|
hebzuchtig
Guest
|
 |
« Reply #15 on: 25-07-2011, 00:19:16 - GMT-1 » |
|
IEDEREEN LICHT OP ZODRA JE UIT BUITENLAND KOMT . VAN AANNEMER TOT WERKMENSEN.OOK FAMILIE STEELT ALS Z MOETEN OPLETTEN. SRANANG MANG ZIJN HEBZUCHTIGE ONBETROUWBARE MENSEN.
WAAROM MOET ALLES IN EURO BETAALD WORDEN? DEZE SCHIJT OPLICHTERS ZIEN ALLEEN DOLLARS EN EUROS. SRD IS TOCH SURINAAMS DUS VOOR DE BEVOLKING IS HT ONMOGELIJK OM TE BOUWEN OMDAT ZE GEEN EUROS HEBBEN. DIT LAND ZAL NOOIT VOORUIT GAAN UIT HEBZUCHT.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lusy
Guest
|
 |
« Reply #16 on: 25-07-2011, 09:56:25 - GMT-1 » |
|
ga bij godo daar is het niet zo.......... srd of euro. natuurlijk als de persoon uit holland komt is het euro. die van su natuurlijk srd want we verdienen eenmaal in srd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Olly
Guest
|
 |
« Reply #17 on: 03-08-2011, 10:55:01 - GMT-1 » |
|
Er wordt vanaf 4 Augustus een bouw beurs gehouden in Flamboyant aub
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ervaring
Guest
|
 |
« Reply #18 on: 04-08-2011, 06:02:01 - GMT-1 » |
|
Laat ene Leo Akimboto niet voor je bouwen, oplichter.heb er spijt van maar goed heb veel geleerd vertrouw geen enkele aannemer ze zijn allemaal oplichter. blijf erbij als je bouwt als het niet lukt bouw in fase.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ervaring
Guest
|
 |
« Reply #19 on: 21-08-2011, 13:09:50 - GMT-1 » |
|
laat je huis nooit roy ramlal bouwen. hij zegt mooie woorden als je omdraait dan naait hij je. hij bouwt niet af laat je gewoon stikken en jij maar achter hem aan lopen als en hondje dus je bent gewaarschuwd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oplichter lai
Guest
|
 |
« Reply #20 on: 21-08-2011, 14:39:06 - GMT-1 » |
|
Je wordt bedonderd in su, je moet kennis hebben en je moet elke dag er bij zijn, ik ga geen reclame maken fo mensen. Maar let wel goed op wie je aan neemt, vooral als ze glad praten moet je dubbel uit kijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
John B
Guest
|
 |
« Reply #21 on: 17-06-2012, 08:53:31 - GMT-1 » |
|
Mensen wat zijn op dit moment de bouw prijzen per vierkante meter waarbij er goed materiaal gebruikt wordt.
Volgens mij na al de verhalen gelezen te hebben kun je beter wat meer betalen dan voor de goedkoopste te gaan want je wordt gewoon belazerd.
Heb wel wat info ingewonnen bij 1 bouwbedrijf in die praten over euro 550,- tot euro 650 de vierkante meter. Ook heb ik hun bouwprojecten gezien en die zin er heel goed uit om eerlijk te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ik bouw zelf
Guest
|
 |
« Reply #22 on: 17-06-2012, 11:08:31 - GMT-1 » |
|
Aannemers beloven van alles om je vertrouwen te winnen, maar zijn oplichters en leveren prutswerk als je geluk heb en gebruiken sloop materiaal, in de meeste gevallen gaan ze met je geld van door. http://www.youtube.com/watch?v=mt2ceAR162c
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jk
Guest
|
 |
« Reply #23 on: 17-06-2012, 13:32:18 - GMT-1 » |
|
Je ka dan check die prijzen. Mi gado 350/650 euro? Fokking oplichting men
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
house in a bag
Guest
|
 |
« Reply #24 on: 17-06-2012, 13:38:11 - GMT-1 » |
|
hoi ts. bouwen in su terwijl je er neit bij bent vraagt o problemen. ik raad je aan om bij ckc te gaan en daar een house in a bag te nemen. nadat mijn beste vriendin slechte ervaring heeft gehad met haar aannemer, heb ik besloten dit te doen. mijn h uis was in 3 maanden laar en geen djoegoejoe. succes en wees op je hoede. http://www.bem.sr/house-in-a-bag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oplichters
Guest
|
 |
« Reply #25 on: 17-06-2012, 13:42:48 - GMT-1 » |
|
Voor het bouwen van een stenen woning van 250 tot 300 m2 ben je 28000 euro kwijt aan materialen je moet kennis hebben van bouwen en met een stevige aanpak ben je 5 a 6 maanden klaar met je huis. Reken maar uit hoeveel bloed winst ze maken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hel len
Guest
|
 |
« Reply #26 on: 17-06-2012, 16:48:14 - GMT-1 » |
|
Dat huizen bouwen in su is de grootste oplichting vanuit de staat geregeld. Iedereen kent ook wel iemand waar je "heel" goedkoop een perceel kan kopen. Het is gewoon de methode om mensen van buiten geld uit hun zak te troggelen. Het is altijd voordeliger je geld te sparen en als je hier bent een paar maanden in een huurhuis of appartement verblijft en dan je huis bouwd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
John B
Guest
|
 |
« Reply #27 on: 18-06-2012, 12:33:05 - GMT-1 » |
|
ja dat zijn interessante prijzen 28000,- maar ja bij wie moet je zijn en je moet er zeker van zijn dat het goed gebeurd want 28000,- kwijt raken doe je ook niet graag.
ja ik weet dat die vierkante meter prijs van 550,- / 650,- aan de hoge kant ligt.
In Su is het gewoon uitkijken geblazen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radj
Guest
|
 |
« Reply #28 on: 18-06-2012, 16:49:26 - GMT-1 » |
|
Als je Europees en goedkoop tegels wil kopen,moet je bij Matesa zijn,ik heb goede ervaring met ze succes!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Girl26
Guest
|
 |
« Reply #29 on: 18-06-2012, 18:02:31 - GMT-1 » |
|
Ts u moet echt geluk hebben!!zet eerst alles goed op een ry voordat u begint!! Neeemm noooit migeull van zorg en hoop voor uw water installatie,hij werkt met zijn opa's vergunning, een hindostaanse naam!!ik heb iemnd di het kan bewijzen wat voor oplichter hij is!!! Bouwen is echttt een koppijn met al di hebzuchtige zgn aannemers!!darom moet u eerst goed geïnformeerd zijn!!
Succes Ts!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|