+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Kulturu sani» dromen over een vleermuis
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: dromen over een vleermuis  (Read 986 times)
switie uma
MamJoraan

« on: 08-10-2004, 08:43:25 - GMT-1 »

goede morgen mensen. heeft een ieder lekker geslapen? nou ik niet.

ik kon gisteravond maar niet in slaap vallen. mijn kind die was heel erg ziek geworden midden in de nacht, en maakte van die rare geluiden. hij zuchte en huilde. hij voelde heel erg heet aan. hij sliep naast mij en ik probeerde ook een beetje te slapen.

ik sluimerde een beetje. ik wil niet te diep slapen, want ik wou mijn kind in de gaten houden. ik sluimerde en had het gevoel, als iets mij stevig vast hield en mijn ogen dicht drukte. ik had het gevoel, alsof ik steeds dieper in iets/wat viel.

ik droomde, dat er een vleermuis in mijn slaapkamer was. hij kwam op mij af en vocht met mij. ik hield dat beest stevig vast en  ging toen bidden. het onze vader en de heer is mijn herder enz enz. toen was dat beest in ene verdwenen. ik schrok wakker en mijn zoontje die werd nog zieker en voelde heet aan.

deze droom houdt mij bezig. ik heb zoiets van, dromen over een vleermuis?.... dan is het een asema. ik zou geen andere verklaring weten. in nederland bestaan deze dingen toch niet(asema's)is veels te koud denk ik huh .

als het in suriname was dan kon ik zeggen van oke het zou misschien dat zijn. ik zeg vaak tegen mijn vriend, als hij na 12 uur thuis komt, heb ik het liever dat hij met zijn rug naar binnen komt. maar die ellendeling luistert niet. hij gelooft niet in die dingen. ik was best wel een beetje bang. ik was alleen thuis want manlief die had nacht dienst. deze droom houdt mij bezig. heeft iemand een verklaring voor mij. alvast bedankt.
Kulturu uma
Moderator
MamjoRuler

« Reply #1 on: 22-10-2004, 14:55:14 - GMT-1 »

Een verlate posting. Ik hoop dat je nog hier wat aan hebt.

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.

Sommige kinderen hebben een zgn. 'waktiman' functie. Voor ons volwassenen is het kind veels te klein om waktiman te zijn, maar ze kunnen niet helpen. Het is duidelijk dat je kind het sein gaf dat er iets niet pluis was.

Een slechte geest kan zich manifisteren in een vleermuis, dat hoeft geen asema te zijn.  Jij als moeder beschermd je kind, dan slaap je ook niet.

Ik weet niet of dit structureel gebeurd. In elk geval heb je iemand nodig die je aanwijzigen kan geven om je kind te beschermen. Ik zie een sarpusi (blue-black katoen) om zijn pols. Verder kan ik je niet helpen.

Is er iemand die switi uma verder kan helpen? Als je bent geregistreerd kan je haar ook een pm sturen.

komma_tite_rope
MamJunior
**

« Reply #2 on: 22-10-2004, 18:23:33 - GMT-1 »

odi baya  switi uma  je droom heb ik  gelezen  ik moet zeggen  laat me het zo stellen  deng bigi sma fu mi  beng kimmi wang tori abra a vremoesu
 deng taki de yu dreng n anga vremoesu
 dati wang taki  dede o fadong wang presie  a kang de famiri , mati
  deng teigi mi dati te yu dreng nanga wang witie vremoesu dati wang taki  dati e go om yu pitani  loku boeng dati yu no lasi eng wanti meestal  a de so  wel baya   switi uma e mo luku wang sani yere no sribi  bika donkru da pasi e wai  kande wang tra sma kang koti eng moro boeng  

we sa bigi gi baya

komma,
prefoeroe
I have a Father who never,never fails me...
MamjoRuler

Behind every disappointment there is a blessing..

« Reply #3 on: 22-10-2004, 19:40:01 - GMT-1 »

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt
baya switi uma e mo luku wang sani yere no sribi bika donkru da pasi e wai
ieder heeft gepobeerd en handje te helpen! IK HEB GEEN PASKLAAR ANTWOORD.
Kunnen we in ieder geval een ieder die zich hiertoe betrokken voelt, bidden voor Swit Uma?
wat de boodschap ook mag zijn? Dat helpt altijd!!

ik neem je me in gebed meid!!

Pref
« Last Edit: 22-10-2004, 19:42:26 - GMT-1 by prefoeroe » Logged

switie uma
MamJoraan

« Reply #4 on: 06-11-2004, 15:16:30 - GMT-1 »

odi baya  switi uma  je droom heb ik  gelezen  ik moet zeggen  laat me het zo stellen  deng bigi sma fu mi  beng kimmi wang tori abra a vremoesu
 deng taki de yu dreng n anga vremoesu
 dati wang taki  dede o fadong wang presie  a kang de famiri , mati
  deng teigi mi dati te yu dreng nanga wang witie vremoesu dati wang taki  dati e go om yu pitani  loku boeng dati yu no lasi eng wanti meestal  a de so  wel baya   switi uma e mo luku wang sani yere no sribi  bika donkru da pasi e wai  kande wang tra sma kang koti eng moro boeng 

we sa bigi gi baya

komma,
3 dagen na mijn droom kreeg ik de boodschap, dat mijn tante is overleden. in die tussen tijd zijn er een stuk of 10 mensen overleden. zowel familie van moeders kant en vaders kant. en een paar kennisen. het was heftig voor mij de afgelopen weken. bedankt voor jouw steun :hug: [/font]
« Last Edit: 06-11-2004, 15:20:53 - GMT-1 by switie uma » Logged
switie uma
MamJoraan

« Reply #5 on: 06-11-2004, 15:18:07 - GMT-1 »

ieder heeft gepobeerd en handje te helpen! IK HEB GEEN PASKLAAR ANTWOORD.
Kunnen we in ieder geval een ieder die zich hiertoe betrokken voelt, bidden voor Swit Uma?
wat de boodschap ook mag zijn? Dat helpt altijd!!

ik neem je me in gebed meid!!

Pref
 :hug: bedankt voor jouw steun[/font]
switie uma
MamJoraan

« Reply #6 on: 06-11-2004, 15:19:46 - GMT-1 »

Een verlate posting. Ik hoop dat je nog hier wat aan hebt.

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.

Sommige kinderen hebben een zgn. 'waktiman' functie. Voor ons volwassenen is het kind veels te klein om waktiman te zijn, maar ze kunnen niet helpen. Het is duidelijk dat je kind het sein gaf dat er iets niet pluis was.

Een slechte geest kan zich manifisteren in een vleermuis, dat hoeft geen asema te zijn.  Jij als moeder beschermd je kind, dan slaap je ook niet.

Ik weet niet of dit structureel gebeurd. In elk geval heb je iemand nodig die je aanwijzigen kan geven om je kind te beschermen. Ik zie een sarpusi (blue-black katoen) om zijn pols. Verder kan ik je niet helpen.

Is er iemand die switi uma verder kan helpen? Als je bent geregistreerd kan je haar ook een pm sturen.
:hug: bedankt voor jouw steun
Kulturu uma
Moderator
MamjoRuler

« Reply #7 on: 06-11-2004, 18:12:32 - GMT-1 »

3 dagen na mijn droom kreeg ik de boodschap, dat mijn tante is overleden. in die tussen tijd zijn er een stuk of 10 mensen overleden. zowel familie van moeders kant en vaders kant. en een paar kennisen. het was heftig voor mij de afgelopen weken. bedankt voor jouw steun :hug: [/font]
Switi uma,

Gecondoleerd. Ik hoop dat je zoon nu beter slaapt en jullie op een passende manier (kulturu fasi) afscheid hebben kunnen nemen. Zoals we weten lopen de geesten van overledenen nooit alleen. Nu begrijp ik waarom ik een stuk sarpusi om zijn pols zag.

Soso lobi,
Kulturu uma  :hug:
« Last Edit: 06-11-2004, 18:13:00 - GMT-1 by Kulturu uma » Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: