Pages: 1 2 3 4 [5]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Hoe zijn vrouwen van het sterrenbeeld STIER?  (Read 6709 times)
yep, me too
Guest
« Reply #60 on: 02-08-2010, 15:13:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dit is de stier

goede eigenschappen:
zorgzaam, willen altijd helpen , maken overal en snel vrienden , makklijk om mee om te gaan , houd van gezzeligheid en mensen om zich heen, houd van lekker eten , babbelen . sex en intimiteit

slechte eigenschappen :
zoals mr of mrs hierboven al zei een stier vermoord je als het moet..klopt half
de slechte eigenschappen van een stier verschillen van matig tot puur gemeenheid..
als je nee stier te vriend wilt houden moet je echt niet met bedriegerij komen bij ze je moet niet liegen kort gezegt LAAT EEN STIER NIET AAN JE TWIJFELEN

want ze zijn makklijk in de omgang en houden van snel vrienden maken maar ze droppen je ook heel snel dan ben je wel en vergeten.
stieren pikken veel hebben een hoge tolerantie grens maar zodra je het voorbij bent kunnen ze inderdaad ontoerekeningsvatbaar worden
stieren kunnen soms haat dragend zijn.. ze kunnen mensen soms heel lang iets kwalijk nemen en kunnen dan heel vals worden en dingen doen om de ander te treiteren

vergeven staat meestal niet in hun woorden boek..al zegt een stier dat ze je vergeven..of 1 ze praten gewoon weg niet meer met je of 2 ze zijn voorzichtig met je
stieren kunnen hun emoties niet verbergen dus kiest de stier er liever voor om je te negeren of helemaal uit hun leven en omgeving uit te sluiten

vandaar dat je meteen merkt als een stier je niet mag
 in de relatie gaan ze er 100 procent voor of gewoon niet..
je kan aan een stier merken wie balangrijk voor ze zijn en wie niet
stieren zijn niet op hun smoel gevallen ff ruw gezegt
ze kunnen vaak BOT EN RUW uit de weg komen
maar bedoelen het meestal niet zo of hebben het zelf niet zo gauw door

heb je een stier als vriend heb je een vriend voor het leven totdat je ze zelf het tegendeel bewijst

een stier zal niet kwaad worden omdat je hun verjaardag bent vergeten (bijvoorbeeld)
maar owee je niet op een afgesproken tijd komt opdagen of netjes afzegt.
owee je het vertrouwen schend.

hoop dat j er wt aan hebt.

is helemaal waar wat jij hier zegt hoor. ben ook een en kan ervan meepraten. stieren vertrouwen mensen gemakkelijk, maar als je eenmaal hun vertrouwen in je hebt geschend, is het moeilijk dat ze je weer vertrouwen. Als we boos zijn moet je liever uit onze buurt anders kan je van alles naar je hoofd geslingerd krijgen, maar we worden snel weer kalm ( behalve als je iets hebt gedaan dat ons diep heeft geraakt, dan kunnen we je voor het leven haten (soms)) verder zijn we gemakzuchtig, jaloers ( ook al verbergen we dat meestal), dragen degene van wie we houden op onze handen. we hebben ook een afwissellende stemming, het ene ogenblik lachen we en maken grappen, volgend ogenblik hebben we geen zin in praten en trekken ons terug. we zijn makkelijk in de omgang, houden van gezelligheid en vrienden. houden ervan om alleen te zitten en na te denken over het leven ( vaak dromen we met open ogen). houden van pracht en praal waardoor het lijkt alsof we van geld houden. En het is waar dat je ons in 2 groepen kan delen, de mei stier en de april stier. de april stier heeft de karaktereigenschappen van de stier in mindere mate dan de mei stier. en de mei stier is iets aggresiever dan de april stier.

yep, me too
Guest
« Reply #61 on: 02-08-2010, 15:23:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

oooh ja en we zijn vrrreeeeeeslijk koppig. dat is een van onze negatiefste eigenschappen.
stiertje.
Guest
« Reply #62 on: 03-08-2010, 00:40:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ben een stier..ik ben trouw, hou vreselijk veel van goede sex, mijn geheim is voor mij alleen, ik verdraag veel, heeeel veel maar als ik zeg hier en niet verder..ga niet verder. Vraag je mij om n gunst, dan mag j ercker van zijn dat k mn uiterste best doe, ik stel mensen niet graag teleur. Als k zeg dat ik je vriendin ben dan ben ik t ook. Ik ben spaarzaam, maar soms ook n gat in mn handen. Vooruitstrevend. Ik zeg nooit iets als k met iets bzg ben. Pas als k mn doel bereikt heb hoor t men t. Ik kan ook vreselijk gemeen zijn als men gemeen tegen me is.dan blijf ik stil zeg niets en ja..dat is dangerous. ik ben vreselijk jaloers in een relatie, ga je voor me vreemd? Mm  dan heb je een groot probleem. Want geloof me ik maak t je niet makkelijk. Ja goede en neg kanten heeft de stier. Als een stier tegen de partner zegt ' ik hou van je' dan mag je t geloven. Stel n stier nooit teleur..t zal je berouwen.
Tanneke heks , je hebt ook gelijk..ik herken mezelf ook in jou uitleg..

Ik ben het dus helemaal eens met de gene die dit geschreven heeft. Ik ben zelf een stier en kan me hier overal in vinden. Een stier gaat altijd recht op haar/zijn doel af en zal indien hij/zij iets in het hoofd heeft gezet niet stoppen of rusten voor het voor elkaar gekregen is. Verder is het zo dat een stier zijn of haar territorium(relatie,gezin of familie)met eigen leven zal bewaken van daar ook die vreselijke jaloezie, Stieren zijn wreed jaloers en kunnen ook soms vreselijk dom jaloers zijn.

Naomi MEI STIERTJE
Guest
« Reply #63 on: 03-08-2010, 21:01:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dit is de stier

goede eigenschappen:
zorgzaam, willen altijd helpen , maken overal en snel vrienden , makklijk om mee om te gaan , houd van gezzeligheid en mensen om zich heen, houd van lekker eten , babbelen . sex en intimiteit

slechte eigenschappen :
zoals mr of mrs hierboven al zei een stier vermoord je als het moet..klopt half
de slechte eigenschappen van een stier verschillen van matig tot puur gemeenheid..
als je nee stier te vriend wilt houden moet je echt niet met bedriegerij komen bij ze je moet niet liegen kort gezegt LAAT EEN STIER NIET AAN JE TWIJFELEN

want ze zijn makklijk in de omgang en houden van snel vrienden maken maar ze droppen je ook heel snel dan ben je wel en vergeten.
stieren pikken veel hebben een hoge tolerantie grens maar zodra je het voorbij bent kunnen ze inderdaad ontoerekeningsvatbaar worden
stieren kunnen soms haat dragend zijn.. ze kunnen mensen soms heel lang iets kwalijk nemen en kunnen dan heel vals worden en dingen doen om de ander te treiteren

vergeven staat meestal niet in hun woorden boek..al zegt een stier dat ze je vergeven..of 1 ze praten gewoon weg niet meer met je of 2 ze zijn voorzichtig met je
stieren kunnen hun emoties niet verbergen dus kiest de stier er liever voor om je te negeren of helemaal uit hun leven en omgeving uit te sluiten

vandaar dat je meteen merkt als een stier je niet mag
 in de relatie gaan ze er 100 procent voor of gewoon niet..
je kan aan een stier merken wie balangrijk voor ze zijn en wie niet
stieren zijn niet op hun smoel gevallen ff ruw gezegt
ze kunnen vaak BOT EN RUW uit de weg komen
maar bedoelen het meestal niet zo of hebben het zelf niet zo gauw door

heb je een stier als vriend heb je een vriend voor het leven totdat je ze zelf het tegendeel bewijst

een stier zal niet kwaad worden omdat je hun verjaardag bent vergeten (bijvoorbeeld)
maar owee je niet op een afgesproken tijd komt opdagen of netjes afzegt.
owee je het vertrouwen schend.

hoop dat j er wt aan hebt.

nou ik lees dit he en ik ben helemaal verbaast geshockeerd alles te gelijk want dit ben ik helemaal.
ik ben zelf ook een stier een MEI stier ben ik en dit ben ik echt helemaal geen woordje of zinnetje gelogen op en tot ik.
ja en wij MEI stieren zijn wel koppig en verschrikkelijk eigenwijs maar daar en tegen zijn we ook heel aardig en behulpzaam.
als je ons nodig heb kan je altijd op ons rekenen we staan altijd voor je klaar.
maar heel leuk dat iemand een sterrebeeld zo goed kan uitleggen en dat mensen die van dat sterrebeeld komen zichzelf echt derin herkenne heel mooi en goed hoor helemaal TOP

mirabella_stiiertjuh xx
Guest
« Reply #64 on: 11-07-2011, 16:30:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

yup de meeste dingn kloppen hier wel hoor héhé
er zijndr altij n paar dii geen egte stiern zijn é Wink
ma overtalgemeen zijn we vriendelijk, geduldig( da zeggen ze toch tegen mij)
idd ik babbel en lach heel graaag!! enzo van die dingn

maar één ding zijn we NIET en da is 'schijnheilig'!!!
egt waar als r één ding is die NIET klopt dan is et da!
ik kan daar absoluut nii tegn
kbedoel ma..; stieren kunnen ni tegen liegen & bedriegen
KUNNEN ze dan eignlijk nog schijnheilig zijn???
egt nii oor
fuck you aan de mensn die da denkn!!
TAURUS STIERR
Guest
« Reply #65 on: 12-07-2011, 05:56:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik vind me terug in vele van de statements die staan geschreven. Ik ben een stier van mei.
Dit zijn mijn eigen schappen:

Ben intelligent en leer gierig, zet me altijd 100% in bij alles wat ik doe. Ben heel erg scherp en oprecht wanneer ik mijn menig geef. Als je mij als vriendin heb mag je het erg waarderen, want ik maak snel vrienden, maar als ik echt close met jouw ben heb je iets speciaals in je aard, en mocht je me je geheimen toe vertrouwn is het voor mij en niet voor de wereld. Ben super sexy en geil, romantisch, hou van knuffelen en intimiteit, ook van mannelijke aandacht.  Als ik van je hou geef ik je alles wat ik in me hebt. Verdraag heel veel en lang, maar wanneer ik me handrem trek there's no turning back. Ik ben behulpzaam en geef altijd oprechte leifde. Probeer me niet voor de gek te houden wnt kom ik erachter (en dat gebeurd heel gauw) dan speel ik het spelletje met je mee en jij komt als verliezer uit de bus. Ik ga niet vaak met mensen om waaraan ik niets heb of van wie ik niets kan leren.   Ik vecht voor alles dat aan mij toebehoort, ik deel we'll graag met mensen, (maar me man deel ik natuurlijk NIET). Als ik je niet mag laat ik je het merken en blijf daarna uit je buurt. Ik zeg altijd wat ik vind van een ander als het nou goed of slecht is, dat komt soms niet goed over bij anderen, want er zijn weinig mensen die  tegen de waarheid kunnen. Hou van luxe en alles dat mooi is. Daarom lijk ik soms materialistisch +  wil ik alle aandacht van mijn vriend. Ben heel lief voor me vriend in alle opzichten. Maar dat wil niet zeggen dat ik alles pik, want tegen mij liegen en doen alsof zijn me 2 grootste vijanden. Ik ben alles behalve SCHIJNHEILIG. Super vrijpostig ben ik, kan erg gemeen zijn, en ik wordt niet gauw kwaad maar als ik erg kwaad ben ga ik tot het uiterst en hou geen rekening met wie erbij is. Daarom vind ik t niet prettig om kwaad te zijn want ben driftig. Ben bezitterig (dus op mijn vriend), wil altijd het laatste woord, vergeef niet gemakkelijk, praat veel soms helemaal niet, lach ook veel. Ik vertouw niet gemakkelijk maar als j m vertrouwen hebt shaadt het niet anders heb je een gigantisch probleem want ik neem altijd revenge. Ben bossy and I always get what I desire. Verder ben ik altijd mezelf, niet jaloers op anderen, alleen op me man. En als ik zou liegen du ik het altijd om mezelf te beschermen. Verder ben ik een heel aardig en gezellig  mens. Maar het verschilt van persoon tot persoon hoor want een ieder heeft een ander karakter. Niet te vergeten takroe siekie ab dresie, maar takroe manierie no abie.
huh?!
Guest
« Reply #66 on: 12-07-2011, 11:56:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heel vaak wil ik nie gelove in sterrenbeeld shit, ben ook stier, boooooi... Zie me eigenschappen gwoon door mensen hier opgeschreven die in dezelfde peroide jarig worden als ik. Dat is fantastisch mang! Alleen vind men me vaak 'hoogmoedig' maar ik ben geen grote prater, alleen observeer ik kritisch, me vrienden weten dat ik gwoon down to earth ben en geen enkel 'hoogmoed' me treitert. Goeie topic hoor
moet j weten
Guest
« Reply #67 on: 22-07-2011, 20:02:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ben zelf ook een lief behulpzaam houd van grappen en babbelen houd van lachaen huilt snel vooruitstrevend maaaarrr no meri mi

Echt spannend!
Guest
« Reply #68 on: 25-08-2011, 23:55:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vrouwen van dit sterrebeeld zijn hebzuchtig en materialistisch dat ze tot alles in staat zijn.Ze gaan over lijken om hun hebzucht belangen na te streven.Ze zijn jaloers en echt vrouwen die een man helpen om zichzelf te gronde te richten.
knoflook
Guest
« Reply #69 on: 26-08-2011, 00:34:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

evil :angry:vrouwen die stier zyn zyn lief en aardig maar als ze boos worden dan is het eenmaal dat je altyd straf kryg
Bekende!
Guest
« Reply #70 on: 26-08-2011, 00:42:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

:angry:vrouwen die stier zyn zyn lief en aardig maar als ze boos worden dan is het eenmaal dat je altyd straf kryg

Ik ben een stiervrouw!Ik ben een analfabeet, daarom als ik met een man bent, me pot' ing na ondro, sondro f'a a man e sabi.Me kaolo, na a mang o schijt.Mek' ding sab' a san disi nanga ma pang pang!
P
Guest
« Reply #71 on: 26-08-2011, 20:18:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

SOSO KA!!!!!
geheim
Guest
« Reply #72 on: 21-02-2012, 11:45:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ben toevllig eentje.k ben een heel lief persoon
houd v prate,snel vrienden make
hou v lache.ben hulpzaam,nt een jaloerse type.
ben eg vooruitstrevend.ben altyd tevreden wat k heb of kryg
mmmmaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr.... trap nt op myn teentjes...
hoi wat jezegt klopt niet helemaal wandt ik heb stieren vrouwen gekent die niet te vertruowen zyn en ze zyn iederdaad erg lui en stinken vaak uren in de windt ik ken een paar vanen ze zyn vaak dronken echt wel zelf mee gemaakt met stieren vrouw en altyd de man of vriend van een ander stelen getrouwt of niet heb zelfs mee gemaakt niet te vertrouwen hoor laat me dat wel even zeggen ze was myn beste vrindin tot ze met myn vent het bed in duikte een debriti zyn ze erg lief doen maar houd ze in de gaten h kyk uit dat je vriend  niet by haar alleen in de buurt laat voor je het in de gaten ben je hem kwyt en is ze mee naar bed gedoken erg vals zyn ze en schynheilige net als die dommen leeuwen vrouwen presies het zelde hou goed in de gaten niet te vertrouwen deze sterenbeelden gr van een schorpioenvrouw
Pages: 1 2 3 4 [5]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: