Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Antiliaanse boy met hindoestaanse meid  (Read 22768 times)
junirast
Guest
« Reply #180 on: 11-06-2012, 04:04:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik zeg je weet ik moet geen boek lezen jouw ouders waren zeker contract arbeiders daarom ben je in NL .

ik niet ik kom gewoon om dat het kan momenteel woon ik ook niet daar
junirast
Guest
« Reply #181 on: 11-06-2012, 16:36:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik zeg je weet ik moet geen boek lezen jouw ouders waren zeker contract arbeiders daarom ben je in NL .

ik niet ik kom gewoon om dat het kan momenteel woon ik ook niet daar

en neger of niet ik kan een dame van verschillende ethniciteiten neuken zonder dat er iets gebeurt want op curacao heb je een mix van mensen zonder de racisme gedoe . het zijn allemaal yu di korsou en dat staat boven daar geen ras.

afkomst boven ras
@domme hindoe
Guest
« Reply #182 on: 12-06-2012, 13:23:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@ïdioot hahaha je bent zeker zo een lelijke jaloerse neger,met een lage poepbroek.ik spuug op je

Nee indioot dat ben ik zeker niet.
Jij bent gewoon een kut koelie rot maar op naar mamjo.com waar al die k.anker koelies lopen te discirmineren
Hindustaanse
Guest
« Reply #183 on: 19-06-2012, 18:35:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Die blacka bavianen zijn gewoon jaloers, want onderling geilen ze wel op Hindustaanse dames

schopjezelf hoor
junirast
Guest
« Reply #184 on: 19-06-2012, 19:38:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ga niet liegen er zijn wel mooie hindustaanse meid maar ze hebben geen body geen kont en kleine tieten en mooie gezicht alleen is niks voor mij
jawel hoorrrrrrrr
Guest
« Reply #185 on: 23-06-2012, 11:56:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Die blacka bavianen zijn gewoon jaloers, want onderling geilen ze wel op Hindustaanse dames

schopjezelf hoor

Lees wat junirast zegt:

ik ga niet liegen er zijn wel mooie hindustaanse meid maar ze hebben geen body geen kont en kleine tieten en mooie gezicht alleen is niks voor mij

En dit klopt hindoestaanse dames hebben geen body, maar je hebt zeker wel een paar 1 op de paar 10000 die wel een latina body hebben.
MAar heel weiniggggggggg.
hindoestaan
Guest
« Reply #186 on: 23-06-2012, 12:58:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jullie zieke ma pang pang negervolken denkt alleen aan sex, daarom heeft 50% van jullie aids ! wij hindoes moeten niks van jullie kaulo negers hebben jullie zijn slecht voor onze karma ,dus kijk niet naar onze vrouwen !!!  cool
domme koelietje
Guest
« Reply #187 on: 23-06-2012, 14:25:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jullie zieke ma pang pang negervolken denkt alleen aan sex, daarom heeft 50% van jullie aids ! wij hindoes moeten niks van jullie kaulo negers hebben jullie zijn slecht voor onze karma ,dus kijk niet naar onze vrouwen !!!  cool

Hindoestanen denken dus niet aan sex?
Die hindoestanen zijn juist van die gefrustreerrde kippen die niet aan hun trekken komen, vandaar dat die hindoestaanse vrouwen met negers neuken want die weten wat goed en lekker neuken is, die koelieboys denken alleen aan studeren en geld maken, maar luisteren teveel naar mamalief.
En sex is heerlijk mang, je doet net alsof hindoestanen niet aan sex denken???
Die hindoestaanse mannen zijn fucking preuts man daar gaan al die vrouwen met andere volken.
Ze zien die koelies zelf niet eens meer staan, en die koelies zijn ook ngo eens mietjes.
En die vrouwen kunnen tenminste zichzelf helemaal los laten gaan bij negers, bij een koeolie boy niet want dan wordt je uitgemaakt voor hoer, julluie hebben zelf geen resdpect voor jullied e eigen vrouwen kaoli koelie
hindoestaan
Guest
« Reply #188 on: 25-06-2012, 21:26:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ey dommer negertje, die koeliesletjes die met negers gaan kennen hun cultuur niet,ze zijn het laagste van het laagste net als honden.maar no spang. jij zegt hindoes denke aan geld , wij hebben tenminste nog een beetje respect van de hollanders,en trouwens wie is jou baas op het werk? huh dat is wel die hindoestaan mattie.wie heeft suriname opgebouwd? wij hindoestanen zonder ons hadden jullie negers geen eten.je zegt dat wij preuts zijn hahaha w8 tot je een keer zo een terrorist hindoe tegenkomt dan ga je anders praten,hahaha.
indian
Guest
« Reply #189 on: 25-06-2012, 22:16:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

weet je wel wat het woord hindoestaan betekent? hindoe betekent trots en stan betekent land, wij zijn trotse hindoes.wij zijn nooit slaven geweest als jullie zwakke negers.
junirast
Guest
« Reply #190 on: 27-06-2012, 02:54:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

lolo ik ben ook nooit een slaag geweest , als je trots enzo bent waarom haat je negers , waarom worry je over zaken van negers en van dames die met negers gaan als ze niks zijn ?

en ik zei al in curacao zien we niet als jij doet dus kom niet met Bu#@$it van domme negers want je krijgt de hele eiland tegen jou en verder ik heb je al gezegd jullie dames sommige mooi gezicht voor de rest body van ketchup en geen azz

dus om dames van jouw afkomst te daten voor een man als mij " curacaoenaar " is het een downgrade begrepen

ga die superioriteit shit spelen bij andere afkomsten het werkt niet hier

kijk hoe mooi onze curacaoenaars zijn

en voor laast ze ruiken niet naar knoflook
@junirast
Guest
« Reply #191 on: 27-06-2012, 14:55:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Daarom moeten ze juist wel met creolen mengen want vaak is dat een mooie mix die doglas niet altijd maar wel vaak
negeraapdier
Guest
« Reply #192 on: 27-06-2012, 15:20:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

lolo ik ben ook nooit een slaag geweest , als je trots enzo bent waarom haat je negers , waarom worry je over zaken van negers en van dames die met negers gaan als ze niks zijn ?

en ik zei al in curacao zien we niet als jij doet dus kom niet met Bu#@$it van domme negers want je krijgt de hele eiland tegen jou en verder ik heb je al gezegd jullie dames sommige mooi gezicht voor de rest body van ketchup en geen azz

dus om dames van jouw afkomst te daten voor een man als mij " curacaoenaar " is het een downgrade begrepen

ga die superioriteit shit spelen bij andere afkomsten het werkt niet hier

kijk hoe mooi onze curacaoenaars zijn

en voor laast ze ruiken niet naar knoflook

wat een lelijke aapwijven zeg , vandaar dat je droomt over koeliemeids , maar je mag blijven dromen neger aap , wij moeten niets maar dan ook niets van jullie. Meisjes met hersens en waarde lachen alleen om jullie , ze merken meteen op dat jullie eigenlijk half/aap mensen zijn die dom en niet ontwikkeld zijn , en de meeste van jullie hebben nog aids ook hahahaha , zieligste , laagste , domste Koenta Kinte aapvolk , die de hele dag over mocro , turkse , koelie meid en alles droomt ,

fokking complex hebben jullie , want deep down there weten jullie als geen ander , hoe minder en dierlijker jullie zijn. En houd die lelijke bokita aapwijven van jullie maar , blijf met je poten van onze soort af neger aap.
negeraapdier
Guest
« Reply #193 on: 27-06-2012, 15:25:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Daarom moeten ze juist wel met creolen mengen want vaak is dat een mooie mix die doglas niet altijd maar wel vaak

met negers mengen is ongewenst en in elk volk op aarde een doodzonde , jullie zijn een enorme smet op de menselijke genenpool met jullie aapachtige gezichtskenmerken, mos-achtige apenhaar, en zwaar achterlijke IQ. Vraag elk volk , niemand zit te wachten op genetische inmenging met de mindere en lagere negeraap. Dus opkenkeren , ik geloof er heilig in dat er een moment zal komen dat mannen uit verscheidene volken de brutaliteit van de neger ook niet meer zullen pikken en dan kunnen we beginnen met jullie uit te roeien , want jullie kennen je grenzen niet. Dan moeten wij die maar voor jullie gaan stellen.

De Arabische broeders hebben al paal en perk gesteld aan jullie vrijpostigheid , hier in het westen komen jullie er nog mee weg maar het tij zal keren. Dan zullen we zien hoe sterk en gangster je werkelijk bent domme negeraap.
negeraapdier
Guest
« Reply #194 on: 27-06-2012, 15:32:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hindoestanen denken dus niet aan sex?
Die hindoestanen zijn juist van die gefrustreerrde kippen die niet aan hun trekken komen, vandaar dat die hindoestaanse vrouwen met negers neuken want die weten wat goed en lekker neuken is, die koelieboys denken alleen aan studeren en geld maken, maar luisteren teveel naar mamalief.
En sex is heerlijk mang, je doet net alsof hindoestanen niet aan sex denken???
Die hindoestaanse mannen zijn fucking preuts man daar gaan al die vrouwen met andere volken.
Ze zien die koelies zelf niet eens meer staan, en die koelies zijn ook ngo eens mietjes.
En die vrouwen kunnen tenminste zichzelf helemaal los laten gaan bij negers, bij een koeolie boy niet want dan wordt je uitgemaakt voor hoer, julluie hebben zelf geen resdpect voor jullied e eigen vrouwen kaoli koelie

als deze onzin praatjes van je werkelijkheid zouden zijn he , dan was 50% van onze meisjes als zwaar geïnfecteerd met AIDS en zou je overal koeliemeids met kinderwagentjes en lelijke babies zien. Gelukkig zijn onze meisjes niet zo dom en achterlijk , althans de meeste niet. Alleen die achterlijke sletten die wij niet willen eindigen met een neger-aapdier.

Ze vinden een Hollander of misschien een Marokkaan of Turk leuk maar nog way dat ze zo dom zijn om met een negro te gaan , met kans op AIDS , kans op een lelijke baby waarvan de vader de benen neemt. Ik zie trouwens bar weinig vrouwen uit andere rassen met negers. Al dat gebluf en gedroom van die negers maar in werkelijkheid spelen ze niets klaar. Elke volk is beter , mooier en waardevoller als jullie. Knoop dat in dat apenbrein van je.

Wist je trouwens dat blank/ aziatisch of blank/bruin relaties veel vaker voorkomt als blank/neger of neger met iets anders? Alleen de left overs en domme individuen in een ras eindigen met een neger.
Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: