Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: sexrelatie met twee gehuwde vrouwen  (Read 5167 times)
hulp nodig
Guest
« on: 04-02-2010, 18:01:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben een creoolse man , vijf jaar geleden gescheiden heb alles wat ik wil, maar heb een probleem waaruit ik op dit moment niet kom. ik heb namelijk een sexrelatie met een getrouwde hindostaanse vrouw en zei wil onder geen enkel voorwaarde deze relatie verbreken. ik krijg alles van haar. ik heb zelf een auto gekregen die wij samen tjode wagi noemen. alleen om niet op te vallen.wij zijn nooit samen gezien. de short time hotels betaald ze vooraf , ik hoef alleen maar er naar toe te rijden in mijn tjode wagi.
het probleem is nu dat ik weer verliefd ben op een andere dame en durf het niet aan mijn hindostaanse  te vertellen om dat er van alles kan gebeuren.dit heb ik al eens geprobeerd en moest het toch uitmaken . zij is zover gegaan dat zij zelf haar nicht (ook gehuwd) heeft ingezet om me te neuken. en dit gebeurd tot op dit moment.
ik wil m'n nieuw liefje niet voor de gek houden  omdat zij erg lief en gevoelig is.
wat moet ik doen. gaarne alleen serieuze reacties geen rasistische aub
njang
Guest
« Reply #1 on: 04-02-2010, 18:44:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben een creoolse man , vijf jaar geleden gescheiden heb alles wat ik wil, maar heb een probleem waaruit ik op dit moment niet kom. ik heb namelijk een sexrelatie met een getrouwde hindostaanse vrouw en zei wil onder geen enkel voorwaarde deze relatie verbreken. ik krijg alles van haar. ik heb zelf een auto gekregen die wij samen tjode wagi noemen. alleen om niet op te vallen.wij zijn nooit samen gezien. de short time hotels betaald ze vooraf , ik hoef alleen maar er naar toe te rijden in mijn tjode wagi.
het probleem is nu dat ik weer verliefd ben op een andere dame en durf het niet aan mijn hindostaanse  te vertellen om dat er van alles kan gebeuren.dit heb ik al eens geprobeerd en moest het toch uitmaken . zij is zover gegaan dat zij zelf haar nicht (ook gehuwd) heeft ingezet om me te neuken. en dit gebeurd tot op dit moment.
ik wil m'n nieuw liefje niet voor de gek houden  omdat zij erg lief en gevoelig is.

schuif haar door naar mij. ben je uit nl of su. ik uit Rotterdam. Na je reactie volgt meer.
hulp nodig
Guest
« Reply #2 on: 04-02-2010, 18:54:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

heb ik al gedaan njan maar die sma wil daar niets van weten. ik ben in su
fantasie
Guest
« Reply #3 on: 04-02-2010, 20:17:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

haha leuke fantasie heb je.
swinger
Guest
« Reply #4 on: 05-02-2010, 14:03:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zeg tegen haar dat je een trio wilt met twee mannen en haar of met z'n vieren haar nicht , jullie en email mij voor beide optie's zal haar dan meer aandacht geven en jij minder. Zeg dat ik een vriend van je ben en wil samen dat doen.
langzaam zul je zien dat het afstand wordt genomen.
email me op swingerpartysuriname@hotmail.com

san
yihaaa!
Guest
« Reply #5 on: 10-02-2010, 21:13:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ey boys,

je kan maar ergens druk mee zijn, die neuken, maar stiekum hoor, ze is getrouwd, je hebt n vriendin maar je balt die hindoe...?

je belazert toch de kluit man, sorry hoor, dat is wat er mis is met suri's , jullie zijn te veel met neuken bezig en te weinig met je toekomst...8 kinderen bij 7 vrouwen maar geen nagel om je kont te krabben...
tjoderam
Guest
« Reply #6 on: 31-07-2011, 13:39:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jij hebt een tjode wagie. je tjode haar en haar nicht.je hebt nu een vriendin,haar tjode je ook.belangerijk is,dat jij kan tjode wanneer jij wilt.wat is het probleem brada. zoek nog een paar en blijf tjode zolang je kan tjode.je vraagt wat je moet doen.blijven tjode natuurlijk.jou tjode praktijk moet je zien als een socialedaad
1vrouw
Guest
« Reply #7 on: 07-09-2011, 17:28:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je kan er zo een real life soap van maken of een film met waargebeurde verhaal of is het toch een SiFi
Tja!
Guest
« Reply #8 on: 08-09-2011, 09:37:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Uiteindelijk blijkt je sexrealties die met je hand te zijn!!
lobie datra
Guest
« Reply #9 on: 08-09-2011, 14:39:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

enige wat je kan doen is als je weer met die 2 vrijt moet je ze even beffen dan goed hard in die klit bijten en op die schaamlippen.

daar knapt een vrouw direct van af en maakt ze het uit
ik spreek uit ervaring als ik genoeg had van een vrouw en ze wilde niet weg
grappig
Guest
« Reply #10 on: 08-09-2011, 15:48:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jij hebt een tjode wagie. je tjode haar en haar nicht.je hebt nu een vriendin,haar tjode je ook.belangerijk is,dat jij kan tjode wanneer jij wilt.wat is het probleem brada. zoek nog een paar en blijf tjode zolang je kan tjode.je vraagt wat je moet doen.blijven tjode natuurlijk.jou tjode praktijk moet je zien als een socialedaad
hahahahahahhahah ik dede hier cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy
fa2 mensen
Guest
« Reply #11 on: 08-09-2011, 20:11:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ga stuk hier ik wil al die vrouwen neuken
Peka
Guest
« Reply #12 on: 19-01-2012, 20:47:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je fantasie is op hol geslagen, mf. Loop naar de hel.Fucking cocksucker.
schrijver
Guest
« Reply #13 on: 20-01-2012, 22:53:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

het is een leuk verhaal, maar schrijf nog hoe je met ze neukt dat maakt het geloofwaardiger. ovdrigens is het een mooie veer in de kont van de hindoestaanse vrouwen
tjoderam
Guest
« Reply #14 on: 30-01-2013, 11:37:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

en hoew staan de zaaken nu
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: