+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori Oso» witte tong
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 2 3 [4]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: witte tong  (Read 14584 times)
gezonde tong
Guest
« Reply #45 on: 12-06-2010, 17:48:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De tandpasta van Weleda kan je bij Etos, Kruidvat, Ad-drogist kopen. Ook bij natuurwinkels.
@TS
Guest
« Reply #46 on: 12-06-2010, 17:59:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jacob Hooy

Zuiveringszout oftewel baksoda (Baking Soda, Natrium Bicarbonaat) kent vele toepassingen.

Meer info o.a. voor de spijsvertering

Tips bij huishoudelijk gebruik zoals schimmelwering (via Hyves)

Wij leveren de grote potten van Jacob Hooy.

Maak hieronder uw keuze:

Jacob Hooy Zuiveringszout. THT: 03/11/2012    1kg

In de vorm van fijne zoutkristallen. Ook bekend als: maagzout, baksoda, natriumbicarbonaat.
9.15  € 8.95

@@ ts
Guest
« Reply #47 on: 13-06-2010, 13:59:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jacob Hooy

Zuiveringszout oftewel baksoda (Baking Soda, Natrium Bicarbonaat) kent vele toepassingen.

Meer info o.a. voor de spijsvertering

Tips bij huishoudelijk gebruik zoals schimmelwering (via Hyves)

Wij leveren de grote potten van Jacob Hooy.

Maak hieronder uw keuze:

Jacob Hooy Zuiveringszout. THT: 03/11/2012    1kg

In de vorm van fijne zoutkristallen. Ook bekend als: maagzout, baksoda, natriumbicarbonaat.
9.15  € 8.95

die topic is van vorig jaar dus je advies komt te laat. bovendien heeft neit iedereen van nature een rose of rode tong. sommige mensne hebben gewoon van nature een witte tong. een witte tong kan ook komen door een slechte weerstand. dan kan je poetsen en schuren wat je wil t gaat niet weg.
memamoesa
Guest
« Reply #48 on: 13-06-2010, 17:48:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

als je een schimmel hebt kan je je tong nog zo hard poetsen als je wilt het gaat niet weg...

neem je medicijn!!!

als je klaar bent elke dag lekker fris poetsen,.,.,

ik ken (sorry ) enkel bij hiv patienten dat ze een schimmel hebben in hun mond of slokdarm.. nog nooit bij  gezonde mensen,.,, maar heb weer wat geleerd dan..
neem je med
Guest
« Reply #49 on: 13-06-2010, 18:13:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als je weerstand laag is kan je inderdaad een schimmel op te tong hebben.
Neem de medicijnen van je arts, extra vitamiinen en poetsen.
Zoek naar kruiden van jacaob hooi of acupuntuur.
Is dus niet alleen bij hiv hoor
MK
Guest
« Reply #50 on: 19-07-2011, 09:23:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Daar bestaan pilletjes voor, die beter helpen dan daktarin gel flucalzon of Lamisil en dat helpt wel. Heeft niets te maken met Hygiëne, kan bvb voortkomen uit lage weerstand of antibioticagebruik, want dat doodt ook goede bacterieën zodat schimmels kunnen ontstaan.  Gewoon aan arts vragen of hij je wat straffers voorschrijft.  Groetjes, M
zwemmers
Guest
« Reply #51 on: 19-07-2011, 10:02:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Helpt het ook tegen voetschimmel?? Zwemmers-exzeem.
Money Market
Guest
« Reply #52 on: 19-07-2011, 20:59:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als ik bij mijn oma zou komen zou ze meteen met Malassi aan komen zetten.....kan ook niet goed zijn maar oke, dat deed ze al bij ons toen we nog baby waren en later bij mijn kinderen.
Erwin
Guest
« Reply #53 on: 04-08-2011, 11:15:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wist je dat het hebben van een witte tong een van de kenmerken is van het hebben van CARA of COPD. ik heb af en aan mijn hele leven al een witte tong dit heeft niets met schimmels te maken. schimmels in de mond zien er uit als kleine witte plekjes die steeds meer samen gaan klonteren. het hebben van een witte tong duidt hoogstwaarschijnlijk op iets anders. heb je het regelmatig benauwd of ben af en toe na een korte inspanning kortademig.  dan is het COPD
Solution
Guest
« Reply #54 on: 04-08-2011, 11:26:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat kan ik doen tegen een witte tong...
De dokter zegt dat ik een mondschimmel heb...toen heeft hij me orale daktarin gel voorgeschreven...maar dat ding helpt niet...wie kent een ander effectief medicijn

minder orale seks.
Pages: 1 2 3 [4]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: