Pages: 1 [2]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: wil graag zwanger worden ben moedeloos aan het worden  (Read 8971 times)
sarronaldo
Guest
« Reply #15 on: 10-11-2010, 16:01:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mischien wil die papa winti van je geen kind
wat toevallig
Guest
« Reply #16 on: 14-11-2010, 11:20:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mischien wil die papa winti van je geen kind

Heeey over papa winti gesproken , het lukt mij ook niet om zwanger te raken .
Ik was vreselijk radeloos totdat ik begon te dromen over slangen en andere reptielen. Blijkt dus dat ik een papa winti heb (gron winti) ik wist het niet eens.
Nu is het zo dat mi no setie ing ete maar dat gaat wel gebeuren .
Ik heb gehoord dat fodu winti's kan opo pasie tbv zwanger raken ( bij vrouwen zoals ik die niet wisten dat ze fodu hadden)
Ik hoop dat nu hij zich bij mij geopenbaard heeft, dat a sa opo pasie djie mie .
Heeft iemand hier ervaring mee
Believer!!
Guest
« Reply #17 on: 16-11-2010, 21:16:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb hetzelfde probleem en stress er enorm van. Ik ben nu 32jr en probeer al een goed aantal jaren zwanger te raken. Mijn partner en ik hebben een vruchtbaarheids onderzoek gedaan; resultaat prima. Ik heb echo's laten maken van mijn baarmoeder, blijkt dat het in retro flexie houding ligt. (lichtjes naar achteren hangend). Daardoor is het stukken moeilijker om zwanger te raken, maar het is volgens me arts zowiezo wel mogelijk. 't maakt de sexuele gemeenschap ook pijnlijker. Ook ben ik meerdere malen me buik gaan masseren volgens de javaanse traditie en heb ook diverse huismiddeltjes gebruikt. Helaas, zonder resultaat. Ik heb 4x een clomifeen kuur gebruikt, ook zonder resultaat. Daarbij komt ook bij kijken dat ik vrij onregelmatig en vreselijk pijnlijk menstrueer. Daarom had ik ook de ovulatie test gedaan. Helaas!
In enkele voorgaande reactie las ik dat je moet proberen er niet aan te denken. Heb ik ook geprobeerd, maar je hebt altijd weer van die gasten die het nodig achten je steeds weer eraan te herhinneren dat je al oud bent en nog geen kinderen hebt. En ja, jij dan weer a.h piekeren erover.
..............
Guest
« Reply #18 on: 17-11-2010, 19:32:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ook ben ik meerdere malen me buik gaan masseren volgens de javaanse traditie

Weet iemand waar in nederland je je buik/baarmoeder kan laten masseren volgens de javaanse traditie
Pas op
Guest
« Reply #19 on: 02-10-2011, 16:23:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kwee niet maat ik dacht dat er op www.vedicastro.nl www.vedicastro.nl
iets hierover stand een oplossing ofzo.

evil evil
Pandit Soender Asarfi ook wel bekend van zijn website www.vedicastro.nl

Deze pandit beweert goddelijke krachten te hebben verworven, maar volgens sommige van zijn yajamaans blijkt hier niks van waar te zijn.
Sterker nog: Het gerucht gaat dat deze man naar de hoeren gaat en zijn collega's aanklaagt bij de belastingdienst.
Verschillende pandits schijnen een brief te hebben gehad van de Belastingdienst met daarbij een brief van deze pandit.
Ook rekent hij hoge geld bedragen voor zijn diensten, die volgens zijn beweringen volledig kunnen worden teruggevraagd bij de Belastingdienst.
Volgens de belastingdienst klopt dit echter niet.
ikke
Guest
« Reply #20 on: 08-10-2011, 18:51:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Moeroe dresi deed het voor mij, dus misschien dat eens proberen?
Succes dame
kiss
@ black panter
Guest
« Reply #21 on: 26-11-2011, 11:55:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

madjahalah@live.nl-tel 06-48414024,ga nu in me zesde week

Ik heb 3 maal ivf gedaan waarvan de laatste erg zwaar gevallen was. Begin zo langzamerhand moedeloos te worden. Hoe lang duurt zo'n behandeling?
Niet dat ik een miracle verwacht je weet maar nooit hoe het uitpakt!
Clean up
Guest
« Reply #22 on: 09-04-2012, 11:01:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Klopt sorry maar ik geloof niet in deze dingen. Ik probeer ook al jaren zwanger te worden en ik voelde me de laatste dagen niet geweldig en ik dacht er helemaal niet aan dat ik zwanger kon zijn want ik had de hoop eingelijk al opgegeven. Heb ik toch maar een test gedaan en hipe hiep hoera ik ben zwanger. Meid geef niet op en focus je niet teveel op rotzooi.

Rituelen en bonoe hebben niets te maken met het niet zwanger kunnen worden. Zorg goed voor je lichaam en reinig je baarmoeder op tijd dan voel je je ook beter. Veel vrouwen wassen alleen hun doos met faya watra voor pleziertjes maar ho maar inwendig goed reinigen doen ze niet en dat is juist belangrijk.
Proud
Guest
« Reply #23 on: 31-08-2012, 07:34:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

madjahalah@live.nl-tel 06-48414024,ga nu in me zesde week

Ben 38 en inmiddels 37 weken zwanger en kijk met smart uit naar me baby boy. Zwanger worden was alleen in een ander leven mogelijk zei mijn gynaecoloog, maar uiteindelijk ook bij gannie terecht gekomen. Door het reinigen en kuren is het dankzij God toch nog goed gekomen. Voor ik hem leerde kennen was ik een tijd lang bijna elke dag depri en moedeloos. Hou vol en bid tot God en hij zal je verlossen als het je gegund is.
diepbrenger
Guest
« Reply #24 on: 03-09-2012, 17:20:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik spuit uw baarmoeder in een flits haar zuiver
verlieft
Guest
« Reply #25 on: 03-09-2012, 17:24:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

God ik zag een meisje met rood haar oh zo mooi
slank welgevormd voelde ze mijn aandacht
stiekum kookt ze op elke stap dichterbij
breda i love u
God wat een mooi meisje
x levi
paultje
MamJunior
**

Mambini Lobi: +0/-1

« Reply #26 on: 16-12-2012, 15:52:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hallo lieverd.
zal ik eens in dat buikje van je klaarkomen ?
gegarandeerd prijs.
Chupakabra
Mambini
*

Mambini Lobi: +2/-0

« Reply #27 on: 31-01-2013, 14:42:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zag op oema sani goede reacties over een ene Gannie.
Hoop
Guest
« Reply #28 on: 01-02-2013, 18:47:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zag op oema sani goede reacties over een ene Gannie.

Hij heeft me geholpen met me darmontsteking. Hij is heel netjes en onderzoekt met een vragenlijst hoe hij je het beste helpen kan.
Ik zag ook veel kaarten waaronder geboortekaarten en kon hieruit concluderen dat hij goed werkt!
Pages: 1 [2]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: