+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Preiprei» Maak het verhaal af.
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 ... 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Maak het verhaal af.  (Read 24664 times)
SumericanSoldier, Elsa Rudge
Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +1090/-138

Sumerican Soldier, always @your service. YOLO!!

« Reply #465 on: 25-01-2012, 17:28:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

een ex, altijd een ex. Bryan, die zag haar nummer op de caller id en belde terug.

4ever
MamJoraan

Mambini Lobi: +46/-15

« Reply #466 on: 26-01-2012, 22:47:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Lieve schat van me.. ga please niet schelden, weet je wat ik ga het goed met je maken, ik stuur twee kaartjes voor je op voor een dinnershow!

Aha dacht ze, meneertje probeert in ieder geval zijn best te doen, maar ze was nog zwaar aan het twijfelen, zal ik meegaan of niet!
Plotseling kwam haar zus, lieverd ben je thuis, ik ben het hoor no skreki...

Heb je zin om met ons mee te gaan naar een leuke show... oeps nu moet ik nog gaan kiezen ook ging haar door haar hoofd.

Maar weet je wat ik, ga niet met hem maar met mijn zus, er zijn meer mannen dan kerken. Toen haar zus vertrok belde hij weer om te vragen als ze al erover had nagedacht.. mmmmm zei ze ..........................
late slaper
Guest
« Reply #467 on: 27-01-2012, 01:31:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nu is het pay back time......
4e
Guest
« Reply #468 on: 27-01-2012, 23:53:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar toen het erop aankwam.. twijfelde ze alweer!! Oh oh dat ze bij zichzelf, ik moet toch een keer die knoop goed doorhakken.

Ik moet sterker worden,op dat moment ging de telefoon, ze nam op met een harde stem; ja met wie spreek ik, niet jij weer he.
Ja zei hij, met een zachte stem,  weet je ik kan je maar niet uit mijn hoofd krijgen, ik hoor je stem, ik ruik je geur, jij maalt door mijn hoofd, alsjeblieft baby doe niet zo hoor, jij bent mijn alles bla bla bla..
Weet je wat, val me niet meer lastig je vergt teveel energie, ik ben helemaal op!!

Ik wil door met mijn leven, het liefst zonder jou, ik ben moe geworden, ik kan, en ik wil niet verder zo..

Vaarwel, en val mij niet meer lastig, in de tussentijd heb ik iemand anders leren kennen, die mij wel neemt hoe ik ben, en wij zijn van plan binnenkort samen op vakantie te gaan, dus.......................... ......
late slaper
Guest
« Reply #469 on: 29-01-2012, 02:31:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Was Elsa opgelucht dat ze eindelijk die Bryan op zijn plaats kon zetten,maar.....
4ever
MamJoraan

« Reply #470 on: 29-01-2012, 23:52:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Was Elsa opgelucht dat ze eindelijk die Bryan op zijn plaats kon zetten,maar.....
.... Waarom voelt ze nog iets warms als ze aan hem denkt, weet je wat ik probeer het voor de laatste keer, dacht ze. Ik kan deze man maar niet uit mijn gedachten laten, ik hoor zijn lach nog iedere dag, zijn geur hangt nog steeds in mijn kamer, wat is het toch, dat ik deze man maar niet vergeten kan.

Ze gaan me allemaal voor gek verklaren, maar ik geef hem nog 1 laatste kans. Het is bijna 14 februari en ik wil hem verrassen, ik weet dat hij nog van me houdt, en eigenlijk is dat wederzijds.
Ik heb hem vergeven, en hij mij, we beginnen helemaal opnieuw, hij is mijn soulmate, hopelijk gaat het nu wel lukken, ineens hoorde ze de deurbel, haar hart ging tekeer het is toch geen.....................
meelezer
Guest
« Reply #471 on: 30-01-2012, 14:55:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bryan vroeg ze zich af. Elsa die begon te beven van de spanning,haar voeten waren aan het trillen,en ze stond bijna op het punt om flauw te vallen. Gelukkig had ze nog de kracht......
Dyani
MamjoRuler

Mambini Lobi: +149/-83

« Reply #472 on: 30-01-2012, 23:52:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

...en met lood in de benen, zweet in haar handen, en een hartje, dat als een dolle tekeer ging, liep ze naar de deur en deed die open.
En wie stond er daar haar vriendelijk toelachend....twee Jehovah's Getuigen.
Elsa wist niet of ze nu blij moest zijn van opluchting of boos van irritatie, toen ze zei....

Wat volstaat is nooit te weinig.
Moderator
MamjoDon

« Reply #473 on: 31-01-2012, 00:03:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

No hablo hollandes...

Dyani
MamjoRuler

« Reply #474 on: 31-01-2012, 01:16:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

laugh laugh laugh

Verrast keken de 2 vrouwen Elsa aan.
De één stootte de andere aan, en die stamelde: No,....no,...nosotros tampoco no hablamos holandes, senora!
En Elsa.....

Moderator
MamjoDon

« Reply #475 on: 31-01-2012, 02:14:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

die zei...a tjiekie tjiekie, a praka taka, makama a mapief paf poef, saprakaba...ali baba...
De vrouwen staarden elkaar aan en dachten...wth?

Dyani
MamjoRuler

« Reply #476 on: 31-01-2012, 17:29:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

...wth? De beide vrouwen keken elkaar verrast aan.
De oudere zei tegen de jongere - KIRIITOU WAKATJOPU!...ELSA sribukontja ALI BABA!!!
HOEGOELOE SOEKROEBOE??? riep de jongste verbaasd uit,....ALI BABA?...en ze keek vragend naar Elsa.
Elsa, overvallen door hun reacties, zei - Nowanka Ali Baba,...Ali Baba noppesneppes,...floggofloggonangasosso Bryan!

BRYAN!!!! riepen die Jehovah's nu gelijktijdig uit, en er verscheen een blik van ontzetting op beide gezichten.
wthF!!!,...vloekte de oudste, haar God vergetend. - Bryan sosodjukudenki,..sungu wthF, sungu wthF,...ededenkisosso wthF, wthF, wthF!!!,..en ze wees daarbij op de buik van de jongste, en zei - Bryan djukudjakadisi 14 jaar patyuka!! Hanga asakkasakka lowlife!

En alsof de duivel er mee speelde, wie komt er op een oude Zundapp aangereden.....

4ever
MamJoraan

« Reply #477 on: 31-01-2012, 21:27:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

......De pizzakoerier, hè had ik wat besteld dan, zegt Elsa met een zachte stem.. nee mevrouw maar iemand anders heeft voor u besteld, hij komt straks met een goede fles wijn...moest ik nog aan u doorgeven!

Elsa werd er verlegen van, en nam die doos maar aan, ze gaf wat kleingeld en deed de deur achter zich dicht!
Hmm dacht ze, lekker pizza, ze begon de tafel alvast te dekken, hier en daar een waxinelichtje..

Op de tafel een kaars, twee wijnglazen en bestek.. oh wat gezellig dacht ze intens, hij heeft ook zijn romantische kanten, ze kleedde zich luchtig, hier en daar een snufje parfum, ze was er klaar voor.. Laat hij maar komen, de deurbel klonk hard in haar oren.. ze liep elegant naar de deur, en daar stond hij, met een bos gele rozen, en een fles wijn..
Hai schat zei hij, en gaf haar een kusje op haar voorhoofd...

Hmm zei hij, je ruikt heerlijk Els.. hij begeleidde haar naar de tafel, als een gentleman en ineens zei hij.................
Dyani
MamjoRuler

« Reply #478 on: 01-02-2012, 00:32:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

...Wie zijn die 2 vrouwen, die buiten, om de hoek naar hier zitten te loeren?

Mij God, riep Elsa, staan ze er nog? Ik ben ze helemaal vergeten, joh!
Ze vergat voor even het hele romantische, dat ze zo zorgvuldig had voorbereid.
Herkende je ze dan niet, Bryan? vroeg ze fel...of deed je dat niet omdat ze kleren aan hadden?
Bryan zei....

4ever
MamJoraan

« Reply #479 on: 01-02-2012, 00:56:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

.....Nu dat je het zegt, ja nu pas herken ik ze... weet je wat zegt Elsa nodig ze maar uit, dan kunnen we met z'n vieren lekker aan de pizza!

Maar hij dacht toen ineens aan iets anders hmm 3 vrouwen candlelight wijn, mijn gunst, het kan toch niet waar zijn, altijd visualiseerde ik hier over...
Elsa keek hem strak aan, en zei geen haar op mijn hoofd.. alhoewel.....................
Pages: 1 ... 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: