|
luister @ maarr..
Guest
|
 |
« Reply #75 on: 29-05-2010, 14:09:04 - GMT-1 » |
|
alleen maar pp leg jij uit Nigel de Jong heeft een suri vrouw genomen,zelfs over haar lullen jullie dat ze een motjo is nooit is het goed in jullie mpp ogen,behalve als het om jullie zelfs gaat dan is het wel goed leba  ik weet waarom jij nu weer zomaar kwaad word want ik heb niets fouts gezegd. ik heb drente niet afgekraakt. ik heb alleen maar gezegd dat niemand zulke jongens ziet staan als ze geen geld hebben. en je kan lullen wat je wil maar t is een feit dat vrouwen meestal voor mooi gaan. mooi bois kunnen met vrouwen doen wat ze willen en vrouwen pikken t omdat die man mooi is. en als ze een man nemen die niet mooi is of te oud is dan heeft die man meestal geld. ik heb niet gezegd dat ik t eens ben daarmee. maar eens of niet. dat is wel hoe de wereld in mekaar zit. en je kan boos worden tot in je golo de werkelijkheid verandert daardoor niet. en ik heb nooit negatief over die vrouw van nigel de jong gesproken. ik ben zelfs kwaad geworden toen men die vrouw van seedorf afkraakte ik juist trots ben dat hij en dean gorre en stanley menzo 1 van de weinige zwarte surivoetballers zijn die een zwarte vrouw hebben genomen. in plaats men die soort mannen een pluim geeft scheld men die vrouwen uit want t is nooit goed. dus denk voortaan eerst na voordat je de verkeerde mensen uitscheld. of vraag eerst wat iemand bedoeld want nu kom je over als een dong kaolo die haar emoties niet onder controle heeft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ @@@maar
Guest
|
 |
« Reply #76 on: 29-05-2010, 14:12:11 - GMT-1 » |
|
dat is waar wat je zegd,maar de fout lag bij die moeder van die krullebol,die wilde alleen maar geld van drenthe hebben,vandaar dat die relatie stuk is gelopen want hij hield wel van dr,maar die moeder heeft alles verpest.
Volgens mij hebben wij t niet over dezelfde, want deze Surinaamse krullebol ging hij niet zo heel lang mee. Ze waren volgens mij nog in een date-fase en kwam ze een keer tegen. Dus moeders kende hij nog absoluut niet zo intiem! Maar schijnbaar ging hij met meerdere krullebollen dus haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anders
Guest
|
 |
« Reply #77 on: 29-05-2010, 14:23:12 - GMT-1 » |
|
Ik denk wel dat het wat uitmaakt. Kijk natuurlijk liefde kent geen kleur, en ben absoluut niet zwart-wit. Maar ben wel van mening dat het allemaal wel degelijk wat uitmaakt wat je neemt. Kijk alles valt aan te leren (taal etc.), maar dat gevoel is gewoon anders! iedereen kan lullen wat hij wilt, maar het is toch anders of je voor je eigen volk gaat of niet, dat is echt een gevoelskwestie!!! Ik denk niet per se dat iedereen discrimineert dat Drenthe een blanke heeft genomen, het gaat er gewoon om dat iedereen gezien heeft van met die vorige witmeid ging het fout en nu neemt hij weer een zelfde soort type en zo overhaast allemaal, dan probeer is wat anders, want je zag dat werkt niet, vanwege andere mentaliteit!!!
Dit begint een situatie a la patrick kluivert en zn angela van toentertijd te llijken, dit hele huwelijkgebeuren!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja
Guest
|
 |
« Reply #78 on: 29-05-2010, 14:31:27 - GMT-1 » |
|
Ik denk wel dat het wat uitmaakt. Kijk natuurlijk liefde kent geen kleur, en ben absoluut niet zwart-wit. Maar ben wel van mening dat het allemaal wel degelijk wat uitmaakt wat je neemt. Kijk alles valt aan te leren (taal etc.), maar dat gevoel is gewoon anders! iedereen kan lullen wat hij wilt, maar het is toch anders of je voor je eigen volk gaat of niet, dat is echt een gevoelskwestie!!! Ik denk niet per se dat iedereen discrimineert dat Drenthe een blanke heeft genomen, het gaat er gewoon om dat iedereen gezien heeft van met die vorige witmeid ging het fout en nu neemt hij weer een zelfde soort type en zo overhaast allemaal, dan probeer is wat anders, want je zag dat werkt niet, vanwege andere mentaliteit!!!
Dit begint een situatie a la patrick kluivert en zn angela van toentertijd te llijken, dit hele huwelijkgebeuren!
Ik vraag me idd af he, whats the deal met dat zo snel trouwen zo opeens van hem?  Bedoel je kent elkaar nog geen jaar, geniet nog ff van je verliefdheid. Trouwen kan nog altijd, als je toch er vanuit gaat dat je voor altijd met elkaar zult blijven!!! PLus hij is net net 23 man, en heeft al een pas stukgelopen relatie waar 2 kinderen uit voort zijn gekomen!!! En ik lees hier wle van Roxanne dr eigen schuld en shit over t feit dat ze snel kinderen heeft gemaakt, maar sorry hoor Drenthe naaide haar zelf!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
je lult@ja
Guest
|
 |
« Reply #79 on: 29-05-2010, 14:42:56 - GMT-1 » |
|
Ik vraag me idd af he, whats the deal met dat zo snel trouwen zo opeens van hem?  Bedoel je kent elkaar nog geen jaar, geniet nog ff van je verliefdheid. Trouwen kan nog altijd, als je toch er vanuit gaat dat je voor altijd met elkaar zult blijven!!! PLus hij is net net 23 man, en heeft al een pas stukgelopen relatie waar 2 kinderen uit voort zijn gekomen!!! En ik lees hier wle van Roxanne dr eigen schuld en shit over t feit dat ze snel kinderen heeft gemaakt, maar sorry hoor Drenthe naaide haar zelf!!! Omdat drenthe haar zelfs naaide daarom is het haar eigen schuld niet omdat die jongen voetballer is moet je snel kinderen maken,je moet status maken als vriendin van een voetballer,want je weet nooit hoe lang zoiets duurd domme wijven die nog steeds denken dat knderen een man bindt dan woont ze bij dr moeder nu hahahahah wat een afgang zeg,terwijl je in een paleis woonde in Spanje hahahaha en trouwens is zijn zaak al wil hij na een week trouwen is niet jou probleem,hij vraagt jou niet om geld voor zn bruiloft iedereen bepaald wat die doet,want je doet alsof hij jou lastig viel jij doet tog ook wat je wilt,wel laat die man van 23 jaar doen wat ie hebben wilt is niet jou zaak noch belang..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@luister @ maarr..
Guest
|
 |
« Reply #80 on: 29-05-2010, 14:48:22 - GMT-1 » |
|
ik weet waarom jij nu weer zomaar kwaad word want ik heb niets fouts gezegd. ik heb drente niet afgekraakt. ik heb alleen maar gezegd dat niemand zulke jongens ziet staan als ze geen geld hebben. en je kan lullen wat je wil maar t is een feit dat vrouwen meestal voor mooi gaan. mooi bois kunnen met vrouwen doen wat ze willen en vrouwen pikken t omdat die man mooi is.
en als ze een man nemen die niet mooi is of te oud is dan heeft die man meestal geld. ik heb niet gezegd dat ik t eens ben daarmee. maar eens of niet. dat is wel hoe de wereld in mekaar zit. en je kan boos worden tot in je golo de werkelijkheid verandert daardoor niet. en ik heb nooit negatief over die vrouw van nigel de jong gesproken. ik ben zelfs kwaad geworden toen men die vrouw van seedorf afkraakte ik juist trots ben dat hij en dean gorre en stanley menzo 1 van de weinige zwarte surivoetballers zijn die een zwarte vrouw hebben genomen.
in plaats men die soort mannen een pluim geeft scheld men die vrouwen uit want t is nooit goed. dus denk voortaan eerst na voordat je de verkeerde mensen uitscheld. of vraag eerst wat iemand bedoeld want nu kom je over als een dong kaolo die haar emoties niet onder controle heeft.
ga weg met mpp jullie allemaal zijn 1 koulo pot nat julliue lullen altijd over andermans keuze en leven maar zelfs leven jullie een honde leven dus kom geen goedheilig hier spelen. ik wordt niet kwaad,ik zeg je gewoon hoe ik erover denk jullie moeteens een sophouden met dat gelul over die is mooi die heeft geld of die zwart/wit shit laat een ieder in zn waarde,maar goed dat die gasten geen mamjo freaks zijn en schijt hebben wat de mens over hun zegd want het zijn vaak mensen die geen goed leven hebben lullen over die jongens. en wie de schoen past trekt hem gewoon en en dat geldt ook voor jou met stront Elek man heeft iets moois,dus ook daarover weet jij geen ka,want je ziet niet in die vrouwen hun hersens waarom ze die man nemen,je zal je eigen wel bedoelen,daarom gebruiken die mannen jullie mars.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ jelult
Guest
|
 |
« Reply #81 on: 29-05-2010, 15:07:08 - GMT-1 » |
|
en trouwens is zijn zaak al wil hij na een week trouwen is niet jou probleem,hij vraagt jou niet om geld voor zn bruiloft iedereen bepaald wat die doet,want je doet alsof hij jou lastig viel jij doet tog ook wat je wilt,wel laat die man van 23 jaar doen wat ie hebben wilt is niet jou zaak noch belang..
Je lult zelf, want je leest niet goed met ka! Nee niet omdat hij voetballer is moest ze meteen een kind maken, daar ben ik t absoluut niet mee eens met die vrouwen van tegenwoordig die dneken dat ze een man kunnen binden met een fucking kind, iedereen heeft allang gezien dat dat niet werkt, dus wrom nog proberen! dat zeg ik tenslotte waarom moest alles zo snel!!!! Er is geen haast, doe je ding eerst. Dat geldt voor een ieder, geniet lekker eerst van elkaar en je eigen leven! Uiteindelijk is t natuurlijk iedereens eigen keuze wat hij/zij wilt doen met zn leven, vooral doen, maar je hoeft niet te haasten hoor! En hij hoeft me idd niet om geld te vragen nee vr zn bruiloft, ik vraag hem ook nks met ka. Dus kom geen domme opmerkingen maken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JE LULT INDERDAAD
Guest
|
 |
« Reply #82 on: 29-05-2010, 15:26:33 - GMT-1 » |
|
JE LULT INDERDAAD MET KA,IS NIET JOU KA ZAAK,AL WIL HIJ ELKE DAG KINDEREN MAKEN,HIJ HEEFT JOU TOESTEMMING NIET NODIG HOU JE BIJ JE LEEST MAN,WANT JE DIEKT NU HELEMAAL IN ZN BLAKKA GOLO EEUWIG WILLEN JULLIE OVER ANDEREN BESLISSEN DAN ZELFS HEBBEN JULLIE EEN GOOT LEVEN VAN JEWELSTE DIE JONGEN HEEFT JOU NIET NODIG,WANT JOE WAN PINA MEID. LEER JOU KINDEREN DAT EN MAAK JE NIET DRUK MET IEMAND DIE JOU NIET KENT. WANT ALS HIJ GEEN VOETBALLER WAS ZOU JE NIET LULLEN ZODRA ANDEREN HET BETER DAN JULLIE HEBBEN DIEKEN JULLIE IN DIE MENSEN HUN LEVEN.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Je lult zelf!
Guest
|
 |
« Reply #83 on: 29-05-2010, 16:55:04 - GMT-1 » |
|
JE LULT INDERDAAD MET KA,IS NIET JOU KA ZAAK,AL WIL HIJ ELKE DAG KINDEREN MAKEN,HIJ HEEFT JOU TOESTEMMING NIET NODIG HOU JE BIJ JE LEEST MAN,WANT JE DIEKT NU HELEMAAL IN ZN BLAKKA GOLO EEUWIG WILLEN JULLIE OVER ANDEREN BESLISSEN DAN ZELFS HEBBEN JULLIE EEN GOOT LEVEN VAN JEWELSTE DIE JONGEN HEEFT JOU NIET NODIG,WANT JOE WAN PINA MEID. LEER JOU KINDEREN DAT EN MAAK JE NIET DRUK MET IEMAND DIE JOU NIET KENT. WANT ALS HIJ GEEN VOETBALLER WAS ZOU JE NIET LULLEN ZODRA ANDEREN HET BETER DAN JULLIE HEBBEN DIEKEN JULLIE IN DIE MENSEN HUN LEVEN.
Je lult zelf met ka! Want je kan niet eens lezen broeia blakka beest! En je lult ook nog eens in mijn kaulo leven, want zogenaamd me pina, HE schoenmaker hou je bij je leest, zei ej toch!!! Doe dat dan ook!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
woeiiiii
Guest
|
 |
« Reply #84 on: 29-05-2010, 16:57:17 - GMT-1 » |
|
ga weg met mpp jullie allemaal zijn 1 koulo pot nat julliue lullen altijd over andermans keuze en leven maar zelfs leven jullie een honde leven dus kom geen goedheilig hier spelen. ik wordt niet kwaad,ik zeg je gewoon hoe ik erover denk jullie moeteens een sophouden met dat gelul over die is mooi die heeft geld of die zwart/wit shit laat een ieder in zn waarde,maar goed dat die gasten geen mamjo freaks zijn en schijt hebben wat de mens over hun zegd want het zijn vaak mensen die geen goed leven hebben lullen over die jongens. en wie de schoen past trekt hem gewoon en en dat geldt ook voor jou met stront Elek man heeft iets moois,dus ook daarover weet jij geen ka,want je ziet niet in die vrouwen hun hersens waarom ze die man nemen,je zal je eigen wel bedoelen,daarom gebruiken die mannen jullie mars.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
woeiiiii
Guest
|
 |
« Reply #85 on: 29-05-2010, 17:04:27 - GMT-1 » |
|
jij bent echt kaolo doem en goed gestoord. mijn god hoe achterlijk kan men zijn. versta je geen nederlands of zo? ik leg je uit dat ik t niet eens ben met die mensen die altijd over uitelijk klagen en dan doe je alsof ik 1 van die mensen ben. t is echt verschrikkelijk triest gesteld met je iq. en lul niet zomaar over mensen die je niet kent want je maakt jezelf gewoon vreselijk belachelijk. jongens als royston en regilio tuur zijn voordat ze beroemd waren heel vaak uitgelachen om hun uiterlijk. die mooie meisjes voelden zich te goed voor ze en moesten niks van ze hebben en nu daar ze rijk zijn lachen zij als laatste en als beste. ik ben blij voor ze. echt waar. maar dat neemt niet weg dat ze heel veel golddiggers op hun pad tegenkomen. wereld is nou eenmaal hard. als je dat ontkent bent je echt niet goed bij je hoofd. sorry. en je moet niet zo dom lullen over mijn leven en mannen die mijn mars zouden gebruiken want die man moet nog geboren worden en ik heb geen man nodig om een goed leven te hebben achterlijke domme aap. als je beter had gelezen had je gezien dat ik t juist voor royston opnam. idote gefrustreerde gek.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soort Sani
Guest
|
 |
« Reply #86 on: 29-05-2010, 17:09:53 - GMT-1 » |
|
Royston is niet dom hoor, Roxanne heeft niets gekregen en ook Daisy zal niets krijgen. Die jongen geniet van zijn leven, heeft heel zijn leven aan moeten horen hoe lelijk hij is, maar heeft nu de mooiste meisjes en de mooiste auto's etc. Royston wordt omringd door liefhebbende families, ze zijn een hechte fam dus met hem komt het zeker goed.
Mijn god! Geloof je dat nou echt? Die mevrouw heeft wel 2 kinderen gebaard en krijgt alimentatie op hoogte van zijn inkomen. Zij hoeft haar leven lang niet bij de voedselbank te melden voor een voedsel pakket. Hij zal gerust wel gehoord hebben hoe lelijk hij is, maar je ziet dat geld toch een oogje dichtknijpt tegen zijn lelijkheid. Hoe kan je nou zeggen dat een getrouwde vrouw niets krijgt? Dit bestaat echt niet wat je zegt. Hoe je het draait of keert. Aan mevrouw nr 1 is hij een kluit alimentatie kwijt. Ik verwacht dat mevrouw nr 2 die nu getrouwd is wel op huwelijkse voorwaarde is getrouwd, maar zij zorgt er wel voor dat ze snel een kind krijgt. Dan kan hij weer dokken! Zo is het met Ruud Gullit ook gegaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
woeiiiiiiiii
Guest
|
 |
« Reply #87 on: 29-05-2010, 17:13:00 - GMT-1 » |
|
kaolo dong broeja blaka beest! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
echt he?
Guest
|
 |
« Reply #88 on: 29-05-2010, 17:18:04 - GMT-1 » |
|
Je lult zelf met ka! Want je kan niet eens lezen broeia blakka beest! En je lult ook nog eens in mijn kaulo leven, want zogenaamd me pina, HE schoenmaker hou je bij je leest, zei ej toch!!! Doe dat dan ook!
zeg dr voor me want ze is echt kaolo dom.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@Soort sani
Guest
|
 |
« Reply #89 on: 29-05-2010, 18:12:32 - GMT-1 » |
|
Mijn god! Geloof je dat nou echt? Die mevrouw heeft wel 2 kinderen gebaard en krijgt alimentatie op hoogte van zijn inkomen. Zij hoeft haar leven lang niet bij de voedselbank te melden voor een voedsel pakket. Hij zal gerust wel gehoord hebben hoe lelijk hij is, maar je ziet dat geld toch een oogje dichtknijpt tegen zijn lelijkheid. Hoe kan je nou zeggen dat een getrouwde vrouw niets krijgt? Dit bestaat echt niet wat je zegt. Hoe je het draait of keert. Aan mevrouw nr 1 is hij een kluit alimentatie kwijt. Ik verwacht dat mevrouw nr 2 die nu getrouwd is wel op huwelijkse voorwaarde is getrouwd, maar zij zorgt er wel voor dat ze snel een kind krijgt. Dan kan hij weer dokken! Zo is het met Ruud Gullit ook gegaan.
Meisje laat me hoor 3000 per maand and that its,niks meer,dus kom niet zeggen dat het van zn salaris afhangt want hij heeft dat bepaald,roxanne recht op niks en dan ook niks heeft,ze moest niet voor niks ondertekenen door sigi lens wat weet je?? niks en dan ook niks.. daagggg alimentatie op de hoogte noh hahahahaha blijf maar lekker verzinnen hoor want je was erbij toen papieren ondertekend werden hahahahahahahahahaha ook zn getrouwde vrouw moest ondertekenen hoor laat je beter informeren denk je nou echt dat hij zo dom is wel dan zal je hem nog leren kennen roxanne woont bij dr moeder in huis,als ze echt zoveel kreeg had ze allang een eigen huis,maar zelfs dat kan ze niet hebben want ze heeft het geld niet.En aangezien ze zo van hem hield was ze verplicht het te tekenen en daarvoor heeft hij zn adviseur,die bepaald nog altijd hahahahhaah Niet door haar is hij rijk geworden hoor,dus dat weegd ook zwaar mee. zoek goeie info als je niks weet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|