Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: als je schulden hebt, kom je door de douane?  (Read 4486 times)
sranang oema
Guest
« on: 07-08-2004, 08:38:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hallo allemaal,
ik heb een vraagje.
ik ga volgende week voor het eerst in me leven reizen.
ik ga naar suriname.
ik heb van alles geregeld. maar nu, ben ik een paar dingen vergeten, over het hoofd gezien!!!

ME SCHULDEN!
HEB NOGAL VEEL INCASSO,S EN SOMMIGE HEB IK NIET EENS NAAR OMGEKEKEN....
nu is mijn vraag aan jullie... dot de douane daar raar om?
ik heb wel gehoord dat als je boetes hebt zoals overtredingen in het verkeer en boetes van de staat. zoals van de tram enzo. ik heb gehoord dat je ze metteen daar moet betalen... help me want ik ga gauw weg!!
bedankt voor alles...
Guest
Guest
« Reply #1 on: 07-08-2004, 09:01:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

de douane heeft niks te maken met jouw schulden.
tenzij het openstaande schulden zijn bij de belastingdienst.  
Guest
Guest
« Reply #2 on: 07-08-2004, 09:11:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

de douane heeft niks te maken met jouw schulden.
tenzij het openstaande schulden zijn bij de belastingdienst.
o echt? bedankt hoor. klinkt heel logish eigelijk ja... want, overtredingen in het verkeer en  van de tram zijn van de staat... heel erg bedankt.. kan gelijk weer goed slapen! god bless you!!!
Guest
Guest
« Reply #3 on: 07-08-2004, 09:13:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als je gvb boetes en verkeers boetes hebt, die je niet betaald hebt binnen een bepaalde tijd dan kunnen de douane je tegen houden. Ik weet dat iemand  gewoon op vankantie is gegaan, maar bij terugkomst in het land hij eerst zijn opensaande gvb boetes en verkeers boetes heeft moeten betalen voordat hij naar huis mocht.
Vraagje
Guest
« Reply #4 on: 09-08-2004, 08:30:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hallo allemaal,
ik heb een vraagje.
ik ga naar suriname.
ik heb van alles geregeld. maar nu, ben ik een paar dingen vergeten, over het hoofd gezien!!!

ME SCHULDEN!
ik heb wel gehoord dat als je boetes hebt zoals overtredingen in het verkeer en boetes van de staat. zoals van de tram enzo. ik heb gehoord dat je ze metteen daar moet betalen... help me want ik ga gauw weg!!
bedankt voor alles...
Dame niet om wat hoor maar je hebt schulden en dan nog vakantie? Ik snap dat niet echt
Guest
Guest
« Reply #5 on: 12-08-2004, 23:01:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hm diekoloog moet ze toch zelf weten waar ze der prioriteiten legt te douna hor eng mars a sa bari. oen sa lees eng tap mamjo  
Guest
Guest
« Reply #6 on: 13-08-2004, 02:23:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hallo allemaal,
ik heb een vraagje.
ik ga naar suriname.

ME SCHULDEN!
bedankt voor alles...
zolang je geen verkeers e/o belasing boetes hebt mag/ kan je gewoon voorbij schiphol...........fije tijd ib su.......... cool

:afro:  
Guest
Guest
« Reply #7 on: 13-08-2004, 02:24:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hallo allemaal,
ik heb een vraagje.
ik ga naar suriname.

ME SCHULDEN!
bedankt voor alles...
zolang je geen verkeers e/o belatsing boetes hebt mag/ kan je gewoon voorbij schiphol...........fije tijd ib su.......... cool

_MG_ LANGAMANG!
Guest
« Reply #8 on: 13-08-2004, 02:26:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hallo allemaal,
ik heb een vraagje.
ik ga naar suriname.

ME SCHULDEN!
bedankt voor alles...
zolang je geen verkeers e/o belatsing boetes hebt mag/ kan je gewoon voorbij schiphol...........fijnnnnne tijd in su.......... cool

_MG_ LANGAMANG!
Guest
« Reply #9 on: 13-08-2004, 02:27:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hallo allemaal,
ik heb een vraagje.
ik ga naar suriname.

ME SCHULDEN!
bedankt voor alles...
zolang je geen verkeers e/o belasting boetes hebt mag/ kan je gewoon voorbij schiphol...........fijnnnnne tijd in su.......... cool

:sorry:  :sorry:  :sorry:

_MG_ lonely
Guest
« Reply #10 on: 17-08-2004, 14:26:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mischien te laat voor de topicstarter (al vertrokken) maar voor diegenen die nog op vakantie gaan en het zeker willem weten.

Ik was er ook bang voor toen ik vorige week vertrok op vakantie. Maar na veel navraag ben ik er achter hoe het preciez zit.

Je wordt alleen tegen gehouden als, wat zo veel mensen voor me al hebben gezegd, je belasting boetes hebt en als je op telex staat. Dat wil zeggen dat die boetes je nog open hebt staan niet mee tellen. Als je op telex wordt gezet, krijg je daar een bericht van, dus dan ben je op de hoogte.

incasso's en deurwaarders kunnen je niet tegen houden, mischien dat je huis leeg staat als je terug komt (omdat je niet hebt gereageerd op de brieven eventueel) maar zelfs dan nog kan dat voor zover ik weet niet zomaar gebeuren.

Dus meid, ga lekker op vakantie en laat je niet opfokken.

Sranan Skoro
MamjoSK
MamjoRuler

Mambini Lobi: +12/-0

« Reply #11 on: 17-08-2004, 15:28:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

:sorry: hoor, maar als ik zoveel schulden hebt dat ik zelf achterloop met het betalen van mijn huis dan ga ik echt niet met vakantie.

Ik zou me echt niet kunnen ontspannen als ik weet dat bij terugkeer een berg schulden en hat ede op me wachten.  :hsmile:

Onbetaalde rekeningen daar kan ik niet tegen.  :frusty:  

SMsE
MamjoRuler

Mambini Lobi: +1/-0

« Reply #12 on: 17-08-2004, 16:59:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je wordt alleen tegen gehouden als, wat zo veel mensen voor me al hebben gezegd, je belasting boetes hebt en als je op telex staat. Dat wil zeggen dat die boetes je nog open hebt staan niet mee tellen. Als je op telex wordt gezet, krijg je daar een bericht van, dus dan ben je op de hoogte.
Niet helemaal waar. Een kennis van me had gebeld naar politie en douane om te vragen of er nog openstaande boetes ed waren. alles was ok maar op schiphol werd ie er alsnog uitgepikt. Eerst betalen.

Verder ben ik het met SS eens. Ik zou niet van mijn vakantie kunnen genieten als ik nog openstaande rekeningen had maar aan de andere kant misschien is die vlucht een jaar eerder geboekt en is misschien vorige maand een onverwachte rekening gekomen die ala minute betaald moest worden.

Ik weet wat ik weggooi, maar weet jij wat je in huis haalt?
Guest
Guest
« Reply #13 on: 30-08-2004, 15:45:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hahahha, deze vraag is grappig,

ik heb ook schulden  maar het heeft niets met belasting of zo t e maken,

wat hebben hun te maken met jou schulden,
ga gewoon lekker reizen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   ja en al s je teru komt en ze houden je aan en je hebt geen geld om te betalen dan wat??? zetten ze je in de gevangenis?
Ik denk dat je gewoon een betalings regeling kan treffen,  
Guest
Guest
« Reply #14 on: 07-09-2004, 09:09:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

weet je hoeveel mensen schulden hebben vooral die tatta's ook, je hoeft maar op de via-forum te lezen of de flair -forum en ze komen er openlijk voor uit dat ze in de w.s.n.p...zitten of een saneringstraject. ja het leven kan hard zijn, moet je dan maar meteen stoppen met leven?
Als je een kans vindt om op vakantie te gaan moet je dat vooral doen want je weet nooit wanneer je dood gaat.

Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: