Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 12   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Maikel sno zegt schoon schip te maken  (Read 13335 times)
Heuvel
Guest
« on: 17-02-2010, 07:34:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

het werd tijd, ben benieuwd naar het interview,

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6050752/__Telegraaf_vindt__most_wanted___Hij_had_een_wapen_op_me_gericht___.html
most wanted
Guest
« Reply #1 on: 17-02-2010, 08:28:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je mapangpangggg ze hebben hem gewoon gevonden ehhh, je ziet aan hem dat hij het niet aan kan migadoooo.
misdaad
Guest
« Reply #2 on: 17-02-2010, 08:42:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik vroeg me om half 7 al af hoe snel het op mamjo zou komen(lol),wat langer dan dat ik had gedacht....
BTW Ik krijg  bijna medelijden na het bekijken van het filmpje
NOS journaal
Guest
« Reply #3 on: 17-02-2010, 08:42:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maikel sno heeft zichzelf aangegeven!!
melgibson
Guest
« Reply #4 on: 17-02-2010, 09:12:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hij vertelt tenminste een eerlijk verhaal want zo is het gegaan. ik zie hem niet als crimineel hij heeft zich verdedigd. wie zijn wij om te oordelen dat doet God wel
eerlijk??
Guest
« Reply #5 on: 17-02-2010, 09:19:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hij vertelt tenminste een eerlijk verhaal want zo is het gegaan. ik zie hem niet als crimineel hij heeft zich verdedigd. wie zijn wij om te oordelen dat doet God wel
Nou ik vind het wel een vaag verhaal hoor. Ik verklaar niemand schuldig want ik was er gelukkig niet bij, maar er is wel een leven verloren gegaan.En die kill had ook nog een jonge dochter...dus erg heftig allemaal. Het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden om het maar ff zo te zeggen.
Wat ik dan wel niet begrijp is dat sno gewoon in amsterdam verbleef huh Hoe heeft de telegraaf hem opgespoort terwijl de popo dat niet kon? zogenaamd zat hij tog in Su?? raar man
zzzzzzz
Guest
« Reply #6 on: 17-02-2010, 10:01:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik vroeg me om half 7 al af hoe snel het op mamjo zou komen(lol),wat langer dan dat ik had gedacht....
BTW Ik krijg  bijna medelijden na het bekijken van het filmpje

langer dan je had gedacht?? om half 7 slapen de mamjo-naren nog
heuvel fan
Guest
« Reply #7 on: 17-02-2010, 10:23:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nou ik vind het wel een vaag verhaal hoor. Ik verklaar niemand schuldig want ik was er gelukkig niet bij, maar er is wel een leven verloren gegaan.En die kill had ook nog een jonge dochter...dus erg heftig allemaal. Het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden om het maar ff zo te zeggen.
Wat ik dan wel niet begrijp is dat sno gewoon in amsterdam verbleef huh Hoe heeft de telegraaf hem opgespoort terwijl de popo dat niet kon? zogenaamd zat hij tog in Su?? raar man
     vergeten jullie niet dat van de Heuvel een oud scotoe is en half mocro..dus heeft hier en daar zo zn informaten. geweldig .. werk weer he van Johnnie!!!! applaus.

ammehoela
Guest
« Reply #8 on: 17-02-2010, 10:46:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heuvel doet weer eens tof

zou me neks verbazen als sno zelf contact met de telegraaf- heuvel heeft opgezocht
mega manda
Guest
« Reply #9 on: 17-02-2010, 10:51:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zou me neks verbazen als sno zelf contact met de telegraaf- heuvel heeft opgezocht

denk het ook. als de politie hem niet eens heeft kunnen opsporen en dan lukt het hem wel? nu denkt ie dat ie peter r d Vries is huh
ondervraging
Guest
« Reply #10 on: 17-02-2010, 10:53:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hah, dat zou ook nog eens kunnen natuurlijk!

maar laten we wel wezen, een beetje rondvragen zal ook wel wat info hebben kunnen opleveren.

Ook hier op Mamjo schenen mensen te hebben geweten dat hij helemaal niet in Suriname zat, dus een dagje in de Bijlmer rondlopen, wat kennissen van die Sno en ook van Ismael aanspreken en je komt achter genoeg!
Slim van hem
Guest
« Reply #11 on: 17-02-2010, 11:05:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Niks gevonden, denk dat deze man zich na goed overleg met zijn advocaat een plan heeft gemaakt en zichzelf bij john/de telegraaf heeft gemeld  rolleyes
Slimme zet die hij gemaakt heeft, jezelf aangeven is sowieso beter dan opgepakt worden, en op deze manier kan hij kan nu bij het landelijke  publiek zijn verhaal doen en sympathie opwekken.
dapper
Guest
« Reply #12 on: 17-02-2010, 11:08:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Niks gevonden, denk dat deze man zich na goed overleg met zijn advocaat een plan heeft gemaakt en zichzelf bij john/de telegraaf heeft gemeld  rolleyes
Slimme zet die hij gemaakt heeft, jezelf aangeven is sowieso beter dan opgepakt worden, en op deze manier kan hij kan nu bij het landelijke  publiek zijn verhaal doen en sympathie opwekken.

Maikel ik vind je dapper dat, je je hebt aangegeven, en misschien word je nu wel beroemd.
En de Telegraaf mag nu het werk van de politie overnemen, Balkende en Bos eruit en de Telegraaf erin.
Peter r de Vries Fan
Guest
« Reply #13 on: 17-02-2010, 11:09:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

maar hij had toch ook naar Peter r kunnen gaan?waarom die John Heuvel? wordt een beetje misselijk van die vent. hij kopieeert Peter man.
berouw
Guest
« Reply #14 on: 17-02-2010, 11:44:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

alhoewel ik niet wil vind ik het toch heel zielig maar,deze man midden 30 had beter moeten nadenken kijk die dode jongen vn 19 kan zijn kant vn het verhaal niet meer vertellen maar hij heeft in deze de confrontatie opgezocht en kijk nu zit je als een boeman je zielige verhaal te doen, niemand mag oordelen maar hier zie ik gewoon een domme neger die zijn emoties niet in bedwang kom houden die zich te stoer voelde voor.....wat ?en nu een zielig verhaal over hoe hij zich zelfs moest verdedigen.dat deze meneer is aangehouden is niet zo erg of zielig maar dat hij er zijn hele verdere leven er mee zou moeten leven dat vind ik zielig aan dit varhaal en wat about a meid ?die draagt het ook op haar geweten hoor nou succes ermee sommige dingens kan je nu eenmaal niet terug draaien daarom mensen weet hoe je met je emoties omgaat denk goed na hoe boos je ook bent want vaak is boosheid gewoon een moment opname die zo weer voorbijgaat en jij als dader blijft met je daad leven op je geweten en alles een plek geven is niet even makkelijk
Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 12   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: