zelf even had komen vertellen. U bent door hem aangesteld als woordvoerder op Mamjo? 
Liever dat dan zomaar dingens lullen zoals jij nu doet.Hij is gamjoraan zoals jij,hij heeft tenminste een leven jij niet,vandaar dat jij in zn leven diekt
Patamakka
Guest
« Reply #32 on: 13-05-2009, 07:22:57 - GMT-1 »

Over dat gedonder heb ik gelukkig niks gehoord, maar je weet op mamjo passeerd alles en bijna iedereen de revu ongeacht status of uiterlijke verschijning.

niet kullen jaap aap. het is niet een artikel verschenen aan de hand van een mamjo gast. het stond ergens in een blad met 'echte' journalisten.
verder vind ik ook dat hij veel te vroeg vertrokken is en ik wacht dan maar af hoe dit zich verder uitrolt. smartegeld of niet?
@family
Guest
« Reply #33 on: 19-05-2009, 22:36:43 - GMT-1 »

"van wie ze moeten schrijven dat schrijven ze niet,want geloof me eentje in het buitenland doet het wreed bij een bekende ik zeg niks maar als het uitlekt dan ben ik benieuwd wat de media gaat zeggen,maar dat zullen ze niet doen want die is gewoon een witmang maar hij gaat dood vreemd met iemand die in nederland woont,te a torie dat bos kom ik r nog op terug.
onn topic,royston volgt ze helemaal niet in holland hoor,maar het is en blijft lastig met die media gedonder!!"

Niet dat Royston niet vreemdgaat hoor, daar niet van! Die neukt ook vaak genoeg buiten de deur, om vervolgens de volgende dag zn Roxanne weer te naaien.

&

Dat was dus Wesley sneijder met Yolanthe cabau van kasbergen, nou ophef is er zeker wel!! ze liggen namelijk heel de week voor jan smit's zijn deur, poor him!

Wesley ging sowieso al vreemd bij de vleet, die zat nooit een avondje rustig thuis in Madrid met zn vrouw en kind, en Yolanthe die rollebolde ook al wat los, is al bekend dat ze wat "losjes" is. Tja what can i say, that's life, money alks (dat kun je wel stellen als je naar die mannen hun hoofden&gedrag kijkt)
naah jaah
Guest
« Reply #34 on: 19-05-2009, 23:09:51 - GMT-1 »

niet kullen jaap aap. het is niet een artikel verschenen aan de hand van een mamjo gast. het stond ergens in een blad met 'echte' journalisten.
verder vind ik ook dat hij veel te vroeg vertrokken is en ik wacht dan maar af hoe dit zich verder uitrolt. smartegeld of niet?
ja daar zit je zeker op te wachten,wat een slap geklets steeds dat hij te vroeg vertrokken is,real madrid heeft royston gehaald en niet royston heeft real gevraagd hem te halen,laat dat ff duidelijk wezen
als een andere baas meer geld gaat betalen zou je toch ook van baas veranderen??
Nooit gunnen jullie een ander wat,altijd die jaloerze reacties maar,dus je wenst gewoon dat real hem moet skotten,slaap je dan beter??
pffff Roll Eyes
Nieuwe meid
Guest
« Reply #35 on: 15-11-2009, 22:51:51 - GMT-1 »

De vriendin van Royston Drenthe
Getagd met: Feyenoord    Real Madrid    Royston Drenthe    VI    Voetbal International
Exact twee weken geleden was ik in Madrid voor een interview met Royston Drenthe. En nog steeds denk ik af en toe terug aan de middag in de Spaanse hoofdstad. Niet vanwege de uitspraken (bijvoorbeeld ‘Twitter is voor gewone mannetjes’) van Roya of de tapas op Plaza Santa Ana. Wél omdat de ex-Feyenoorder zijn nieuwe vriendin had meegenomen.

Normaal gesproken heb ik het niet zo op voetbalvrouwen. Op tien meter afstand zien ze er redelijk uit, maar als ze eenmaal voor je neus staan schrik je je te pletter. Twee weken geleden was alles anders. Toen de vriendin van Royston kwam binnenlopen, viel iedereen stil. Het leek wel alsof ze in slow motion door de fotostudio liep. Haar donkere haar stak prachtig af bij haar blanke huid. Ze gaf me een handje en stelde zich voor. Ik heb geen idee meer hoe ze heet.

Het interview met de speler van Real Madrid vond plaats tijdens een fotoshoot van zijn schoenensponsor. Maar liefst zes uur achter elkaar nam Royston de meest uiteenlopende poses aan. Zijn vriendin verveelde zich kapot en had vooral oog voor haar mobieltje.

Ik knoopte een praatje met haar aan. Ze bleek de jonge miljonair in de Rotterdamse discotheek Cinema ontmoet te hebben. ‘Dat was al een paar jaar geleden, maar toen hadden we allebei een relatie. We hebben contact gehouden en nu hebben we sinds drie maanden officieel iets.’

Ze klonk vriendelijk en alles behalve dom. Mijn collega’s van Voetbal International en Novum en ik waren dolblij dat de Rijswijkse aanwezig was. Die shoot kon ons niet lang genoeg duren. Aan het eind van de middag ontwaakten we uit onze dromen. Royston stapte samen met zijn prachtige Rijswijkse in zijn enorme SUV en liet de drie verslaggevertjes kwijlend achter.

De collega van VI bekende dinsdag tijdens Feyenoord – FC Den Bosch dat hij nog af en toe aan mevrouw Drenthe moet denken. ‘Ik ook’, zei ik en daarna staarden we allebei zwijgend voor ons uit. Eén ding is zeker: Royston ’scoort’ in Madrid.

Bron: http://meningen.spitsnet.nl/2009/10/28/de-vriendin-van-royston-drenthe/
@nieuwe meid
Guest
« Reply #36 on: 16-11-2009, 02:37:50 - GMT-1 »

De vriendin van Royston Drenthe
Getagd met: Feyenoord    Real Madrid    Royston Drenthe    VI    Voetbal International
Exact twee weken geleden was ik in Madrid voor een interview met Royston Drenthe. En nog steeds denk ik af en toe terug aan de middag in de Spaanse hoofdstad. Niet vanwege de uitspraken (bijvoorbeeld ‘Twitter is voor gewone mannetjes’) van Roya of de tapas op Plaza Santa Ana. Wél omdat de ex-Feyenoorder zijn nieuwe vriendin had meegenomen.

Normaal gesproken heb ik het niet zo op voetbalvrouwen. Op tien meter afstand zien ze er redelijk uit, maar als ze eenmaal voor je neus staan schrik je je te pletter. Twee weken geleden was alles anders. Toen de vriendin van Royston kwam binnenlopen, viel iedereen stil. Het leek wel alsof ze in slow motion door de fotostudio liep. Haar donkere haar stak prachtig af bij haar blanke huid. Ze gaf me een handje en stelde zich voor. Ik heb geen idee meer hoe ze heet.

Het interview met de speler van Real Madrid vond plaats tijdens een fotoshoot van zijn schoenensponsor. Maar liefst zes uur achter elkaar nam Royston de meest uiteenlopende poses aan. Zijn vriendin verveelde zich kapot en had vooral oog voor haar mobieltje.

Ik knoopte een praatje met haar aan. Ze bleek de jonge miljonair in de Rotterdamse discotheek Cinema ontmoet te hebben. ‘Dat was al een paar jaar geleden, maar toen hadden we allebei een relatie. We hebben contact gehouden en nu hebben we sinds drie maanden officieel iets.’

Ze klonk vriendelijk en alles behalve dom. Mijn collega’s van Voetbal International en Novum en ik waren dolblij dat de Rijswijkse aanwezig was. Die shoot kon ons niet lang genoeg duren. Aan het eind van de middag ontwaakten we uit onze dromen. Royston stapte samen met zijn prachtige Rijswijkse in zijn enorme SUV en liet de drie verslaggevertjes kwijlend achter.

De collega van VI bekende dinsdag tijdens Feyenoord – FC Den Bosch dat hij nog af en toe aan mevrouw Drenthe moet denken. ‘Ik ook’, zei ik en daarna staarden we allebei zwijgend voor ons uit. Eén ding is zeker: Royston ’scoort’ in Madrid.

Bron: http://meningen.spitsnet.nl/2009/10/28/de-vriendin-van-royston-drenthe/

wat is je probleem eingelijk dan???
lekker boeiend zeg Roll Eyes
hahaha
Guest
« Reply #37 on: 19-11-2009, 14:07:06 - GMT-1 »

Roxanne ingeruild voor een ander dom, blank kutje hahaha

Jaap aap
Guest
« Reply #38 on: 19-11-2009, 14:09:23 - GMT-1 »

Roxanne ingeruild voor een ander dom, blank kutje hahaha

Der zijn nog genoeg, dussss
fan
Guest
« Reply #39 on: 19-11-2009, 14:44:47 - GMT-1 »

Royston Drenthe is niet moeders mooiste en zijn gezicht is onverzorgd met vlekken.

Al die zwarte voetballers nemen blanke vrouwen, maar had hij geen geld, had deze meid hem NOOIT uit de straat geruimd.

Tantoe lelijke gozer.      wordt vervolgd.
Jaap aap
Guest
« Reply #40 on: 19-11-2009, 14:49:33 - GMT-1 »

Royston Drenthe is niet moeders mooiste en zijn gezicht is onverzorgd met vlekken.

Al die zwarte voetballers nemen blanke vrouwen, maar had hij geen geld, had deze meid hem NOOIT uit de straat geruimd.

Tantoe lelijke gozer.      wordt vervolgd.

Gelukkig wil zij hem. In andere culturen had 1 van ons met hem moeten trouwen.

Thank God voor onze cultuur.
dreads
Guest
« Reply #41 on: 19-11-2009, 14:56:05 - GMT-1 »

wanneer haalt hij die vieze dreads van zijn hoofd, echtlelijk .
Maar hij is bang, want a fesi no bedek moro.     puur natuur is geen schande hoor.    bij Gullit  en Seedorf heeft het ook heel lang geduurd voordat ze hun eigen haar hadden geaccepteerd.

Die kleine tuinkabouter met die bril, die rode neger, heeft ook last van zijn identiteit.   die eeuwige dreads.  het is uit de tijd, maar ze zijn bang voor hun natuur.
J A
Guest
« Reply #42 on: 19-11-2009, 15:01:11 - GMT-1 »

wanneer haalt hij die vieze dreads van zijn hoofd, echtlelijk .
Maar hij is bang, want a fesi no bedek moro.     puur natuur is geen schande hoor.    bij Gullit  en Seedorf heeft het ook heel lang geduurd voordat ze hun eigen haar hadden geaccepteerd.

Die kleine tuinkabouter met die bril, die rode neger, heeft ook last van zijn identiteit.   die eeuwige dreads.  het is uit de tijd, maar ze zijn bang voor hun natuur.

Nou Royston kan het nog even houden hoor anders ziet hij er helemaal niet uit. Of hij moet een burka.
MoneyMoneyMoney
Guest
« Reply #43 on: 19-11-2009, 15:05:02 - GMT-1 »

Money makes the world go round! Je hebt gelijk hoor, als hij geen geld had gehad, had die meid nooitt naar hem gekeken en haar familie nooit  zo een soort jongen geaccepteerd. Alleen omdat hij bekend is en geld heeft, dan stimuleren ze hun kind die donkere te nemen..
Als je ook kijkt, watvoor meid het is, dan weet je al genoeg. Zo een type dat graag de nieuwe sylvie meis wilt worden, elite spelen enz.

Ze heeft hem in Cinema ontmoet.. UHU..waar hij nog tientallen anderen heeft ontmoet ja, want ze werpen zich daar voor zijn voeten.

Nieuw slachtoffer, kijken hoelang deze al die nonsens van hem gaat pikken, na Roxanne die nu gedumpt is na 2 baby's te hebben gemaakt in Madrid...Daarom houdt hij van ze!

Assen
Guest
« Reply #44 on: 19-11-2009, 15:12:32 - GMT-1 »

Money makes the world go round! Je hebt gelijk hoor, als hij geen geld had gehad, had die meid nooitt naar hem gekeken en haar familie nooit  zo een soort jongen geaccepteerd. Alleen omdat hij bekend is en geld heeft, dan stimuleren ze hun kind die donkere te nemen..
Als je ook kijkt, watvoor meid het is, dan weet je al genoeg. Zo een type dat graag de nieuwe sylvie meis wilt worden, elite spelen enz.

Ze heeft hem in Cinema ontmoet.. UHU..waar hij nog tientallen anderen heeft ontmoet ja, want ze werpen zich daar voor zijn voeten.

Nieuw slachtoffer, kijken hoelang deze al die nonsens van hem gaat pikken, na Roxanne die nu gedumpt is na 2 baby's te hebben gemaakt in Madrid...Daarom houdt hij van ze!

Denk dat hij van ze houdt vanwege hun smerige soort geilheid.
Zijn eigen verzorging wijst erop dat hij van dat niveau is.

Hij weet ook dat de een andersoortige met eigenwaarde niet op hem zit te wachten dus eingelijk heeft hij
ook weinig keus.
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9   Go Up
  Print  

Jump to: