SumericanSoldier, Elsa Rudge
Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +1092/-138
Sumerican Soldier, always @your service. YOLO!!
|
 |
« on: 23-06-2009, 07:31:42 - GMT-1 » |
|
Doel: Een leuk, gezellig, spannend verhaal te maken. Je moet tenminste twee zinnen maken.
Ik zat op een stoel te wachten bij de dokter. De verpleegster kwam en ik mocht eindelijk( na 2 uren wachten) naar binnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bridge
Over Troubled Water.
Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +1425/-126
Mi kondre,tru,mi lobi yu,yu moi tu na mi ai !
|
 |
« Reply #1 on: 23-06-2009, 07:35:00 - GMT-1 » |
|
Maar plotseling kwam er één of ander asociale figuur binnen . Hij dacht dat hij het recht had op een voorkeursbehandeling .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moderator
MamjoDon

|
 |
« Reply #2 on: 23-06-2009, 07:39:06 - GMT-1 » |
|
Ik zat op een stoel te wachten bij de dokter. De verpleegster kwam en ik mocht eindelijk( na 2 uren wachten) naar binnen. Maar plotseling kwam er één of ander asociale figuur binnen . Hij dacht dat hij het recht had op een voorkeursbehandeling . Die idioot dacht dat zijn pa het ziekenhuis gekocht had. Ik maakte 1 tjoerie voor hem en liep achter de verpleegster aan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sies
MamjoRuler

Mambini Lobi: +645/-20
Arrogance is much different from ignorance
|
 |
« Reply #3 on: 23-06-2009, 08:44:33 - GMT-1 » |
|
Ik zat op een stoel te wachten bij de dokter. De verpleegster kwam en ik mocht eindelijk( na 2 uren wachten) naar binnen. Maar plotseling kwam er één of ander asociale figuur binnen . Hij dacht dat hij het recht had op een voorkeursbehandeling . Die idioot dacht dat zijn pa het ziekenhuis gekocht had. Ik maakte 1 tjoerie voor hem en liep achter de verpleegster aan. Want ik was voor die gozer daar .Uiteindelijk werd ik toch als eerst behandeld (bij me poenani ) en het deed pijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moderator
MamjoDon

|
 |
« Reply #4 on: 23-06-2009, 08:47:07 - GMT-1 » |
|
Ik zat op een stoel te wachten bij de dokter. De verpleegster kwam en ik mocht eindelijk( na 2 uren wachten) naar binnen. Maar plotseling kwam er één of ander asociale figuur binnen . Hij dacht dat hij het recht had op een voorkeursbehandeling . Die idioot dacht dat zijn pa het ziekenhuis gekocht had. Ik maakte 1 tjoerie voor hem en liep achter de verpleegster aan. Want ik was voor die gozer daar .Uiteindelijk werd ik toch als eerst behandeld (bij me poenani ) en het deed pijn. Gisteren had ik een hele wilde nacht gehad met mijn vibrator. Op een gegeven moment had ik het op high gezet, mijn hersenen werden bijna door mekaar geschud. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tataman
|
 |
« Reply #5 on: 23-06-2009, 14:02:49 - GMT-1 » |
|
Ik zat op een stoel te wachten bij de dokter. De verpleegster kwam en ik mocht eindelijk( na 2 uren wachten) naar binnen. Maar plotseling kwam er één of ander asociale figuur binnen . Hij dacht dat hij het recht had op een voorkeursbehandeling . Die idioot dacht dat zijn pa het ziekenhuis gekocht had. Ik maakte 1 tjoerie voor hem en liep achter de verpleegster aan. Want ik was voor die gozer daar .Uiteindelijk werd ik toch als eerst behandeld (bij me poenani ) en het deed pijn. Gisteren had ik een hele wilde nacht gehad met mijn vibrator. Op een gegeven moment had ik het op high gezet, mijn hersenen werden bijna door mekaar geschud.  Die vibrator maakte zoveel overuren dat hij overhit raakte en Elsa haar lipjes verbrande :oDe dokter bekeek de lipjes en vroeg hoe dit nu kwam, waarop Elsa schoorvoetend haar verhaal vertelde. Waarop de dokter zei; wie zijn lippen verbrand moet op de blaren zitten, maar ik zal je de lippenbalsem die ik normaal aan Vene geef voorschrijven 
|
|
|
|
|
|
I'am smiling! that alone should scare you!
|
|
|
|
Sies
MamjoRuler

|
 |
« Reply #6 on: 23-06-2009, 17:20:40 - GMT-1 » |
|
Ik zat op een stoel te wachten bij de dokter. De verpleegster kwam en ik mocht eindelijk( na 2 uren wachten) naar binnen. Maar plotseling kwam er één of ander asociale figuur binnen . Hij dacht dat hij het recht had op een voorkeursbehandeling . Die idioot dacht dat zijn pa het ziekenhuis gekocht had. Ik maakte 1 tjoerie voor hem en liep achter de verpleegster aan. Want ik was voor die gozer daar .Uiteindelijk werd ik toch als eerst behandeld (bij me poenani ) en het deed pijn. Gisteren had ik een hele wilde nacht gehad met mijn vibrator. Op een gegeven moment had ik het op high gezet, mijn hersenen werden bijna door mekaar geschud.  Die vibrator maakte zoveel overuren dat hij overhit raakte en Elsa haar lipjes verbrande :oDe dokter bekeek de lipjes en vroeg hoe dit nu kwam, waarop Elsa schoorvoetend haar verhaal vertelde. Waarop de dokter zei; wie zijn lippen verbrand moet op de blaren zitten, maar ik zal je de lippenbalsem die ik normaal aan Vene geef voorschrijven  Zo te zien heeft tataman vrouwen altijd zere lipjes bezorgd .Hij is genoodzaak om jaar in en uit met een lippen balsem te lopen ,vrouwen moeten echt uitkijken voor die tataman.
|
|
|
|
« Last Edit: 23-06-2009, 19:32:58 - GMT-1 by SumericanSoldier, Elsa Rudge »
|
|
|
|
|
|
Moderator
MamjoDon

|
 |
« Reply #7 on: 23-06-2009, 19:45:56 - GMT-1 » |
|
Ik zat op een stoel te wachten bij de dokter. De verpleegster kwam en ik mocht eindelijk( na 2 uren wachten) naar binnen. Maar plotseling kwam er één of ander asociale figuur binnen . Hij dacht dat hij het recht had op een voorkeursbehandeling . Die idioot dacht dat zijn pa het ziekenhuis gekocht had. Ik maakte 1 tjoerie voor hem en liep achter de verpleegster aan. Want ik was voor die gozer daar .Uiteindelijk werd ik toch als eerst behandeld (bij me poenani ) en het deed pijn. Gisteren had ik een hele wilde nacht gehad met mijn vibrator. Op een gegeven moment had ik het op high gezet, mijn hersenen werden bijna door mekaar geschud.
Die vibrator maakte zoveel overuren dat hij overhit raakte en Elsa haar lipjes verbrande :oDe dokter bekeek de lipjes en vroeg hoe dit nu kwam, waarop Elsa schoorvoetend haar verhaal vertelde.
Waarop de dokter zei; wie zijn lippen verbrand moet op de blaren zitten, maar ik zal je de lippenbalsem die ik normaal aan Vene geef voorschrijven Zo te zien heeft tataman vrouwen altijd zere lipjes bezorgd .Hij is genoodzaak om jaar in en uit met een lippen balsem te lopen ,vrouwen moeten echt uitkijken voor die tataman. De laatste vrouw waarmee hij was, Bridge die had van nature Vene lippen dus zij kreeg geen lippenbalsam, maar een fles roll on deo van de dokter. Die paste precies over haar onderste tiptip tip.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tataman
|
 |
« Reply #8 on: 23-06-2009, 23:28:11 - GMT-1 » |
|
Die vibrator maakte zoveel overuren dat hij overhit raakte en Elsa haar lipjes verbrande :oDe dokter bekeek de lipjes en vroeg hoe dit nu kwam, waarop Elsa schoorvoetend haar verhaal vertelde.
Waarop de dokter zei; wie zijn lippen verbrand moet op de blaren zitten, maar ik zal je de lippenbalsem die ik normaal aan Vene geef voorschrijven Zo te zien heeft tataman vrouwen altijd zere lipjes bezorgd .Hij is genoodzaak om jaar in en uit met een lippen balsem te lopen ,vrouwen moeten echt uitkijken voor die tataman. De laatste vrouw waarmee hij was, Bridge die had van nature Vene lippen dus zij kreeg geen lippenbalsam, maar een fles roll on deo van de dokter. Die paste precies over haar onderste tiptip tip. Dat is wel zo handig omdat Bridge veel aan het sporten is, daar ga je van zweten heeft ze toch altijd een deo bij de hand.Na het sporten gaat ze dan altijd nog even met de hond lopen en op een keer kwam er een man op haar toe lopen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sies
MamjoRuler

|
 |
« Reply #9 on: 23-06-2009, 23:54:23 - GMT-1 » |
|
Bridge die het geval erg vreemd vond had het niet door dat ze een legging aan had ,dat zelf een blind haar volle lippen kon lezen  .Die gozer vroeg nog aan bridge wat dat ding in haar broek was ,is meer te vergelijken met een double wolly of een 3 dubel burger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tataman
|
 |
« Reply #10 on: 24-06-2009, 00:03:21 - GMT-1 » |
|
 maar zegt die man; wil er wel een sausje toevoegen hoor!Bridge werd zo boos deed haar hand in haar legging, die man dacht mmmmmm, nu gaat het gebeuren en toen sloeg Bridge die man met haar deo roller om zijn oren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bp
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 24-06-2009, 03:11:09 - GMT-1 » |
|
Kan een eventueel nieuw verhaal zich op een hoger niveau afspelen? Banaliteiten horen eerder bij TO!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moderator
MamjoDon

|
 |
« Reply #13 on: 24-06-2009, 03:58:07 - GMT-1 » |
|
Kan een eventueel nieuw verhaal zich op een hoger niveau afspelen? Banaliteiten horen eerder bij TO!
Nou ja.,.begin dan met eentje toch....tjoerie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moderator
MamjoDon

|
 |
« Reply #14 on: 24-06-2009, 04:12:20 - GMT-1 » |
|
Just for bp an intellectueel verhaal.  Op een vermoeiende, langdradige, zeer hete, donkere, regenachtige dag zaten de leden van het Parlement bij elkaar te discussieren over de toekomst van ons geliefd land, Suriname. De zeer "enthousiast" kijkende voorzitter deed moeite om zijn gaap te onderdrukken (ik ook, by the way)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|