Ik denk dat je gewoon gezond moet eten
waarom ik dat zeg . Toen ik nog in Su woonde ,at ik niet goed en gezond.
Ik hield van buiten eten (bamie,chinese eten,telo,saoto en noem maar op )
Maar ik ben bij me moeder en ze kookt gezond ,ik moet van haar ook vruchten eten haha.
Ik mag vertellen ik was me haar om de ene maand (omdat hoe me haar in de groei is ,wil ik het niet verstoren door het snel te gaan wassen)
ik had ook nooit lange nagels ,maar nu groeien ze ook als kool dat ik soms moet schrikken.
Dus ik zet ook geen acryl of glasnagels ,me nagels lijkt al vals .
verder doe ik me haar om de 4 maanden nu ,eingelijk om de 3 maar ik relax me haar al sinds ik 15 jr was.
Verder heb ik een goeie creme met aloe'vera . Je kan ook een olie behandeling doen hoor ook goed .
Als je je haar conditional moet je na 5/10 min al spoelen anders word je haar stroef .
als je je haar gaat creme/pasta doet moet een warme baddoek nemen en over je hoofd sluiten .
en na 20 min afwassen. heb je kroes haar ,moet je je haar om de 3 weken wasse,en dan laten drogen en dan invette. Vroeger gebruikte ik ook amla olie ,is echt echt goed hoor mensen . het geeft je haar sterke draden. dus als je wil kun je dat gebruiken inplaats van vet . Tonka,castrolie,aloe vera vette zijn ook goed . Of je kan ook vragen wat liever geschikt is voor je haar bij de africaanse winkel s6