Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: heb jij een leuke idee voor kinderfeestje jongen 7 jaar  (Read 5439 times)
moeder ideetjes
Guest
« on: 12-12-2009, 08:04:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wie heeft er een leuk idee voor een jongens feestje
waar kan je naar toe iets leuks stoer hij word 7 jaar

EEE
Guest
« Reply #1 on: 12-12-2009, 09:15:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wanneer is hij precies jarig?

Je kunt met hem en zijn vriendjes naar circus Renz.
Die verzorgen ook kinderfeestjes en dan worden ze als VIP behandeld.
Is hartstikke leuk voor die kinderen Clowns, Leeuwen, Paarden, Acrobaten etc. en je hebt er zelf geen omkijken naar. Worden bijna 3 uur lang vermaakt.
moeder love
Guest
« Reply #2 on: 12-12-2009, 09:39:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hij word eind januari  7 jaar
Kart fan.
Guest
« Reply #3 on: 12-12-2009, 22:31:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bleekemolen race planet. Je moet effen googelen, hoe je er naartoe moet rijden. Het zit in West, bij Sloterdijk in de buurt.
Zowel kleine kinderen als grotere kinderen kunnen zich daar vermaken want er zijn speel attributen en kart-auto's. Maar voor die kart-auto's moet je 1 meter nog wat zijn. Volgens mij heb je ook wel kartbanen voor kinderen maar ik weet niet of je zoon daarvan houdt?
sjaika
Guest
« Reply #4 on: 19-12-2009, 00:33:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo Moeder

Niet boos worden hoor, maar ik wil je alleen ff zeggen dat kinderen van 7 het heel goed weten wat ze zelf willen, Vraag hem hoe hij zijn feestje zou willen hebben en waar hij naar verlangt en samen met hem geef je een leuke invulling aan het feest, en ook wta hij wilt eten en drinken niet alle kids houden van bami enzo. Ik vertel je dit omdat mijn zoon van 7 jaar op zijn verjaardag  gewoon spaghettie wilde eten en dat wilde hij ook dat zijn gasten kregen. Het is zijn feest en mensen komen op met hem te genietten zoniet dan hebben ze pech. Ze moetten eten en drinken wat de pot schaft en hij moet in het zonnetje gezet worden. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
@ moeder ideetjes
Guest
« Reply #5 on: 19-12-2009, 03:34:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vraag in Pathe naar info over Pathe kinderfeestjes. Ik weet niet waar je woont, maar in Pathe de Kuip in Rotterdam kan je dan met een groepje kinderen naar de film en ze krijgen een versnapering en drinken. Ik dacht €10,- per kind.
shirly
Guest
« Reply #6 on: 19-12-2009, 03:46:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik zou het geen wat sjaika vorstelde overnemen echt een heel goed advies en als zijn vader niet aan wezig en dat ook vraag hem gewoon bellen en melden wat je zoontje wil en verlangt,want dat heb ook mee gemaakt dat me zoon van 5 vroeg om zijn vader op zijn vijfde verjaardag en hebt hem erbij gehaald en vanaf die dag ziet hij zijn zoon weer en omgekeerd dus   
Alvindo
Guest
« Reply #7 on: 19-12-2009, 20:13:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ken een leuk feestje,

Je zet hem bv op en zelfsverdedegingsport of op voetballen of trompet/ muziek les Of je opent een spaarrekening voor hem als hij 18 is kan hij studeren mischien wordt hij rechter of advoocat of schoolmeester kan hij mij NEDERLANDS leren schrijven ,ik ben moe geworden echt waar mijn huisarst in opleiding is HINDUSTAANS ik wil nu ook een jongen of zwarte meid zien we lul nanga wang ka feest. Nodig een paar vrienden van hem uit kook lekker no wang ka pokoe.
saida
Guest
« Reply #8 on: 19-12-2009, 20:58:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

kiss kiss kiss kiss
Alvindo
Guest
« Reply #9 on: 19-12-2009, 21:29:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En als hij cholmesiter is kan hij main advoKaat leren shreef. Geen feest school oke.Of zeggen je woont niet op kruikchadder maar kruiskade alvindo.
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: