+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Na so a tori deh!» Trouwen Voor Geld...
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Trouwen Voor Geld...  (Read 4005 times)
Bobbelientje
Guest
« on: 22-09-2009, 11:16:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ok mensen ik zat net in een discussie met een vriend van mij...

Hij heeft een aanbod gekregen om te trouwen met een meid uit su in ruil daarvoor krijgt hij 20.000 euro dus het is voor paspoort... Ik heb haar gezien en het is best wel een mooie meid licht van huidskleur mooi figuur grote boobies en een leuk gezichtje

Maar ik had zoiets van hij kan het beter niet doen want je kent haar niet hij houdt ook niet van haar en daarnaast moet hij wel een aantal jaar met haar samenwonen voordat ze haar paspoort heeft. En wie weet komt hij opeens wel diegene tegen van wie hij houdt en dan kan hij niks doen omdat hij met deze meid samenwoont

Wat zouden jullie doen? Zou je met die meid trouwen en haar naar nederland halen of denk je bij jezelf van nee...

Graag jullie redenen erbij als het kan.

lyly
Guest
« Reply #1 on: 23-09-2009, 05:45:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En wie weet komt hij opeens wel diegene tegen van wie hij houdt en dan kan hij niks doen omdat hij met deze meid samenwoont

Wat zouden jullie doen? Zou je met die meid trouwen en haar naar nederland halen of denk je bij jezelf van nee...

Misschien is zij wel de ware... Lips Sealed
Bobbelientje
Guest
« Reply #2 on: 23-09-2009, 10:50:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nee zij heeft al kenbaar gemaakt dat ze alleen voor de paspoort gaat en niet voor een toekomstige relatie met haar...

het enigste voordeel voor hem is de sex want die wilt ze dan weer wel...
eerst zien dan geloven...
Guest
« Reply #3 on: 23-09-2009, 19:03:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Denk je echt dat die sma 20.000 euro heeft??  dan had ze heus wel eerder iemand gevonden. Of zij had het geld als borg bij familie kunnen laten zodat zij haar konden laten overkomen.

Je loopt er met open ogen in.

NIET DOEN
niet doen
Guest
« Reply #4 on: 24-09-2009, 17:23:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zou echt niet zomaar trouwen hoor. Hij is echt verantwoordelijk voor alles. Dan kan het geld er echt niet tegen op hoor. 20000 is zo op vooral hier in nederland weet je zelf he. Laat geld hem niet blindmaken. Kan zijn geluk niet vervangen
Mi Sabi.
Guest
« Reply #5 on: 24-09-2009, 18:28:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hij heeft een aanbod gekregen om te trouwen met een meid uit su in ruil daarvoor krijgt hij 20.000 euro dus het is voor paspoort... Ik heb haar gezien en het is best wel een mooie meid licht van huidskleur mooi figuur grote boobies en een leuk gezichtje

Maar ik had zoiets van hij kan het beter niet doen want je kent haar niet hij houdt ook niet van haar en daarnaast moet hij wel een aantal jaar met haar samenwonen voordat ze haar paspoort heeft. En wie weet komt hij opeens wel diegene tegen van wie hij houdt en dan kan hij niks doen omdat hij met deze meid samenwoont

ten eerste,is het geld te weinig Undecided en ten tweede,deze dingen moet je hier niet komen vertellen..... want deng scotu e luku ala san dja Wink

ym zybby
Guest
« Reply #6 on: 06-10-2009, 00:16:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Denk je echt dat die sma 20.000 euro heeft??  dan had ze heus wel eerder iemand gevonden. Of zij had het geld als borg bij familie kunnen laten zodat zij haar konden laten overkomen.

Je loopt er met open ogen in.

NIET DOEN
hoezo borg bij familie laten zodat ze haar kunnen laten overkomen? als je geen kaas van verblijfsvergunningen hebt gegeten.. LUL NIET!
je kan het gewoon doen, gewoon harde afspraken maken mondeling, en dat je sex met haar zal hebben is mooi meegenomen, ik zou het wel doen mijn vriend. en trouwens, ook al ontmoet ik iemand anders die de ware voor mij zal zijn, ik zou het aan haar uitleggen en ze zou best wel drie jaartjes moeten "wachten" wilt ze officieel met me trouwen, onderwijl zullen we gewoon in 1 huis wonen en leven als man en vrouw, alleen zou ik die sma dan niet meer kunnen neuken.

ik zou het wel doen hoor, je verlies er toch geen moer mee.
alleen moet je het onder huwelijksvoorwaarden doen, dan zit je supersafe.
ka ka beetje geld
Guest
« Reply #7 on: 09-10-2009, 13:23:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hoezo borg bij familie laten zodat ze haar kunnen laten overkomen? als je geen kaas van verblijfsvergunningen hebt gegeten.. LUL NIET!
je kan het gewoon doen, gewoon harde afspraken maken mondeling, en dat je sex met haar zal hebben is mooi meegenomen, ik zou het wel doen mijn vriend. en trouwens, ook al ontmoet ik iemand anders die de ware voor mij zal zijn, ik zou het aan haar uitleggen en ze zou best wel drie jaartjes moeten "wachten" wilt ze officieel met me trouwen, onderwijl zullen we gewoon in 1 huis wonen en leven als man en vrouw, alleen zou ik die sma dan niet meer kunnen neuken.

ik zou het wel doen hoor, je verlies er toch geen moer mee.
alleen moet je het onder huwelijksvoorwaarden doen, dan zit je supersafe.
de nagevolgen ervan zijn, alles wat zij doet komen op jou, al ben je op huwelijksvoorwaarden getrouwd, bv. als ze bij de bank geld heeft geleend, ectra en jij staat als borg voor haar en jouw adres, jouw naam. Er zijn velen die misbruikt hebben gemaakt en dat ka ka 20.000,- is zo op. Geld is niets, de nagevolgen ervan zijn erger of koop een pistool met kogels alvast van dat geld. Succes en sterkte.
geld!
Guest
« Reply #8 on: 10-10-2009, 07:43:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Laat dat geldbedrag je niet verblinden.
Vaak zijn het mensen die in nood zijn die deze overweging willen maken en denken ze niet aan de gevolgen, geloof me dat geld is niet opgewassen tegen alle ellende die het met zich kan meebrenegen.
En het zou kunnen dat zei de ware is maar dan zou er nu al liefde in het spel moeten zijn.
Denk héél goed na, geld is verleidelijk maar, maar......................... Roll Eyes Roll Eyes
Laat je niet verblinden!  Shocked
Succes!!!!!!
bonkoendoe
MamJoraan

« Reply #9 on: 10-10-2009, 13:17:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Natuurlijk moet je er goed over nadenken.
Van het geld zou je een droom kunnen verwezenlijken.(wereldreisje of zo)
Als je dan toch besluit het te doen ga dan eerst naar een notaris en stel een goed samenlevingscontract op.
Laat haar daarnaast een schuldbekentenis tekenen voor een bedrag van minstens 20.000 euro, die vervalt als jullie gaan scheiden.
Dat is voor jou een kleine verzekering als er iets fout gaat.
NIET DOEN
Guest
« Reply #10 on: 27-12-2009, 19:54:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

IK ADVISEER JE NIET TE DOEN. ALS ZE HAAR PASPOORT HEEFT EN ZE GAAT SCHEIDEN KAN ZE HEEL MOEILIJK VOOR JE MAKEN. ALS ZE NIET WERKT GA JE ALIMENTATIE VOOR HAAR MOETEN BETALEN. ALLE RECHTEN KAN ZE VAN HAAR OPEISEN. ZELF JE OPGEBOUWDE PENSIOEN ALS JE TENMINSTE IN NED WERKT.  JE HEBT JARENLANG ELLENDE MET HAAR.  ZELF UIT JE HUIS KAN JE LATEN VERWIJDEREN. IK KEN MENSEN DIE DIT HEBBEN MEEGEMAAKT EN ALLES KWIJT ZIJN GERAAKT. DIE 20000,00 IS HET NIET WAARD. ZE GAAT BEINVLOEDT WORDEN DOOR DE FAMILIE OM DEZE HANDELINGEN TE VERRICHTEN OM ALLES VAN JE WEG TE HALEN. MENSEN ZIJN TEGENWOORDIG ZEER GEMEEN GEWORDEN EN HEBBEN GEEN MEDELIJDEN MET ANDEREN. NIET DOEN.
sb
Guest
« Reply #11 on: 04-02-2010, 15:51:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als hij het doet moet ze ook een reden hebben  om hier te komnen ,scholing of werken ,laat hij een werkvergunning aanvragen , en trouwens je hoeft niet persee te trouwen om je verblijfs vergunning te krijgen hooor   als je vijf jaar hebt samen gwoont krijg je het ook hoor ,maar zorg dat ze iets nuttigs doet terwijl ze hier is. zo heeft mijn nihctje ook iemand geholpen. succes
Merry
Guest
« Reply #12 on: 22-02-2010, 13:51:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Trouwen doe je altijd voor het geld, als jij iemand tegen komt kan hij nog steeds gewoon van haar houden.
op is op
Guest
« Reply #13 on: 26-02-2010, 02:46:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Die sma betaald wel maar moet ook onderhouden worden toch dus veel zal er niet overblijven.
bruidschat
Guest
« Reply #14 on: 02-03-2010, 18:52:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ah...............
Bruidschat HuhHuh
Niet genoeg bruidschat..........bruidegom niet tevreden met de bruidschat.......
De bruid mishandelennnnnnnnnnnnnnnnnnn ..................
20.000 euro aan bruidschat................... ....HuhHuhHuh?............
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: