Pages: [1] 2 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Wie heeft ervaring met mannen van het sterrenbeeld "Vissen" ?  (Read 5766 times)
astro-girl
Guest
« on: 26-07-2009, 17:02:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoe zijn mannen van het sterrenbeeld "Vissen" ? Welke vrouw heeft ervaring met ze ? Ik wil graag de positieve en negatieve kanten weten.
Info please............
sietje
Guest
« Reply #1 on: 26-07-2009, 17:27:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het zijn leuke kerels maar ze houden van vrouwen. Ze kunnen geen NEE zeggen tegen vrouwen. Maar voor de rest zijn ze wel leuk om mee om te gaan. Ze mishandelen niet, maar ze houden ervan om met veel vrouwen om te gaan.
w
Guest
« Reply #2 on: 26-07-2009, 22:26:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hey ik ben ook vissen mail me witeshr@hotmail.com
crazy
Guest
« Reply #3 on: 27-07-2009, 00:22:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze zijn heel lief, maar toch onbetrouwbaar. Ik ben zelf vissen(vrouw) en had een relatie met een vissenman. Ze zijn niet gierig en gaan je altijd helpen als het kan.

Succes Kiss
walging
Guest
« Reply #4 on: 27-07-2009, 00:43:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

vissen mannen zijn berekenend, lijken betrouwbaar maar zijn ongekend sluw.
marlon woelkens is een vis.

ik geloof niet in die rommel van 'planeten', maar de beschrijvingen in de astrologie boeken blijken in zijn geval te kloppen. Vissen van het type MW willen van twee wallen eten

En als je ze confronteert met hun ontrouw zijn ze plotseling besluiteloos omdat hun 'planeet dat zo voorschrijft'.
En dan zijn ze zogenaamd wantrouwig terwijl ze openlijk zien dat je je hoop niet op hen vestigt.
Ik walg van dit soort ambivalente types.

Make up your mind.
Dame 1
Guest
« Reply #5 on: 27-07-2009, 12:28:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ga je eerlyk zeggen.......mijn 2 exen zijn beide vissen. Ze zijn heel leuk om mee om te gaan en het is waar dat ze je altijd helpen. Maar als het op serieuse relatie aankomt, kunnen ze meestal geen besluit maken, ze komen dan heel onbetrouwbaar over. Ik geloof ook niet in planeet dingetjes....maar als ik een leuke jongen leer kennen die vissen is, dan ben ik onbewust wat voorzichtiger. Dusja, succes!!
ik weet
Guest
« Reply #6 on: 27-07-2009, 17:48:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb altijd Vissen mannen als vriendjes gehad dus ik ken ze op en top. Ik ken ze als lieve, romantische en behulpzame mannen. Ze houden van verwennen en ze zijn zeker niet gierig. Nog nooit heeft een mij geslagen of uitgescholden. Maar weet je wat hun probleem is ? Ze houden van sex en ze omringen zich graag met vrouwen. Vanwege hun lieve karakter voelen vele vrouwen zich aangetrokken en ze maken dankbaar gebruik daarvan. Een vissenman houdt ook van zijn vrijheid, zodat hij kan omgaan met wie hij wil. daardoor komt het soms over alsof hij niet weet wat hij wil. En weet je wat ik ook heb ontdekt ? Dat geflirt met vele vrouwen heeft eingelijk als doel om de meest ideale vrouw te vinden die bij hem past. Als hij enigzins twijfelt of jij de ware bent zal je merken dat hij zich niet helemaal wil binden. Hij blijft dan flirten met andere meiden totdat hij de ware heeft gevonden. daarom kunnen ze soms zo onbetrouwbaar zijn. Mijn huidige man is ook een vissen en bij hem heb ik kunnen merken dat Vissen ook kunnen settelen. We zijn getrouwd en ik heb hem na 5 jaren nog steeds niet kunnen betrappen met een andere vrouw. Maar zoals ik al zei; hij moet het gevoel hebben dat jij de ware bent. Met mijn 2e vriend had ik een relatie van 9 jaren en ik altijd al moeite met zijn vele vrouwlijke kennisen. Ik ontdekte dat hij vaak contact had met een bepaalde persoon en ik ging op onderzoek uit. Na veel gehaal en getrek gaf hij eerlijk toe dat hij met die dame naar bed was geweest. Ik viel bijna flauw want ik hield echt van hem. Het zijn echt tedere mannen die heel liefdevol kunnen zijn. Als een Vissen man verliefd op je is zet hij je echt in een droomwereld en hij vindt geen enkel cadeau te duur om aan jou te geven. Ze houden van neuken en in bed gaat hij alles doen om je te laten genieten. Ze zijn niet overdreven jaloers maar maak het niet te bond. Als je wil weten wat er in een Vissen man omgaat moet je een eerlijk gesprek met hem hebben en hem vragen om je eerlijk te vertellen wat hij voelt. Hij moet niet het gevoel hebben dat als hij je de waarheid verteld je een hele sensatie van dat gesprek gaat maken. Blijf kalm en laat hem zien wat je dwars zit. Het zijn gevoelige mannen, die zelden wreed zijn. Ze zijn soms snel gekwets als je ze te harde woorden gebruik en soms willen ze niet praten als ze vinden dat je ze niet begrijp.
Ik zou een heel boek over deze mannen kunnen schrijven maar ik wil hiermee volstaan. Ze zijn lief, romantisch, gevoelig, en houden van sex,  maar ze doen soms stoer en ze houden te veel van vrouwelijke aandacht. That's it.

Succes !
Waar !!!
Guest
« Reply #7 on: 27-07-2009, 20:33:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb altijd Vissen mannen als vriendjes gehad dus ik ken ze op en top. Ik ken ze als lieve, romantische en behulpzame mannen. Ze houden van verwennen en ze zijn zeker niet gierig. Nog nooit heeft een mij geslagen of uitgescholden. Maar weet je wat hun probleem is ? Ze houden van sex en ze omringen zich graag met vrouwen. Vanwege hun lieve karakter voelen vele vrouwen zich aangetrokken en ze maken dankbaar gebruik daarvan. Een vissenman houdt ook van zijn vrijheid, zodat hij kan omgaan met wie hij wil. daardoor komt het soms over alsof hij niet weet wat hij wil. En weet je wat ik ook heb ontdekt ? Dat geflirt met vele vrouwen heeft eingelijk als doel om de meest ideale vrouw te vinden die bij hem past. Als hij enigzins twijfelt of jij de ware bent zal je merken dat hij zich niet helemaal wil binden. Hij blijft dan flirten met andere meiden totdat hij de ware heeft gevonden. daarom kunnen ze soms zo onbetrouwbaar zijn. Mijn huidige man is ook een vissen en bij hem heb ik kunnen merken dat Vissen ook kunnen settelen. We zijn getrouwd en ik heb hem na 5 jaren nog steeds niet kunnen betrappen met een andere vrouw. Maar zoals ik al zei; hij moet het gevoel hebben dat jij de ware bent. Met mijn 2e vriend had ik een relatie van 9 jaren en ik altijd al moeite met zijn vele vrouwlijke kennisen. Ik ontdekte dat hij vaak contact had met een bepaalde persoon en ik ging op onderzoek uit. Na veel gehaal en getrek gaf hij eerlijk toe dat hij met die dame naar bed was geweest. Ik viel bijna flauw want ik hield echt van hem. Het zijn echt tedere mannen die heel liefdevol kunnen zijn. Als een Vissen man verliefd op je is zet hij je echt in een droomwereld en hij vindt geen enkel cadeau te duur om aan jou te geven. Ze houden van neuken en in bed gaat hij alles doen om je te laten genieten. Ze zijn niet overdreven jaloers maar maak het niet te bond. Als je wil weten wat er in een Vissen man omgaat moet je een eerlijk gesprek met hem hebben en hem vragen om je eerlijk te vertellen wat hij voelt. Hij moet niet het gevoel hebben dat als hij je de waarheid verteld je een hele sensatie van dat gesprek gaat maken. Blijf kalm en laat hem zien wat je dwars zit. Het zijn gevoelige mannen, die zelden wreed zijn. Ze zijn soms snel gekwets als je ze te harde woorden gebruik en soms willen ze niet praten als ze vinden dat je ze niet begrijp.
Ik zou een heel boek over deze mannen kunnen schrijven maar ik wil hiermee volstaan. Ze zijn lief, romantisch, gevoelig, en houden van sex,  maar ze doen soms stoer en ze houden te veel van vrouwelijke aandacht. That's it.

Succes !
Heee EEN ding !!! ,

Jij weet het ECHT !

Je hebt "vissen-kunde " gestudeerd en bent qum-laude Geslaaagd , Proficiat !!!.

Mvg.
Een 'Vis' .
roos
Guest
« Reply #8 on: 27-07-2009, 23:37:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Soms doen ze stoer maar het zijn mannen met een hart van goud. ze zijn wel gevoelig. Hun zwakte is dat ze makkelijk verleid kunnen worden door vrouwen
waterman
Guest
« Reply #9 on: 28-07-2009, 01:28:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vandaar dat vissen ook door vrouwen worden belasserd en vrouwen ze ook kapot maken want ze vallen snel voor vrouwen en daar willen vrouwen ze
Tjek het maar
steenbok-vrouw
Guest
« Reply #10 on: 28-07-2009, 02:17:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vandaar dat vissen ook door vrouwen worden belasserd en vrouwen ze ook kapot maken want ze vallen snel voor vrouwen en daar willen vrouwen ze
Tjek het maar

Het klopt niet altijd ik ken vissen mannen die wel graag met vrouwen praten maar ze neuken niet met ze Als hun dromen niet uitkomen worden ze wel wrevelig en dan zie je wel hun slechte kant ze worden onverschillig en ze klagen dan over alles maar als het goed met ze gaat wordt je verwend met geld en kadootjes ze zijn wel een boeiende partner in bed
sassie
Guest
« Reply #11 on: 28-07-2009, 14:23:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Positieve kanten van een Vissen man:

Behulpzaam
Lief en vriendelijk
zachtaardig
Niet gierig
goede bedpartner
niet moeilijk

Negatieve kanten:
Soms te gevoelig
voelen zich snel beledigd of verkeerd begrepen
soms klappen ze dicht
ze zijn gevoelig voor aandacht van vrouwen

Bekende Vissen mannen:

Bruce Willis, Samuel Eto'o, Didier Drogba, Prince, Quincy Jones, Ronny Brunswijk, Edgar Davids, Shaquile O'Neal

walging
Guest
« Reply #12 on: 28-07-2009, 14:32:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het zijn leuke kerels maar ze houden van vrouwen. Ze kunnen geen NEE zeggen tegen vrouwen. Maar voor de rest zijn ze wel leuk om mee om te gaan. Ze mishandelen niet, maar ze houden ervan om met veel vrouwen om te gaan.
Je praat duidelijk niet over MW , DIE GRIEZEL Cheesy Cheesy, die de boel mentaal probeert te manipuleren altijd

Ze zijn heel lief, maar toch onbetrouwbaar. Ik ben zelf vissen(vrouw) en had een relatie met een vissenman. Ze zijn niet gierig en gaan je altijd helpen als het kan.
Je praat duidelijk niet over MW , DIE GRIEZEL Cheesy Cheesy, wie zou zo een engerd ooit wat durven vragen?

Ik ga je eerlyk zeggen.......mijn 2 exen zijn beide vissen. Ze zijn heel leuk om mee om te gaan en het is waar dat ze je altijd helpen. Maar als het op serieuse relatie aankomt, kunnen ze meestal geen besluit maken, ze komen dan heel onbetrouwbaar over. Ik geloof ook niet in planeet dingetjes....maar als ik een leuke jongen leer kennen die vissen is, dan ben ik onbewust wat voorzichtiger. Dusja, succes!!
Je praat duidelijk niet over MW , DIE GRIEZEL Cheesy Cheesy, de rest mbt die besluiteloosheid is o so true. But thank God for his undecisiveness, anders zat ik nu in n ware strop.
Ik heb altijd Vissen mannen als vriendjes gehad dus ik ken ze op en top. Ik ken ze als lieve, romantische en behulpzame mannen. Ze houden van verwennen en ze zijn zeker niet gierig. Nog nooit heeft een mij geslagen of uitgescholden. Maar weet je wat hun probleem is ? Ze houden van sex en ze omringen zich graag met vrouwen. Vanwege hun lieve karakter voelen vele vrouwen zich aangetrokken en ze maken dankbaar gebruik daarvan. Een vissenman houdt ook van zijn vrijheid, zodat hij kan omgaan met wie hij wil. daardoor komt het soms over alsof hij niet weet wat hij wil. En weet je wat ik ook heb ontdekt ? Dat geflirt met vele vrouwen heeft eingelijk als doel om de meest ideale vrouw te vinden die bij hem past. Als hij enigzins twijfelt of jij de ware bent zal je merken dat hij zich niet helemaal wil binden. Hij blijft dan flirten met andere meiden totdat hij de ware heeft gevonden. daarom kunnen ze soms zo onbetrouwbaar zijn. Mijn huidige man is ook een vissen en bij hem heb ik kunnen merken dat Vissen ook kunnen settelen. We zijn getrouwd en ik heb hem na 5 jaren nog steeds niet kunnen betrappen met een andere vrouw. Maar zoals ik al zei; hij moet het gevoel hebben dat jij de ware bent. Met mijn 2e vriend had ik een relatie van 9 jaren en ik altijd al moeite met zijn vele vrouwlijke kennisen. Ik ontdekte dat hij vaak contact had met een bepaalde persoon en ik ging op onderzoek uit. Na veel gehaal en getrek gaf hij eerlijk toe dat hij met die dame naar bed was geweest. Ik viel bijna flauw want ik hield echt van hem. Het zijn echt tedere mannen die heel liefdevol kunnen zijn WALGGGGGGGGGGGGGG. Als een Vissen man verliefd op je is zet hij je echt in een droomwereld en hij vindt geen enkel cadeau te duur om aan jou te geven. Ze houden van neuken en in bed gaat hij alles doen om je te laten genieten BLEGHHHHHHHHHHHHHH. Ze zijn niet overdreven jaloers maar maak het niet te bond. Als je wil weten wat er in een Vissen man omgaat moet je een eerlijk gesprek met hem hebben en hem vragen om je eerlijk te vertellen wat hij voelt. Hij moet niet het gevoel hebben dat als hij je de waarheid verteld je een hele sensatie van dat gesprek gaat maken. Blijf kalm en laat hem zien wat je dwars zit. Het zijn gevoelige mannen, die zelden wreed zijn. Ze zijn soms snel gekwets als je ze te harde woorden gebruik en soms willen ze niet praten als ze vinden dat je ze niet begrijp.
Ik zou een heel boek over deze mannen kunnen schrijven maar ik wil hiermee volstaan. Ze zijn lief, romantisch, gevoelig, en houden van sex,  maar ze doen soms stoer en ze houden te veel van vrouwelijke aandacht. That's it.

Succes !

Je praat duidelijk niet over MW , DIE GRIEZEL Cheesy Cheesy
Soms doen ze stoer maar het zijn mannen met een hart van goud. ze zijn wel gevoelig. Hun zwakte is dat ze makkelijk verleid kunnen worden door vrouwen
Je praat duidelijk niet over MW , DIE GRIEZEL Cheesy Cheesy
Het klopt niet altijd ik ken vissen mannen die wel graag met vrouwen praten maar ze neuken niet met ze Als hun dromen niet uitkomen worden ze wel wrevelig en dan zie je wel hun slechte kant ze worden onverschillig en ze klagen dan over alles maar als het goed met ze gaat wordt je verwend met geld en kadootjes ze zijn wel een boeiende partner in bed

Je praat duidelijk niet over MW , DIE GRIEZEL IS GEEN DRROOM MAAR N NACHTMERRIE Cheesy Cheesy
@ sassie
Guest
« Reply #13 on: 28-07-2009, 14:34:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

meisje joe dati anga joe brada oen alla toe kan njan ka

Positieve kanten van een Vissen man:

Behulpzaam
Lief en vriendelijk
zachtaardig
Niet gierig
goede bedpartner
niet moeilijk

Negatieve kanten:
Soms te gevoelig
voelen zich snel beledigd of verkeerd begrepen
soms klappen ze dicht
ze zijn gevoelig voor aandacht van vrouwen

Bekende Vissen mannen:

Bruce Willis, Samuel Eto'o, Didier Drogba, Prince, Quincy Jones, Ronny Brunswijk, Edgar Davids, Shaquile O'Neal

astro-girl
Guest
« Reply #14 on: 28-07-2009, 14:41:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Verpesten jullie die topic aub niet met jullie scheld worden en ruzie. ga het ergens anders uitvechten. me begi oenoe
 Angry Angry Angry
Pages: [1] 2 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: