+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» HOE KRIJG JE SNEL MOOI LANG HAAR
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 11   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: HOE KRIJG JE SNEL MOOI LANG HAAR  (Read 48673 times)
HAAR CHICK
Guest
« on: 17-03-2010, 02:55:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mensen ff een vraagje. Hoe kan je je haar op je hoofd snel laten groeien. Kennen jullie middeltjes, of behandelingen die k kan toepassen ook zodat het mooi glanzened wordt. Graag serieuse reacties. Youtube links zijn ook welkom. Adios  kiss kiss kiss
plakke
Guest
« Reply #1 on: 17-03-2010, 02:57:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Plak je schaamhaar en oksel har er maar bij
wiwiri
Guest
« Reply #2 on: 17-03-2010, 02:59:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mijn haar is al heeeel mooi lang nu. Halverwege me rug krullend en als k het stijl veeel langer dus. Ik ben trots op me haar. Ik ''kweek'' het nu alweer 2 jaar lang. Dit jaar laat ik het ook groeien en dan wordt het nog langer. En ja gewoon heel gezond eten, veel fruit, vis , garnalen ananas e.d en veeel heeel veeel water drinken. Gewoon bronwater hoor of als je kraanwater lekker is kan dat ook, wat jij wilt. Nou dat is mijn advies.
Toedels
Lo-lita
Guest
« Reply #3 on: 17-03-2010, 09:10:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

maar hoe vaak moet je naar de kapper om puntjes te knippen als je laat groeien?
longhairrr
Guest
« Reply #4 on: 17-03-2010, 09:26:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik heb heeeeel lang haar..
ik knip het om de 2 maanden de puntjes

en dit klinkt nasty maar ik was me haar zeker 1 keer in het half jaar met ei,,,
wel goed uitspoelen natuurlijk je heb ook shampoo s met ei erin is goed voor je haar..
als je me niet gelooft
GOOGLE IT BABY :d
klopt
Guest
« Reply #5 on: 17-03-2010, 23:13:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik heb heeeeel lang haar..
ik knip het om de 2 maanden de puntjes

en dit klinkt nasty maar ik was me haar zeker 1 keer in het half jaar met ei,,,
wel goed uitspoelen natuurlijk je heb ook shampoo s met ei erin is goed voor je haar..
als je me niet gelooft
GOOGLE IT BABY :d
ja ei behandeling is goed ja heb k gehoort maar gaat je haar dan niet lala ruiken naar ei ?
me moeder deed het toen k klein was maar zelf heb k het nooit gedaan. brr
soms zet k wel dat india spul erin hoe heet het weer... het ruikt niet echt lekker Amla olie ja. Maar vanwege die geur heb k het niet vaak gedaan dus weet k ook niet of het me haar sneller zou laten groeien. Wie heeft ervaring met Amla olie ?
niet te vaak
Guest
« Reply #6 on: 17-03-2010, 23:16:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

maar hoe vaak moet je naar de kapper om puntjes te knippen als je laat groeien?
iig niet te vaak want dan zie je het ook niet groeien. Ik laat het soms 6 maanden gewoon groeien en als k naar de kapper ga zeg k duidelijk: ALLEEN DOOIE PUNTJES KNIPPEN, en dan kijk ik met haar mee hoeveel er eventueel af moet en als er veel dooie punten eraf zouden moeten maar er dan een heel stuk af zou gaan dan laat k haar toch maar een klein stukje knippen en dan laat k het weer uitgroeien ..goed verzorgen in de tussentijd en dan groeit het goed en daarna haal je weer de onderste 1 of 2 cm weg en zo groeit je haar geleidelijk aan langer en langer..
longhairr
Guest
« Reply #7 on: 18-03-2010, 00:09:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik maak meestal in een bakje een soort eigen shampoo :d
dus gewoon de shampoo die je gebruikt in een bakje doen en een ei erbij en dan mixen haha
het lijkt wel kookles :d

ik weet alleen dat mijn haar erg sterk is en vaak gelooft men niet eens dat het echt is omdat het er te perfect uitziet volgens mensen haha
Long Hair Dont Care!
Guest
« Reply #8 on: 18-03-2010, 01:04:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Gewoon goed en gezond eten veel fruit, groente en vooral veel melk drinken dan gaat het vanzelf groeien mijn haren groeien als kool en ga daarom zeker 1x in de maand, naar de kapper...om de puntjes te knippen zodat het altijd fresh blijft! En daarnaast goeie shampoo gebruiken en conditioner. Ik heb het altijd zo gedaan en me haren zien er altijd verzorgd uit ik gebruik een speciale soort vet voor me curlys gaat wel snel op want ik heb best wel lang haar, maar zeker de moeite waard! Krullen zitten altijd flosjes. oja en wat hier staat van die eieren en weet ik veel wat is echt niet goed voor je haren hoor integendeel het is maar een fabeltje dus ik zou het niet doen als ik jou was. En je moet in gedachten houden dat het bij iedereen anders is bij de 1 groeit het nou eenmaal sneller dan de ander dat moet je gewoon acepteren want dan is er verder niks aan te doen.
mooieharen
Guest
« Reply #9 on: 18-03-2010, 14:00:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik denk dat je gewoon gezond moet eten
waarom ik dat zeg . Toen ik nog in Su woonde ,at ik niet goed en gezond.
Ik hield van buiten eten (bamie,chinese eten,telo,saoto en noem maar op )
Maar ik ben bij me moeder en ze kookt gezond ,ik moet van haar ook vruchten eten haha.
Ik mag vertellen ik was me haar om de ene maand (omdat hoe me haar in de groei is ,wil ik het niet verstoren door het snel te gaan wassen)
ik had ook nooit lange nagels ,maar nu groeien ze ook als kool dat ik soms moet schrikken.
Dus ik zet ook geen acryl of glasnagels ,me nagels lijkt al vals .
verder doe ik me haar om de 4 maanden nu ,eingelijk om de 3 maar ik relax me haar al sinds ik 15 jr was.
Verder heb ik een goeie creme met aloe'vera . Je kan ook een olie behandeling doen hoor ook goed .
Als je je haar conditional moet je na 5/10 min al spoelen anders word je haar stroef .
als je je haar gaat creme/pasta doet moet een warme baddoek nemen en over je hoofd sluiten .
en na 20 min afwassen. heb je kroes haar ,moet je je haar om de 3 weken wasse,en dan laten drogen en dan invette. Vroeger gebruikte ik ook amla olie ,is echt echt goed hoor mensen . het geeft je haar sterke draden. dus als je wil kun je dat gebruiken inplaats van vet .  Tonka,castrolie,aloe vera vette zijn ook goed . Of je kan ook vragen wat liever geschikt is voor je haar bij de africaanse winkel  s6 kiss
wuhjahaa
Guest
« Reply #10 on: 18-03-2010, 14:12:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je hebt het of je hebt het niet als je peingpieng wiri hebt of het zit in de familie dat men bijna geen haar op zijn of haar hoofd heeft dan kan je zoveel gezond eten hoe je wilt ete groeit je haar niets dus JE HEBT HET OF NIET
Bridge
Over Troubled Water.
MamjoDon

Mi kondre,tru,mi lobi yu,yu moi tu na mi ai !

« Reply #11 on: 18-03-2010, 14:13:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@ mooieharen .
Om de maand wassen , a no e krasie noh ??
Ik had eens nep haar gezet , binnen 1 week moest ik het los maken , pfff , a beng kras mi wreed , nooit moro mi e las mi moni nanga mi teng tak mi o pot'nepwiri .

Je zegt dat kroeshaar om de 3 weken gewassen moet worden , ik heb kroesoe wiri en was het elk weekend maar het groeit heel goed hoor , ik had het 2 jaartjes terug zo kort geknipt dat ik het niet eens kon vlechten , nonowde mi e frekti eng vrijvrij , sa a gro !!
Ik gebruik een mengelmoes van sheabutter , olijfolie , jojoba olie en amandel olie .
http://sheabutter.punt.nl/index.php?r=1&id=428468&tbl_archief=0#428468

mooieharen
Guest
« Reply #12 on: 18-03-2010, 14:25:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@Brige

Kijk is logish als je nep haar je je haar om de 2 weken moet wassen .
Vooral als je iemand bent die snel sweet ,begint van binnen lekker warm te worden ,dat wang tak ei smoeroe  cheesy.
Ik heb een vriendin die haar haar om de 2 maandjes pas was als ze heeft gewaeaved . Al hoewel ik haar zegd der kop stinkt ,laat ze het gewoon .
dan is het die echte lange braz .
vaak zeiden mensen  ,ja ik ga me haar niet wassen het moet na een lange tijd ,wel als je kop stinkt moet je het gewoon wassen.
verder ken ik niet alle produkten,er zullen wel veel goeie produkten zijn ja zoals sheabutter snap je !
soms zie je ook dat mensen geen haar voorop hebben,dan ding tap a pier stukje nanga wang stuk weave .
Ik ga je zeggen hoe het komt,zodra mensen hun haar weaven ,vlechten ze dat voorstukje heel strak .
je weet vanaf de geboorte is je voorhoofd al zacht .  je hebt voorop haartjes die gewoon zacht blijven maakt niet uit of het stroefjes aanvoelt
Trek je eraan ,valt zo de grond in. Dus weet hoe je je haar weaved . Kroes haar ook ,niet te strak vlechten . En wees trots op je haar ,verzorg het goed . Ga niet denken het is zo kort en ik wil ook braz en Bu#@$it . ok'laat het punten en mooi vlechten
advies
Guest
« Reply #13 on: 18-03-2010, 15:09:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hallo ik wil niet kut overkomen hoor.
maar het hangt van je haar type af, als je echt kroes haar hebt duurt het lang voordat het groeit en snijd het veel sneller als hij langer word.
als je een indiase/moksie achter grond heb dan groeit hij veel sneller.
mijn opa heeft een joddse achter grond, ik zie er gewoon uit als negerin maar heb haar tot op mijn rug on de bh bandje echt lang.
maar dat komt door me opa achter grond.
ik zeg dit niet om mensen onzeker te maken, maar ja je vraagt er om.
hair
Guest
« Reply #14 on: 18-03-2010, 15:17:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja dame wat jij hierboven zegt is echt correct want je kan zoveel haarproducten enz zetten maar alsje het niet hebt dan heb je het niet klinkt kut maar is een feit
Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 11   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: