Pages: [1] 2   Go Down
  Print  
Author Topic: Albert Sumter overleden meer bekend als Boed.  (Read 5557 times)
No name
Guest
« on: 12-10-2009, 15:14:48 - GMT-1 »

Langs de weg wil ik de Familie van Albert condoleren met dit grote verlies, in het bijzonder zijn vader Reintje Sumter.
Albert rust in vrede, na ju masra se.
no name
Guest
« Reply #1 on: 13-10-2009, 07:30:23 - GMT-1 »

sorry hier boven moet zijn langs deze weg.
vriend
Guest
« Reply #2 on: 13-10-2009, 18:40:14 - GMT-1 »

welke albert kwam hij op albertcyupmarkt
my friend
Guest
« Reply #3 on: 14-10-2009, 09:43:47 - GMT-1 »

ja hij kwam daar, lobi brada rust zacht, we zullen je missen soms met een traan en vooral met een lach.
mi mooi blacka rosu.
heel veel sterkte toegewenst aan titia, marjorie, astrid, bianca esther en maikel en niet te vergeten oom reintje en overige familieleden.

power jenefer en bianca van rotterdam
Kaboelagirl
Mambini
*

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #4 on: 14-10-2009, 13:04:53 - GMT-1 »

was hij ziek of is hij plotseling overleden.
vriend
Guest
« Reply #5 on: 14-10-2009, 22:07:58 - GMT-1 »

werkte hij op de tram
no name
Guest
« Reply #6 on: 16-10-2009, 11:02:16 - GMT-1 »

Nee, hij heeft niet op de tram gewerkt.
vertel meer
Guest
« Reply #7 on: 22-10-2009, 00:07:19 - GMT-1 »

ja hij kwam daar, lobi brada rust zacht, we zullen je missen soms met een traan en vooral met een lach.
mi mooi blacka rosu.
heel veel sterkte toegewenst aan titia, marjorie, astrid, bianca esther en maikel en niet te vergeten oom reintje en overige familieleden.

power jenefer en bianca van rotterdam
waktie albert die ze boet noemden,mooi blaka boi hij hield van voetbal toch of niet
hij moet in de 40 zijn of boven de 40
Yesssss
Guest
« Reply #8 on: 28-12-2009, 02:24:16 - GMT-1 »

waktie albert die ze boet noemden,mooi blaka boi hij hield van voetbal toch of niet
hij moet in de 40 zijn of boven de 40

ja die Albert.In Su werkte hij bij de brandweer en speelde voor Robonhood.Mi skrekie toen ik het hoorde.Boet was een ex van mij.Ekte mooi blakka boi.

Ik weet niet of hij ziek was hoor.Hij was terug gegaan naar Su .

Boet, r.i.p. my brother.
Yesssss
Guest
« Reply #9 on: 28-12-2009, 02:26:24 - GMT-1 »

ja die Albert.In Su werkte hij bij de brandweer en speelde voor Robonhood.Mi skrekie toen ik het hoorde.Boet was een ex van mij.Ekte mooi blakka boi.

Boet, r.i.p. my brother.

Sorry moet zijn Robinhood
@Yesssss
Guest
« Reply #10 on: 29-12-2009, 01:43:19 - GMT-1 »

Boet, r.i.p. my brother.
Ja ze hadden hem naar su terug gepost vond het zonde van hem,hij had een verblijf maar die mannen hadden het niet verlengd voor hm
en in su begon hij dopa te roken,dat is hem fataal geworden
zonde van hem want hij was een mooi blakka boi met mooie benen,jammer dat hij zo aan zn einde moest komen
46 jaar maar geworden
Yessssss
Guest
« Reply #11 on: 30-12-2009, 01:33:30 - GMT-1 »

Ja ze hadden hem naar su terug gepost vond het zonde van hem,hij had een verblijf maar die mannen hadden het niet verlengd voor hm
en in su begon hij dopa te roken,dat is hem fataal geworden
zonde van hem want hij was een mooi blakka boi met mooie benen,jammer dat hij zo aan zn einde moest komen
46 jaar maar geworden

Hier al rookte hij doppa hoor.Maar misschien is zijn gebruik erger geworden in Su.Zijn zus Titia had zelf aan mij verteld dat hij drugs gebruikte.

Maarja hij is er niet meer,jammer.
Hij is in het ziekenhuis overleden.
@Yesssss
Guest
« Reply #12 on: 30-12-2009, 18:21:16 - GMT-1 »

Hier al rookte hij doppa hoor.Maar misschien is zijn gebruik erger geworden in Su.Zijn zus Titia had zelf aan mij verteld dat hij drugs gebruikte.

Maarja hij is er niet meer,jammer.
Hij is in het ziekenhuis overleden.
Mamjo moet er soms zijn boi,hier las ik dat hij dood was,ik schrok echt,ik wist niet eens dat hij naar suriname was gestuurd,jammer hoor
hoe is hij begraven dan want wat ik van een paar bois hoorde was hij niet eens verzekerd
wat jammer hoor,dat deze jongen zichzelve de dood in heeft gejaagd
want een man vertelde dat hij dr zo erg aan toe was,hij zag er als een zwerver uit
terwijl hij in nederland een baan had,ik snap het niet hoor
zo zie je maar weer hoor,je ziet iemand niet en opeens hoor je dat die persoon dood is
geen overlijdens bericht niks.
hij heeft kinderen wat ik tenminste hoorde met een dame in amsterdam,of t waar is weet ik niet hoor
echt zonde om zo aan je einde te komen
Yesssss
Guest
« Reply #13 on: 30-12-2009, 23:53:39 - GMT-1 »

Albert nu wijlen heeft een goede begravenis gehad.Hoorde van me zwager dat hij er werkelijk slecht uitzag en op een fiets reed en af en toe spullen verkocht.(garnalen etc....)

Of hij kinderen had weet ik niet maar ik heb geen enkel overlijdensbericht gehoord waar een vrouw/vriendin of kinderen van hem bekend hebben gemaakt.Er stond wel een bericht op de ware tijd (internet) van zijn familie.

Ik kan soms nog steeds niet geloven dat hij er niet mee is.Boeng boeng sma pikien dan je vernietig ie srefie.Jammer!!!!!!!
@Yesssss
Guest
« Reply #14 on: 31-12-2009, 04:01:30 - GMT-1 »

Albert nu wijlen heeft een goede begravenis gehad.Hoorde van me zwager dat hij er werkelijk slecht uitzag en op een fiets reed en af en toe spullen verkocht.(garnalen etc....)

Of hij kinderen had weet ik niet maar ik heb geen enkel overlijdensbericht gehoord waar een vrouw/vriendin of kinderen van hem bekend hebben gemaakt.Er stond wel een bericht op de ware tijd (internet) van zijn familie.

Ik kan soms nog steeds niet geloven dat hij er niet mee is.Boeng boeng sma pikien dan je vernietig ie srefie.Jammer!!!!!!!
Mang ik heb ook geen overlijdens bericht gehoord hoor,en zelfs op dwt online heb ik zn overlijdens bericht niet kunnen zien,dat vond ik wel jammer,en op beri.nl ook niet
ben toch wel blij te horen dat hij een goede begrafenis heeft gehad,jammer hoor,ik sprak er dagen over omdat ik ook niet wilde geloven dat hij echt dood is,ik was echt verbaasd als ik t hier niet had gelezen en later van iemand gehoord had zou ik t ook niet weten
had hem een paar jaar geleden voor t laatst gezien toen was ie aan t werk en droeg hij een uniform,wist niet eens dat hij geen boekoe had,wist wel van zn verblijf
zomaar a boi go mik a dede so froekoe,
hij was een knappe vent maar weet wel dat hij de laatste keer dat ik hem zag een beetje afwezig werd,misschien vanwege zn verblijf of zo
hij reed een tijdje ook snodder
zonde  mang.zou toch ff gaan zoeken of ik zn overlijdens bericht nog kan vinden op internet.
ik weet wel dat hij met een sma ging die al kids had maar of hij zelfs had heb ik nooit gehoord
weet je of zn vader was geweest om hem te begraven???
weet je welke dag hij was overleden.
het klopt wel wat je zegd want een mattie van hm teniminste een jongen die hem goed kende zei ook dat hij dr heel slecht uitzag en dat hij verslaafd was aan drugs
kan me niet voorstellen dat deze jongen zich dood gerookt heeft
hij kon goed voetballen jammer dat hij daar ook geen gebruik van heeft gemaakt.
Pages: [1] 2   Go Up
  Print  

Jump to: