Albert nu wijlen heeft een goede begravenis gehad.Hoorde van me zwager dat hij er werkelijk slecht uitzag en op een fiets reed en af en toe spullen verkocht.(garnalen etc....)
Of hij kinderen had weet ik niet maar ik heb geen enkel overlijdensbericht gehoord waar een vrouw/vriendin of kinderen van hem bekend hebben gemaakt.Er stond wel een bericht op de ware tijd (internet) van zijn familie.
Ik kan soms nog steeds niet geloven dat hij er niet mee is.Boeng boeng sma pikien dan je vernietig ie srefie.Jammer!!!!!!!
Mang ik heb ook geen overlijdens bericht gehoord hoor,en zelfs op dwt online heb ik zn overlijdens bericht niet kunnen zien,dat vond ik wel jammer,en op beri.nl ook niet
ben toch wel blij te horen dat hij een goede begrafenis heeft gehad,jammer hoor,ik sprak er dagen over omdat ik ook niet wilde geloven dat hij echt dood is,ik was echt verbaasd als ik t hier niet had gelezen en later van iemand gehoord had zou ik t ook niet weten
had hem een paar jaar geleden voor t laatst gezien toen was ie aan t werk en droeg hij een uniform,wist niet eens dat hij geen boekoe had,wist wel van zn verblijf
zomaar a boi go mik a dede so froekoe,
hij was een knappe vent maar weet wel dat hij de laatste keer dat ik hem zag een beetje afwezig werd,misschien vanwege zn verblijf of zo
hij reed een tijdje ook snodder
zonde mang.zou toch ff gaan zoeken of ik zn overlijdens bericht nog kan vinden op internet.
ik weet wel dat hij met een sma ging die al kids had maar of hij zelfs had heb ik nooit gehoord
weet je of zn vader was geweest om hem te begraven???
weet je welke dag hij was overleden.
het klopt wel wat je zegd want een mattie van hm teniminste een jongen die hem goed kende zei ook dat hij dr heel slecht uitzag en dat hij verslaafd was aan drugs
kan me niet voorstellen dat deze jongen zich dood gerookt heeft
hij kon goed voetballen jammer dat hij daar ook geen gebruik van heeft gemaakt.