Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Hoeveel weeg je ,wat is je lengte ,welk broek maat heb je aan.  (Read 11747 times)
kijk uit!!!!
Guest
« Reply #75 on: 06-12-2009, 11:22:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja he  Cheesy Cheesy Ik hou ook van die strakke broeken...eerste paar keren kan ik niet eens goed zitten, maar daarna loop ik ze meestal goed uit.

Ik ben 160 cm, weeg 68 kg  Roll Eyes en ik word volgende week 22 jaar!! Mijn cup maat is 80D - broek maat 36/38 of 29...ik heb wel enkele strakke strakke strakke maat 28.  Grin

Ik ben niet heel erg dik, gewoon een beetje mollig. Ik zou graag 5-8 kg willen afvallen. Ik heb ooit pillen gebruikt die heten stacker 4 en die hebben mij heel erg veel geholpen. Ik at gewoon normaal en viel circa 4 kilos af na 6 weken. Daarna ging het wat minder werken vond ik, maar ik viel toch wel af. De andere stackers vind ik niks, ik had ze een tijdje geprobeerd toen ik geen stacker 4 kon vinden, maar die wat ik had gekocht (stacker 3) was eer RIP OFF!!

Stacker is heel gevaarlijk er zit efedrine in dit is slecht voor je hart etc. er zijn mensen gestorven aan het gebruik van stacker. Heb zelf ooit stacker 2 gebruikt, kon er niet tegen depressieve gevoelens en hartkloppingen. Heb later een documantaire gezien over deze shit en daarin zeiden ze ook dat dit de effecten kunnen zijn. Voor mij nooit meer een stacker!!ooh ja...met atkins dieet viel ik ruim 2 kilos af na 10 dagen...maar tis heel erg moeilijk om vol te houden vooraal in het begin. Vandaar dat ik bij die 10 dagen was gestopt  Tongue
efedrine
Guest
« Reply #76 on: 06-12-2009, 11:25:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Die shit zit ook in meth die troep waar ze in amerika allemaal aan verslaafd zijn. Wil je weten wat het met je doet kijk op youtube meth faces.....
Muah
Guest
« Reply #77 on: 06-12-2009, 11:26:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ben 38 jaar weeg 58 kilo ben 1.68m en draag maat 36/38
Das toevallig ben ook 38jaar, 1.68, weeg 58/59 kilo maat 36 of s/xs en heb 3 kinderen.
ma
Guest
« Reply #78 on: 06-12-2009, 11:30:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Das toevallig ben ook 38jaar, 1.68, weeg 58/59 kilo maat 36 of s/xs en heb 3 kinderen.
wat leuk.ik heb wel 1 kindje meer dan jij.4 dus.
top dat jij ook lekker slank ben gebleven na je bevallingen.
American
Got a problem with me? Solve it. Think I'm trippin'? Tie my shoes. Can't stand me? Sit down. Can't face me? Turn the fuck around!
MamJoraan

« Reply #79 on: 06-12-2009, 12:01:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@ kijk uit!!: Die stackers waar jij het over hebt zijn al lang niet meer op de markt - alle pillen met efedrine zijn sinds 2002/3 verboden. Dieet pillen met efedrine zijn idd meer gevaarlijk dan anderen zonder maar dan werken ze sneller en ze zijn efficienter...helaas zijn ze niet meer te krijgen  Embarrassed Ik zeg 'helaas' omdat niet iedereen kreeg die symptomen waar jij het over hebt. In amerika gingen veel mensen die pillen misbruiken waardoor ze met nare symptomen te maken kregen. Ik heb ooit Xenadrine met efedrine gebruike en was ongeveer 4 kilos afgevallen in 3 weken zonder symptomen!! Als je de gebruiksaanwijzing volgt gaat er nhiks met je gebeuren, en als je iets voelt wat volgens jou niet klopt, moet je onmiddelijk ermee stoppen - net als met alle andere medicijnen of pillen. Het problee in amerika was dat vooral dikke mensen zo graag resultaten  wouden zien, dat ze op gegeven moment 2x zoveel pillen gingen slikken bijvoorbeeld. Of ze gingen die pillen gebruiken met andere drug en alcohol. Dan ga je dood ja, verbaasd me niks...

Maar anyways...de stacker 4 waar ik het over had in mijn vorige posting zijn ZONDER efedrine en dat is trouwens het enigste stacker die je momenteel gaat vinden want zoals ik eerder al zei efedrine is al enkele jaren VERBODEN! En fin....je kan het gerbuiken als je wilt, en zoals met alle anderen drug, moet je de gerbuiks aanwijzingen volgen. En als je het gevaarlijk vind of als je het niet vertrouwt, moet je gewoon niet doen!

tevreden
Guest
« Reply #80 on: 06-12-2009, 12:09:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

25 jaar, 1m68, 59 kilo
Muah
Guest
« Reply #81 on: 06-12-2009, 12:51:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat leuk.ik heb wel 1 kindje meer dan jij.4 dus.
top dat jij ook lekker slank ben gebleven na je bevallingen.
We mogen daar trots op zijn, en ik dank God elke dag om
me goede gezondheid.
Leessdit
Guest
« Reply #82 on: 06-12-2009, 13:38:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

migado ,vrouw dalijk broekoe no de moro gi joe ini winkrie
Whahahahhahahah ik ga helemaaaal stuk hier ja
al zeker  5 minuten
( srry voor die mevr het is niet persoonlijk )
Whhaaaahahahahahha
google
Guest
« Reply #83 on: 06-12-2009, 13:42:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@ kijk uit!!: Die stackers waar jij het over hebt zijn al lang niet meer op de markt - alle pillen met efedrine zijn sinds 2002/3 verboden. Dieet pillen met efedrine zijn idd meer gevaarlijk dan anderen zonder maar dan werken ze sneller en ze zijn efficienter...helaas zijn ze niet meer te krijgen  Embarrassed Ik zeg 'helaas' omdat niet iedereen kreeg die symptomen waar jij het over hebt. In amerika gingen veel mensen die pillen misbruiken waardoor ze met nare symptomen te maken kregen. Ik heb ooit Xenadrine met efedrine gebruike en was ongeveer 4 kilos afgevallen in 3 weken zonder symptomen!! Als je de gebruiksaanwijzing volgt gaat er nhiks met je gebeuren, en als je iets voelt wat volgens jou niet klopt, moet je onmiddelijk ermee stoppen - net als met alle andere medicijnen of pillen. Het problee in amerika was dat vooral dikke mensen zo graag resultaten  wouden zien, dat ze op gegeven moment 2x zoveel pillen gingen slikken bijvoorbeeld. Of ze gingen die pillen gebruiken met andere drug en alcohol. Dan ga je dood ja, verbaasd me niks...

Maar anyways...de stacker 4 waar ik het over had in mijn vorige posting zijn ZONDER efedrine en dat is trouwens het enigste stacker die je momenteel gaat vinden want zoals ik eerder al zei efedrine is al enkele jaren VERBODEN! En fin....je kan het gerbuiken als je wilt, en zoals met alle anderen drug, moet je de gerbuiks aanwijzingen volgen. En als je het gevaarlijk vind of als je het niet vertrouwt, moet je gewoon niet doen!

Op google staan gewoon sites waar je kan bestellen hoor en op dezwarte markt in beverwijk kan je het ook halen. met efedrine
1.62
Guest
« Reply #84 on: 06-12-2009, 13:44:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ben 24 jaar
1.62 lang
ik weeg 60 kilo
en draag broekmaat 27

niet te dun en zeker niet dik :d
Pinokkio
Guest
« Reply #85 on: 06-12-2009, 14:00:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik geloof er geen barst van wat hier allemaal neergekalkt wordt.
De meeste suri vrouwen die ik ken zijn proppies behalve die van javaanse afkomst.

Plus het feit dat de meeste zwarte mannen van volslank houden, er moet wel wat vlees op die achterkant zitten.

Zelf ben ik 1.75 cm, 89 kilo, schoenmaat 38/39, 80 D, maat 44. This is the truth!

Wat zijn die neuzen hier lang ....  Grin

Pinokkio

Pinokkio
Guest
« Reply #86 on: 06-12-2009, 14:05:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De meeste suri vrouwen die ik ken zijn proppies behalve die van javaanse afkomst.

Plus het feit dat de meeste zwarte mannen van volslank houden, er moet wel wat vlees op die achterkant zitten.

Zelf ben ik 1.75 cm, 89 kilo, schoenmaat 38/39, 80 D, maat 44. This is the truth!

Pinokkio

En ik ben 45 jaar, 2 kids.
Ai boii
Guest
« Reply #87 on: 06-12-2009, 16:38:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Pinokkio
Dus omdat de vrouwen die jij kent proppies zijn dan liegen we hier?Huh
Net wat ik al zei, k beb 38j 1.68, maat 36, 3 kids, weeg 58 en ik lieg niet!
Bh 75D

shan
Guest
« Reply #88 on: 06-12-2009, 16:40:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ben 1.61 en weeg 60 en draag maat 36
ainamie
Guest
« Reply #89 on: 06-12-2009, 21:35:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

1.70m, 58 kg, maat 34/36 (xs/s) Grin
Heb twee kids..