Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: wat moet ik doen als mijn man wil neuken en ik niet verkracht hij me  (Read 3322 times)
sherryl
Guest
« on: 12-04-2010, 14:35:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat moet ik doen
Makkelijk zat
Guest
« Reply #1 on: 12-04-2010, 14:35:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Verkracht hem terug !
gewoon doen
Guest
« Reply #2 on: 12-04-2010, 14:36:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat moet ik doen

je poentje pieren!
man
Guest
« Reply #3 on: 12-04-2010, 14:36:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Laat hem je dan boelen als je niet wilt neuken kiss cheesy cool
...omg
Guest
« Reply #4 on: 12-04-2010, 14:53:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Weg gaan en politie bellen
hilarisch
Guest
« Reply #5 on: 12-04-2010, 15:30:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

natuurlijk verkracht hij je en je bent grappig dat het uberhaupt je man nog is.
Alma
Guest
« Reply #6 on: 12-04-2010, 15:40:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat moet ik doen

Meisje libie mie. Owroe siekie foe todo  na krasie krasie. Sinds joe e gro kong i bing lobi te ding mang be verkracht joe.
Kraaswatie joe.
poppet
Guest
« Reply #7 on: 12-04-2010, 16:08:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

schat er kan soms bij de man het idee zijn post gevat de jij als vrouw graag met geweld genomen wil worden is dat niet zo dan moet je hem dat uit leggen
de man denkt soms dat als hij niet aan zijn behoefte kan komen dat of jij houd niet meer van hem of jij loopt voor hem  uit.
ik probeer niets hier goed te praten maar over het algemeen denkt de man zo, een ding kan ik je mee geven en dat sex gezond is en probeer ervan te genieten het verstevig je relatie en maakt het hechter.
HAMMERTIME
Guest
« Reply #8 on: 13-04-2010, 06:57:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Gewoon die Boegroes nemen en hem lekker laten genieten.
nex no fout

take it like a hoo
neuken12
Guest
« Reply #9 on: 11-12-2010, 23:09:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

joh denk maar zo, genoeg geld op het nachtkastje maakt een hoop goed hihihi...
man
Guest
« Reply #10 on: 12-12-2010, 10:57:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

natuurlijk verkracht hij je en je bent grappig dat het uberhaupt je man nog is.
EEN VROUW NEMEN SCHAT .EN ALS JE NIET WIL NEEM HIJ ZELF WEL UIT EINDELIJK EEN ANDERE VROUW DIE WEL WIL  EN TERECHT OOK  .ALS HIJ GELD ACHTER LAAT IS HET GOED DAN HOOR JE NIEMAND . MANNEN MOETEN DIT VAKER DOEN ALS EEN VROUW 10 KEER NIET WIL NEUKEN GEWOON EEN ANDERE VROUW  NEMEN. ER ZIJN  ZAT SLETTEN ALLEMAAL ZIJN ZE SLETTEN ONDER MAKAAR MANG
nu jij weer
Guest
« Reply #11 on: 12-12-2010, 11:16:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

EEN VROUW NEMEN SCHAT .EN ALS JE NIET WIL NEEM HIJ ZELF WEL UIT EINDELIJK EEN ANDERE VROUW DIE WEL WIL  EN TERECHT OOK  .ALS HIJ GELD ACHTER LAAT IS HET GOED DAN HOOR JE NIEMAND . MANNEN MOETEN DIT VAKER DOEN ALS EEN VROUW 10 KEER NIET WIL NEUKEN GEWOON EEN ANDERE VROUW  NEMEN. ER ZIJN  ZAT SLETTEN ALLEMAAL ZIJN ZE SLETTEN ONDER MAKAAR MANG
Je moeder is de grootste slet toch? En nog super lelijk ook, nu jij weer!!
Original Prinses
Guest
« Reply #12 on: 12-12-2010, 11:17:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja joh is dat zo, alle vrouwen zijn sletten maar je wilt een vrouw toch..zulke types als jou hoort op opsporing verzocht thuis..zodat alle vrouwen gewaarborgd/veilig zijn tegen zulke zieke geesten als jou! Lekker makkelijk he anoniem reageren met je gemene gedachtengang.

Vrouwen zijn ook mensen net als mannen..van vlees en bloed met gevoelens en een hart die ook met respect behandeld willen worden als een mens.
man
Guest
« Reply #13 on: 12-12-2010, 20:07:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je moeder is de grootste slet toch? En nog super lelijk ook, nu jij weer!!
heb je het overje eigen moeder sletje volgens mijn weet je niet eens wie je vader is dus hou je kop mang ga je vader zoeken en vraag aan je lelijke moeder of hij het is of durf je niet daar staan ze 150 man sterk vraag
man
Guest
« Reply #14 on: 12-12-2010, 20:11:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja joh is dat zo, alle vrouwen zijn sletten maar je wilt een vrouw toch..zulke types als jou hoort op opsporing verzocht thuis..zodat alle vrouwen gewaarborgd/veilig zijn tegen zulke zieke geesten als jou! Lekker makkelijk he anoniem reageren met je gemene gedachtengang.

Vrouwen zijn ook mensen net als mannen..van vlees en bloed met gevoelens en een hart die ook met respect behandeld willen worden als een mens.
wij zijn niet veilig bij jullie al je niet wil neuken wordt je verkracht daar woon je 16jaar mee jullie zijn ziek
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: