Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Surinamers, Antillianen en Afrikanen gezocht voor onderzoek  (Read 3207 times)
Onderzoeker GGD
Guest
« on: 30-12-2009, 11:34:33 - GMT-1 »

Hallo iedereen,

voor mijn onderzoek ben ik op zoek naar een aantal personen van Surinaamse, Antilliaanse en/of Afrikaanse afkomst. Mijn onderzoek gaat over het testgedrag op HIV/SOA onder deze groepen (voor de goede orde: ik ben zelf ook Surinaams en wil die negatieve uitspraken uit de wereld krijgen). Je hoeft niet veel te doen, enkel het invullen van een online vragenlijst. Deze gegeven antwoorden worden gecodeerd opgeslagen en verwerkt door een wetenschappelijk onderzoeksbureau (Flycatcher), zodat er geen persoonlijke gegevens meer te achterhalen zijn.
Via onderstaande link kan je bij de vragenlijst komen. Ik hoop op medewerking:

www.flycatcher.eu/soa
ikke
Guest
« Reply #1 on: 01-01-2010, 15:08:11 - GMT-1 »

ik heb het gedaan hoor!
New
Guest
« Reply #2 on: 02-01-2010, 06:08:53 - GMT-1 »

Wel het lukt mij NIET om de website te openen?Huh
Onderzoeker GGD
Guest
« Reply #3 on: 03-01-2010, 13:36:09 - GMT-1 »

@ ikke: bedankt. Ik hoop dat ik met de uitslag van het onderzoek een statement kan maken tegenover de mensen die beweren dat Surinamers en Antillianen onverantwoordelijk om gaan met hun seksuele gedrag.

@ New: misschien kan je de website kopieren naar je adresbalk. Het kan trouwens zijn dat het bureau die de resultaten voor mij verzameld, het onderzoek tijdelijk op slot heeft gezet. Ik zal morgen even contact met ze opnemen over waarom sommige mensen niet op de site kunnen.
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: