Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Waar kan ik een auto kopen 2e hands tot 500 euro met APK?  (Read 3997 times)
Help me
Guest
« on: 02-02-2010, 09:24:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wie kan mij zo snel mogelijk helpen aan een adres van een occassion (Plaats) waar ik een auot kan kopen vanaf 450 tot 500 euro met APK? Bedankt alvast.
Weleens...
Guest
« Reply #1 on: 02-02-2010, 09:46:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wie kan mij zo snel mogelijk helpen aan een adres van een occassion (Plaats) waar ik een auot kan kopen vanaf 450 tot 500 euro met APK? Bedankt alvast.

...van Marktplaats gehoord?
FAITHFUL
MamjoDon

« Reply #2 on: 03-02-2010, 09:59:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Das wel een heel oud autootje dan..............

Kijk bij de sloop, daar op de grens van Diemen en Zuidoost (voordat je de brug krijgt...naar links).
Je kan dan bij die garage daar de auto┬┤s laten fixen en dan kun je hem zelf brengen om APK te keuren. Ik denk namelijk niet dat je een auto van de jaren 90 voor die prijs APK gekeurd zal vinden.

Of probeer gewoon een occassion. Door de crisis gaan de auto┬┤s nu een stuk goedkoper.....Je zal wel iets meer moeten bijleggen, maar dan heb je wel iets waar je zekerder van bent.

Suc6

"God always leads the way!"
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

« Reply #3 on: 03-02-2010, 11:29:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

IK zou me niet verkijken op de APK. Die lui flashen je waar je bij staat. Ze laten gewoon een kennis de APK uitvoeren en je koopt alsnog een kat in de zak.
American
Got a problem with me? Solve it. Think I'm trippin'? Tie my shoes. Can't stand me? Sit down. Can't face me? Turn the fuck around!
MamJoraan

« Reply #4 on: 03-02-2010, 11:44:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Volgens mij bestaat die auto niet.... rolleyes

FAITHFUL
MamjoDon

« Reply #5 on: 03-02-2010, 11:56:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Volgens mij bestaat die auto niet.... rolleyes

Volgens mij bestaat die auto niet............MEER!  cheesy cheesy

"God always leads the way!"
Adyana
MamjoDon

You rock my world

« Reply #6 on: 03-02-2010, 13:34:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Onderhandelen...

It takes a whole village to raise a child
v.m.
Guest
« Reply #7 on: 10-01-2011, 19:44:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik heb wel een citroen xantia 2.0 met apk tot 19 januari hij rijd goed alleen het warmt van auto moet vervangen word. maar ik heb die auto niet meer nodig omdat ik ander auto heb net gekocht... ik geef hem weg voor max 500 euro min. van 400 anders zou ik hem niet weg als ik andere niet auto niet had.
die achterlijke...
Guest
« Reply #8 on: 10-01-2011, 19:49:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Banel weer hier boven  evil
v.m.
Guest
« Reply #9 on: 10-01-2011, 19:52:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik heb een citroen xantia 2.0 om te verkopen.... hij is van binnen in prima staat en ook van buiten, ik rijd die auto sinds 2006 maar nu heb ik een nieuw verkocht en deze heb ik niet meer nodig, het apk is tot 19 januari en die auto mag weg voor max. 500 en min. 400 euro... neem contact met mij via email claudiazeverboom@msn.com  en ik zou fotos voor je opsturen. hij rijd prima en ik heb nooit probleem gehad met auto, alleen deze winter ging het warmt radiator stuk en moet vervangen word maar voor apk hoef dat niet. voor meer details kan ik via email sturen. groetjes
Aristo
Guest
« Reply #10 on: 10-01-2011, 20:20:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hmmm ? Heb je wel geld voor de lasten die het hebben van een auto met zich meezeult ?
Brandstof , verzekering , parkeergeld .......
Is Green Wheels geen betere oplossing ?http://www.greenwheels.nl/nl/Home/Particulieren/Home.html
pfffffff
Guest
« Reply #11 on: 11-01-2011, 15:11:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hmmm ? Heb je wel geld voor de lasten die het hebben van een auto met zich meezeult ?
Brandstof , verzekering , parkeergeld .......
Is Green Wheels geen betere oplossing ?http://www.greenwheels.nl/nl/Home/Particulieren/Home.html
niets te zeggen ofzo??
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: