+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» waarom zijn negers zo dom gebleven.
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2 3 4 5 6   Go Down
  Print  
Author Topic: waarom zijn negers zo dom gebleven.  (Read 3440 times)
pietje
Guest
« on: 05-08-2009, 12:55:24 - GMT-1 »

ik kan niet begrijpen dat de suri neger zo dom zijn gebleven.altijd met die ka voorouders van ze terwijl we al in 2009 leven.ze blijven hier helden de witteman (nederlanders) uit maar blijven die stontjie pakken in plaats van naar hun kaolo land terug te keren. Huh Huh
Sam
Guest
« Reply #1 on: 05-08-2009, 13:10:36 - GMT-1 »

ik kan niet begrijpen dat de suri neger zo dom zijn gebleven.altijd met die ka voorouders van ze terwijl we al in 2009 leven.ze blijven hier helden de witteman (nederlanders) uit maar blijven die stontjie pakken in plaats van naar hun kaolo land terug te keren. Huh Huh

omdat ze onderdanen waren van de blanken en het brein niet zelfstandig kan functioneren. alleen in opdracht. Kijk maar op de werkvloer hoe ze achter ons aanrennen alsof ze zonder ons nergens zijn. Maar volgens mij zijn ze ook nergens zonder ons. Ze horen nog steeds de zweep.
Whitetime
Guest
« Reply #2 on: 05-08-2009, 15:02:48 - GMT-1 »

Omdat ze net als krabben in een ton leven en mekaar het licht niet gunnen. Geen eenheid, maar wel de billelikkers van mijn volk.
schaamte
Guest
« Reply #3 on: 05-08-2009, 15:30:34 - GMT-1 »

Ts je hebt een punt. Ik schaam me ook voor mn eigen volk.
Whitepower
Guest
« Reply #4 on: 05-08-2009, 15:40:42 - GMT-1 »

Negers zijn geschapen om het blanke ras tot dienst te zijn. Wij hebben ze gemaakt tot wat ze nu zijn of juist niet zijn. Onze sexslavinnen, behalve voortplanting want dat brengt onze inteligentie in het gedrang. Halfbloedjes moeten allemaal op een hoop worden verbrand. Ons volk moet puur blijven. Het is maar goed dat halfbloedjes niet tot ons ras behoren. Dat zou een schande voor ons volk zijn. Geen eigenwaarde en al te graag een ander willen zijn. Voor ons zijn jullie allemaal zwartjes, halfbloed of niet. Rotten jullie op uit dit land met jullie roetkoppen en bastaard kinderen. De meeste halfbloedjes lijken op mongolen. Blijf maar gewoon je zelf en wees trots op wat je bent.  
Ik niet!
Guest
« Reply #5 on: 05-08-2009, 16:40:49 - GMT-1 »

Negers zijn geschapen om het blanke ras tot dienst te zijn. Wij hebben ze gemaakt tot wat ze nu zijn of juist niet zijn. Onze sexslavinnen, behalve voortplanting want dat brengt onze inteligentie in het gedrang. Halfbloedjes moeten allemaal op een hoop worden verbrand. Ons volk moet puur blijven. Het is maar goed dat halfbloedjes niet tot ons ras behoren. Dat zou een schande voor ons volk zijn. Geen eigenwaarde en al te graag een ander willen zijn. Voor ons zijn jullie allemaal zwartjes, halfbloed of niet. Rotten jullie op uit dit land met jullie roetkoppen en bastaard kinderen. De meeste halfbloedjes lijken op mongolen. Blijf maar gewoon je zelf en wees trots op wat je bent.  

Ik val niet op witjes dus voel mij niet aangesproken.
Vleesworst
Guest
« Reply #6 on: 05-08-2009, 16:55:08 - GMT-1 »

1 ding is mij wel opgevallen. Als ik op kwakoe loop met mijn vriendin, hebben de negerinnen zo een lef om te proberen mij te versieren. Ze raken helemaal in de waar als ze een blanke zien lopen in die ghetto.
Blakka rosoe
Guest
« Reply #7 on: 05-08-2009, 17:01:59 - GMT-1 »

1 ding is mij wel opgevallen. Als ik op kwakoe loop met mijn vriendin, hebben de negerinnen zo een lef om te proberen mij te versieren. Ze raken helemaal in de waar als ze een blanke zien lopen in die ghetto.

Sorry, maar ik heb liefde voor mijn eigen soort. Ik wil je niet dissen, maar jou soort prikkelt mij niet.
Sam
Guest
« Reply #8 on: 05-08-2009, 17:25:11 - GMT-1 »

Dan moet je de volgende keer zonder je vriendin gaan.
Vleesworst
Guest
« Reply #9 on: 05-08-2009, 17:32:09 - GMT-1 »

Dan moet je de volgende keer zonder je vriendin gaan.

Ik vind die negerinnen eng hoor!! Maar mijn vriendin gaat graag naar kwakoe.
landveraders
Guest
« Reply #10 on: 05-08-2009, 17:44:35 - GMT-1 »

wat een dom gelul echt heb nog nooit zo gelachen als je de geschiedenis goed kan doome blanke heeft duitsland jullie gemaakt want toen ze in 40 nederland binnen vielen hadden jullie niet eens normale wegen dankzei de duitsers waar denk je dat de kinderbijslag vandaan komt bij de hand van de duitsers en dan zal ik maar niet beginnen toen de oorlog was afgelopen lopen alleen maar menngelmoesjes van nederlanders en duitsers dus noemde wij land veraders maar het gekke daar hoor ik niemand over want toen waren wjullie slaven van de duiters vervelend he o nee dat vergeten we maar gauw en zeiken een ander volk af jullie moesten ook alles doen wat de duitsers zeiden slavenarbeid noemen we dat toch of was het een gewone betaalde baan man kijk eerst in de spiegel en voor je een ander veroordeel wees blij dat de canadezen en de amerikanen geholpen hebben anders hadden jullie nu nog slaven van hitler geweest maar het gekke daar hoor ik niemand over nee word doodgezwegen ja begrijp het was ook een schande dus zeiken we lekker een ander land af sukkel
Sam
Guest
« Reply #11 on: 05-08-2009, 17:47:20 - GMT-1 »

Ik vind die negerinnen eng hoor!! Maar mijn vriendin gaat graag naar kwakoe.

Maar wat moeten jullie eigenlijk in daar. Dat jullie daar durven te komen.
Vleesworst
Guest
« Reply #12 on: 05-08-2009, 17:51:14 - GMT-1 »

Maar wat moeten jullie eigenlijk in daar. Dat jullie daar durven te komen.

Ik heb altijd een mes bij me als ik daar loop. Mijn vriendin vindt het eten lekker. Dus sleept zij mij elke week daar naar toe.
Sam
Guest
« Reply #13 on: 05-08-2009, 17:55:30 - GMT-1 »

Ik heb altijd een mes bij me als ik daar loop. Mijn vriendin vindt het eten lekker. Dus sleept zij mij elke week daar naar toe.

Voorzichtig jongen, zelfs voor een blackberry vallen ze je aan.
Whitepower
Guest
« Reply #14 on: 05-08-2009, 17:59:46 - GMT-1 »

Sorry, maar ik heb liefde voor mijn eigen soort. Ik wil je niet dissen, maar jou soort prikkelt mij niet.

Dan zijn we het met elkaar eens dat soort bij soort moet blijven. Geen mengshit. Dat kan fataal zijn en daar zitten wij allebei niet op te wachten.
Pages: [1] 2 3 4 5 6   Go Up
  Print  

Jump to: