Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Ik ben zwanger maar ik weet niet wie de vader is  (Read 2156 times)
Kabula Chick
Guest
« on: 19-08-2009, 17:09:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb de afgelopen tijd met 8 mannen het bed gedeeld. Ik ben tot mijn schrik al vier maanden zwanger, ben het pas vandaag te weten gekomen, weten jullie hoe ik het moet brengen, ze weten het niet van elkaar.

Wie o wie heeft zoiets vergelijkbaars meegemaakt!
tjoptjop
Guest
« Reply #1 on: 19-08-2009, 17:48:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb de afgelopen tijd met 8 mannen het bed gedeeld. Ik ben tot mijn schrik al vier maanden zwanger, ben het pas vandaag te weten gekomen, weten jullie hoe ik het moet brengen, ze weten het niet van elkaar.

zo iemand noemen wij en vieze hoer...Doe een HIV test...
@TS
Guest
« Reply #2 on: 19-08-2009, 17:52:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vraag de grootste Mamjo-hoer
Sanne,

met haar grootste Mamjo-pooier niemand minder dan,
Whiteman.

Die kunnen je het haarfijn vertellen.
AMP
Guest
« Reply #3 on: 19-08-2009, 18:03:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Sorry hoor.. hier kan niemand toch serieus op ingaan???.. Ik zou me kapot schamen.. ga een hiv test doen...vies hoor...
Ikkuh
Guest
« Reply #4 on: 19-08-2009, 18:11:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze kan nog geen Hiv test doen want pas na 6 maanden is pas te zien of ze hiv heeft ofniet. maarja ik zou zeggen test je zelf en ook al doe je dna test geloof je nou echt dat iemand dat kind wilt opvoeden. hallo je bent met 8 mannen naar bed gegaan, ik denk neit dat een man wilt dat de moeder van zijn kinderen zo losbandig is. Test jezelf meid, want het is faya als je wat zou hebben en hou in het vervolg je benen dicht
oplossing
Guest
« Reply #5 on: 19-08-2009, 18:19:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

maak je zelf van kant ben je er ook vanaf en hebben wij weer een hoer minder !
informant
Guest
« Reply #6 on: 19-08-2009, 21:32:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik zou geen van de mannen zeggen. Kies voor jezelf en jouw baby. Laat die mannen gaan... Ga voor je kindje zorgen ... jij bent de moeder en dat is het belangrijkste.
Er is maar 1 manier om te weten wie de vader is en dat is door een dna test te doen als de baby geboren is. Deze test is niet goedkoop. Misschien is het bij de eerste test al raak, maar misschien ook pas bij de 8ste... en dat gaat je dan veeeeeeel geld kosten.
Misschien als jouw kindje groter is zie je herkenning en kan je zo de vader achterhalen.

Waar ik mij wel zorgen om maak is dat je dus met 8 mannen onbeschermde sex hebt gehad... en dat in deze tijd... Russische roulette speel je met jouw leven maar ook die van jouw kindje.

Veel sterkte - vrij veilig.
moi moi moi
Guest
« Reply #7 on: 19-08-2009, 21:55:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik zou geen van de mannen zeggen. Kies voor jezelf en jouw baby. Laat die mannen gaan... Ga voor je kindje zorgen ... jij bent de moeder en dat is het belangrijkste.
Er is maar 1 manier om te weten wie de vader is en dat is door een dna test te doen als de baby geboren is. Deze test is niet goedkoop. Misschien is het bij de eerste test al raak, maar misschien ook pas bij de 8ste... en dat gaat je dan veeeeeeel geld kosten.
Misschien als jouw kindje groter is zie je herkenning en kan je zo de vader achterhalen.

Waar ik mij wel zorgen om maak is dat je dus met 8 mannen onbeschermde sex hebt gehad... en dat in deze tijd... Russische roulette speel je met jouw leven maar ook die van jouw kindje.

Veel sterkte - vrij veilig.

Sorry , dat vind ik heel egoistish hoe je zo erover denkt vooral tegenover dat kind ,, wie weet wilt Als ze die vader vind wel voor dat kind zorgen en dan heeft ze al die tijd gewacht nee hoor DENK aan je kind die zou willen weten wie zijn of haaar vader is zolang je het niet gaat onderzoeken kom je niet ver
tine
Guest
« Reply #8 on: 19-08-2009, 23:09:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

als je zeker weet hoever je in je zwangershap bent kan je ook makkelijk de tijd van de bevruchting bepalen .
een andere manier is als je weet wanneer de eerste dag van je laatste menstruatie was, van daaruit 14 dagen vooruit tellen dan ben je er ook. dan hoef je alleen maar na te gaan met wie rond die datum sex hebt gehad.
dat zal in iedergeval schelen in de kosten voor je dna test.(minder mannen om te testen)
bij de verloskundige hebben ze een leuke draai schijf die je met het tellen kan helpen.
succes
Wanda
Guest
« Reply #9 on: 05-07-2010, 11:28:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

maak je zelf van kant ben je er ook vanaf en hebben wij weer een hoer minder !

Waarom zo hatelijk? Zelf ben ik ook met diverse mannen naar bed geweest.
situatie
Guest
« Reply #10 on: 05-07-2010, 11:40:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik kan me voorstellen dat het geen leuke situatie is waarin je je hebt gezet, maar denk wel aan je kindje die iedere dag in jou groeit en probeer daar eerst een stabiele omgeving voor te maken. Probeer terug te halen wie mogelijk de vader kan zijn want het lijkt me sterk dat je 8 mannen in 1 maand hebt gehad. Maar ook al wil die man geen verantwoording tonen ik hoop wel dat je dat wel doet voor je ongboren kindje. succes met je situatie
hugh11
Guest
« Reply #11 on: 05-07-2010, 11:44:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

omdat ze een vrouw is, is ze gelijk een hoer, en als mannen erop los naaien, wat zijn hun dan???
Poenie
Guest
« Reply #12 on: 05-07-2010, 12:13:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Om te beginnen je bent zeker geen hoer.

Nou meid dat is niet slim onveilige seks.
Maar je bent nu zwanger dus op naar het volwassen leven.
020
Guest
« Reply #13 on: 05-07-2010, 12:20:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb meiden achter het raam zitten, als je wil heb ik werk voor je!
Poenie
Guest
« Reply #14 on: 05-07-2010, 12:22:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Typisch
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: