Wellicht is dit iets voor jou: Uiterst geschikt voor moeders met kinderen met kroeshaar, zoals mijn moeder vroeger. Blonde mama, en ik met mijn afro....
Deze dame helpt je in een workshop van ongeveer 2 uur van al je vragen af!
Workshop: Loving Your Hair With Natural Care
Felicia Leatherwood komt naar Amsterdam.
Natural Hair Guru Felicia Leatherwood is een van de bekendste haarstylisten ter wereld. Ze mag in Los Angeles onder meer Jill Scott, Will Smith, Terrence Howard en Arsenio Hall tot haar vaste klantenkring rekenen. Na het afronden van de Santa Monica Cosmetology School, werd Felicia aangenomen bij het de prestigieuze Millennium Hair Salon in Los Angeles. Al snel werd ze een veelgevraagd styliste in de film- en televisie-industrie. De laatste jaren is Felicia zich ook gaan toeleggen op het opleiden en begeleiden van mensen in technieken en verzorgen van gezond en mooi natuurlijk kroeshaar. Op 5 april zal zij voor het eerst een exclusieve workshop in Amsterdam geven.
Vragen, zorgen en onderwerpen die daarbij aan de orde komen:
· Heb ik kroeshaar of gewoon krullen?
· Mijn producten zijn vaak te licht, of juist te heftig, te vet, of voeden te weinig. Waar moet ik op letten?
· Ben je een moeder met kind van gemixte afkomst, en worstel je met de verzorging van het haar van jouw kind en het vinden van de juiste producten?
· Mijn krullenpatroon is zo divers, ik weet niet waar te beginnen. Hoe ga ik hiermee om?
· Hoe kun je een krullenpatroon manipuleren zodat je een gelijkmatige krul krijgt?
· De wensen\doel voor je haar, en hoe bereik je dat?
· Hoe kun je op de juiste manier shampoo en conditioner gebruiken?
· Wat zijn de juiste 'tools' en technieken voor het kammen van het haar?
· Ontkroezen vs. naturel haar: wat zijn de voordelen en nadelen van het gebruik van chemicaliën?
· Leer meer over ingrediënten van haarverzorging producten.
· Het vinden van de juiste kapper. Ontdek de juiste haarstyliste voor jou en bespaar jezelf een hoop frustraties en geld!
· Wat doet welk product met je haar, en waarom eigenlijk?
Verder is er de mogelijkheid om persoonlijke vragen te stellen aan Felicia Leatherwood. Felicia presenteert een ‘Hair Quiz’ inclusief te winnen prijzen. Ze geeft hoofdhuid analyses met gebruik van een microscoop. De eerste 15 mensen kunnen een gratis persoonlijk advies krijgen. Iedereen na de eerste 15 mensen betaalt 15 euro dus geef je vooraf op voor een gratis persoonlijk advies!
Elke bezoeker krijgt een goed gevulde Goody Bag, en de unieke kans te netwerken en mensen uit het vakgebied zelf te benaderen. Tot slot is er natuurlijk de mogelijkheid voor het eventueel aanschaffen van producten op locatie met eenmalige korting. Dus kom en geniet van een leuke, leerzame en gezellige middag over “haar educatie†van de Natural Hair Guru Felicia Leatherwood.
Dit alles vindt plaats in:
NL Studio's
Lijnbaansstraat 17-I
1016 ST Amsterdam
5 april, 2012 van 15:00-18:00
Deuren open om 14:30pm
Early Bird Tickets - €25.00
Aan de deur: Tickets - €30.00
Voor informatie en tickets:
info@sprottje.comwww.sprottje.com