+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori fu Sranan» Douane controle (100%)
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Douane controle (100%)  (Read 5490 times)
Pater
Guest
« on: 08-09-2009, 16:47:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wie is er eens door de 100% controle geweest?
Plaats hier je (vreselijke) ervaring.
Word je daar echt verkracht zoals met soms verteld? Tegen je wil in in anus of vagina betast op ruwe manier?

Braam
Guest
« Reply #1 on: 10-09-2009, 15:58:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nou t was 4 a 5 jaartjes terug dat ik afrees naar nederland voor vakantie. Ik was toen 19 jaar oud. Op schiphol aangekomen werd ik naar een kamertje begeleid waar twee heren van douane zaten. Daar binnen aangekomen, werd mij gezegt dat ik moest uitkleden... Ik schrok me rot, UITKLEDEN. Ik moest alles, alles uitdoen. Helemaal naakt. Toen ik eenmaal naakt was, werd ik voorover over een tafel geduwd, benen weden uit elkaat gedaan. Een heer maakte mijn bille open, en de andere ing heel ruw en heel diep met zijn vinger in mijn anus. Ik wist niet wat er gebeurde, ik gaf een gil, want t deed vreselijk pijn. Hij bleef eringan, steeds ruwer en dieper, met de woorde, wij weten dat je wat bij je hebt, we weten het. uit eindelijk stopte hij ermee. ik merkte dat ik bloede. U mag u aankleden klonk t toen. Ikschamde mij verschrikkelijk. Wist niet welke kant ik moest uitkijken,en kleede mij bevend aan.Ikwas zo in shok, ik liep weg, staarde voor me uit, en liep weg, alsof ik wist waar ik naar toe ging, maar wist t helemal niet. Ik liep maar. Gelukkig was er iemand die t merkte, en mij op ving en begelijde. Ik kon wel door de grond zakken. Later in t toilet, depte ik mijn bebloede anus met toilet papier. Mijn hele vakantie was bedorven. Ben nooit meer op reis gegaan nadien.
Sommige zeggen dat in nog steeds een zaak ervan kan maken. Maar ik weet t niet    Huh
John
Guest
« Reply #2 on: 23-09-2009, 13:57:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wie is er eens door de 100% controle geweest?
Plaats hier je (vreselijke) ervaring.
Word je daar echt verkracht zoals met soms verteld? Tegen je wil in in anus of vagina betast op ruwe manier?

Ik ga nooit meer naar nl; ding mang pier mie bana wreed, ze dachten dat ik drugs erin had verstopt.
Andere Braam
Guest
« Reply #3 on: 23-09-2009, 18:14:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je naam viel me op. Heet je echt Braam?
In ieder geval, ik weet niet of je er nog een zaak van kunt maken, maar ik vind het vreselijk wat ik hier lees. Wat ik echter ook niet snap is waarom mensen die 100% controle niet gewoon WEIGEREN. Ik ben nog nooit door 100% controle geweest, maar ik weet wel dat ze nooit en dan ook echt NOOIT met hun gore poten in mijn lichaamsopeningen zullen gaan. De hemel zal op aarde komen, maar het gebeurt gewoon niet. Ik heb daar zelfs een paar dagen cel voor over. Op gegeven ogenblik zullen ze zelf merken dat ik niks bij me heb.

hollandmeid
Guest
« Reply #4 on: 23-09-2009, 18:56:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je moest in hun ka gezicht puffen . Cheesy

want toen ik uit su kwam vakantie hadden ze mij onder de scan gezet ma ja had toch niks bij me .
ik doe niet mee met zulke dingen ik bedoel ik werk hard voor me geld maar ja dat weten hun ook weer niet.
kom je aan vragen ze aan je wat was de rede dat je op vakantie ging waar bleef je .
heel wat ka vragen ze je, wat is je beroep is hun werk maar ze hoeven niet zo om te gaan  want wij allemaal zijn mensen .
daarom in su moeten ze die bakra,s ook hard aanpakken mik ding bier bille drape om te kijken of ze niks mee nemen na nl ze moeten het zelfde met ze doen echt
hahaha
Guest
« Reply #5 on: 23-09-2009, 19:08:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

inderdaad
shit
Guest
« Reply #6 on: 23-09-2009, 19:49:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nou t was 4 a 5 jaartjes terug dat ik afrees naar nederland voor vakantie. Ik was toen 19 jaar oud. Op schiphol aangekomen werd ik naar een kamertje begeleid waar twee heren van douane zaten. Daar binnen aangekomen, werd mij gezegt dat ik moest uitkleden... Ik schrok me rot, UITKLEDEN. Ik moest alles, alles uitdoen. Helemaal naakt. Toen ik eenmaal naakt was, werd ik voorover over een tafel geduwd, benen weden uit elkaat gedaan. Een heer maakte mijn bille open, en de andere ing heel ruw en heel diep met zijn vinger in mijn anus. Ik wist niet wat er gebeurde, ik gaf een gil, want t deed vreselijk pijn. Hij bleef eringan, steeds ruwer en dieper, met de woorde, wij weten dat je wat bij je hebt, we weten het. uit eindelijk stopte hij ermee. ik merkte dat ik bloede. U mag u aankleden klonk t toen. Ikschamde mij verschrikkelijk. Wist niet welke kant ik moest uitkijken,en kleede mij bevend aan.Ikwas zo in shok, ik liep weg, staarde voor me uit, en liep weg, alsof ik wist waar ik naar toe ging, maar wist t helemal niet. Ik liep maar. Gelukkig was er iemand die t merkte, en mij op ving en begelijde. Ik kon wel door de grond zakken. Later in t toilet, depte ik mijn bebloede anus met toilet papier. Mijn hele vakantie was bedorven. Ben nooit meer op reis gegaan nadien.
Sommige zeggen dat in nog steeds een zaak ervan kan maken. Maar ik weet t niet    Huh

als ik jou was had ik deze mpp dagoe's zo wreed aangeklaagt hor serios.je moet informeren als je nog een advocaat kan vragen om een zaak tegen deze honden te beginnen.want dit kan echt niet ze hebben het recht niet om in je anus te gaan en nog erbij en bloede ook dus je hebt nog recht om een zaak te beginnen en deze mannen moeten er voor boeten want mannen mogen geen vrouwen voeleren dus zoekt een advocaat en doe wat aan deze zaak zegt gewoon dat het een trauwma achter heeft gelaten je moet de namen van die mannen kennen jaartal dag en datum en wat ze allemaal met je hebben uitgeflick.ik weet niet als je man of vrouw bent.dus legt het even uit dan kunnen mensen je betere advies geven maar je bent wel ook een beetje heet te laat hor dus think aboutt it. Wink
EN ALS DEZE MPP HET MET MIJ UIT HALEN ZULLEN ZE VOOR HUN HELE LEVEN LANG VOOR BOETEN Angry
Sdith
Guest
« Reply #7 on: 23-09-2009, 23:14:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

[quote author=Braam link=topic

geloven jullie dit verhaal?? ik niet bij vrouwen word je gefouleerd door vrouwen.

=239226.msg2593494#msg25934

[/quote]
ik
Guest
« Reply #8 on: 27-09-2009, 16:56:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

de honderd procent controle van nu verschilt wel veel met die van toen het pas was ingevoerd, nu word je pas eeen beetje beter onderzocht als je er verdacht uitziet of alleen reist
BAH!
Guest
« Reply #9 on: 27-09-2009, 20:39:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

100% controle is een goed zaak! Jullie surinamers klagen steen en been, maar jullie zoeken hetzelf
Braam
Guest
« Reply #10 on: 05-10-2009, 21:41:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ben een man. Was toen net 18 jaartjes.
Het waren twee mannen die mij ondrzochten of verkrachte.

geloven jullie dit verhaal?? ik niet bij vrouwen word je gefouleerd door vrouwen.

=239226.msg2593494#msg25934

[/quote]
theo
Guest
« Reply #11 on: 06-10-2009, 01:01:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ben een vent van 19. lang bruin gespierd . ik ben vorig jaar naar holland gegaan. me peettante had voor me betaald. ik was geslaagd van lyco 1.  ik ben door 2 mannen naar een kamer gebracht ik moest me ook uitkleden. er werd kommentaar geleverd op mn boxers.<echte calvin kleins uit miami> en eentje had kommentaar over mn grote bana. ik moest voorover bukken en er werd wreed in mn anus gewroet.  ik schaamde me vreselijk. vooral omdat die man mn prostaat bleef drukken en ik neiging had om te spieren. anyways. ik had niks bij me em holland vond ik maar een gat. ik zit hier op adek en ga liever op vakantie naar miami.
jutingiepiema
Guest
« Reply #12 on: 06-10-2009, 02:26:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ben een vent van 19. lang bruin gespierd . ik ben vorig jaar naar holland gegaan. me peettante had voor me betaald. ik was geslaagd van lyco 1.  ik ben door 2 mannen naar een kamer gebracht ik moest me ook uitkleden. er werd kommentaar geleverd op mn boxers.<echte calvin kleins uit miami> en eentje had kommentaar over mn grote bana. ik moest voorover bukken en er werd wreed in mn anus gewroet.  ik schaamde me vreselijk. vooral omdat die man mn prostaat bleef drukken en ik neiging had om te spieren. anyways. ik had niks bij me em holland vond ik maar een gat. ik zit hier op adek en ga liever op vakantie naar miami.
cowlo boeler
vreemde
Guest
« Reply #13 on: 06-10-2009, 09:09:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mag dat echt?HuhHuhHuhHuh?? Dat men in je anus gaar wroeten? Ze hebben gewoon sex met jou daar. Eest kijken ze naar je banaan? en dan nog wroeten in je anus, tegen je prostaat zodat je een erectie krijgt. Ze misbruiken je gewoon. En laat je her gewoon toe?Huh nog erger weer.
Gudu200
Guest
« Reply #14 on: 06-10-2009, 12:55:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mag dat echt?HuhHuhHuhHuh?? Dat men in je anus gaar wroeten? Ze hebben gewoon sex met jou daar. Eest kijken ze naar je banaan? en dan nog wroeten in je anus, tegen je prostaat zodat je een erectie krijgt. Ze misbruiken je gewoon. En laat je her gewoon toe?Huh nog erger weer.
Is een broodje pom verhaal Grin
Pages: [1] 2 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: