Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 11   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Dames, wat voel je als vrouw wanneer je klaarkom ?  (Read 26765 times)
Poka
Guest
« on: 23-04-2010, 18:43:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb me als man altijd afgevraagd wat een vrouw allemaal voelt wanneer ze klaarkomt. vrouwen komen niet zo automatisch klaar als wij mannen omdat hun lichaam anders in elkaar zit. Dus ik ben benieuwd wat jullie vrouwen allemaal voelen wanneer jullie een hoogtepunt bereiken. want het lijkt alsof jullie meer dan een man genieten bij het klaarkomen. en wat gaat er allemaal in je om ? Voel je meer liefde voor je man of vriend wanneer je bent klaargekomen ?

Ik ben benieuwd of de Surinaamse vrouw goed bewust is van haar lichaam en haar seksualiteit.

Spiet kong.........
lemmetje
Guest
« Reply #1 on: 23-04-2010, 18:59:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat wil je precies weten poka ? hoe we ons voelen wanneer we klaarkomen of wat we in ons lichaam voelen wanneer we klaarkomen ?
Man!
Guest
« Reply #2 on: 23-04-2010, 19:03:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het gevoel (opkomend) orgasme schijnt geasossieert te worden met het gevoel om plot nodig te moeten plassen........ cheesy cheesy
Poka
Guest
« Reply #3 on: 23-04-2010, 19:04:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik wil beide weten: wat je in je lichaam voelt op het moment van klaarkomen en de gevoelens die daarbij komen bijkijken.

thanks ! cheesy
lemmetje
Guest
« Reply #4 on: 23-04-2010, 19:26:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ok poka, ik heb je begrepen. ik ga me best doen om je uit te leggen hor.

Het begint eingelijk al voor het klaarkomen. naarmate de penetratie plaatsvindt voel ik als vrouw een lekker gevoel op verschillende plaatsen in me lichaam. bijvoorbeeld me tepels, me billen, me buik en me vagina. dit gevoel wordt steeds sterker en wanneer ik ga klaarkomen dan lijkt het alsof dat lekker gevoel vanuit al die gevoelige plekken samen bundelt tot een soort lekkere bol ergens in me buik, achter me littelaar. ik voel dan een soort explosie in een buik en die explosie is zo lekker dat ik begin te gillen. en ik beef over me hele lichaam. het lijkt alsof me hele lichaam anansie of kramp heeft. daarna lijkt het alsof ik wil plassen en ik plas dat lekker gevoel naar buiten. dan ben ik helemaal uitgeblust.

over die gevoelens kan ik dit zeggen; wanneer ik ben klaargekomen wil ik meestal de warmte van me man voelen. ik wil dat hij naast me komt liggen en me vasthoudt. meestal wordt ik dan emotioneel en ik zeg tegen hem dat ik van hem hou en dat hij me niet moet verlaten. ik voel me dan 1 met hem en vergeet alle zorgen. als we ruzie hadden vergeet ik alles en ik voel me gelukkig. ik weet niet of een vrouw lekkerder klaarkomt hor, maar ik heb wel gemerkt dat mijn orgasme iets langer duurt dan dat van mijn man. ik geniet ook langer na. zelfs als ik al ben klaargekomen voel ik hoe me vagina nog klopt en samentrekt. en dat is een heel lekker gevoel.

poka, mie boi, ik hoop dat ik je genoeg geholpen heb. hopelijk krijg je nog veel reacties. het is wel een interessante topic en ik ben benieuwd of andere vrouwen ook het zelfde voelen wat ik voel.

doei !! kiss
Big mama
Guest
« Reply #5 on: 23-04-2010, 19:37:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik voel me gewoon warm van binnen. Het gloeit van binnen. Mijn man mag me niet aanraken als ik ben klaargekomen. Ij kot a span. want ik zit dat nog lekker na te genieten. Meestal voel ik dan tintelingen over me hele lichaam, zo zalig en als je me dan aanraakt stopt dat gevoel. Het klaarkomen is bij mij een moment opname. Ik denk wel dat ik ervan opleef, maar niet dat ik nog meer van hem ga houden hoor,,,hahahaha.
Manengre
Guest
« Reply #6 on: 23-04-2010, 20:00:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik voel me gewoon warm van binnen. Het gloeit van binnen. Mijn man mag me niet aanraken als ik ben klaargekomen. Ij kot a span. want ik zit dat nog lekker na te genieten. Meestal voel ik dan tintelingen over me hele lichaam, zo zalig en als je me dan aanraakt stopt dat gevoel. Het klaarkomen is bij mij een moment opname. Ik denk wel dat ik ervan opleef, maar niet dat ik nog meer van hem ga houden hoor,,,hahahaha.
Big mama, graag antwoord op deze vraag: Stel dat jij al klaargekomen bent maar die man nog niet. Wat dan? Mie e kis trobie nanga mi schatje omdat a no wan to tak mi fas ing if a kon kba. Wat doe jij in zo'n geval?
manengre
Guest
« Reply #7 on: 23-04-2010, 20:01:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Poka, goede vraag trouwens!
yoyo
Guest
« Reply #8 on: 23-04-2010, 20:12:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

het voelt fucking goed aan en je voel dan verzwakt.... uh..
Big mama
Guest
« Reply #9 on: 23-04-2010, 20:17:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Big mama, graag antwoord op deze vraag: Stel dat jij al klaargekomen bent maar die man nog niet. Wat dan? Mie e kis trobie nanga mi schatje omdat a no wan to tak mi fas ing if a kon kba. Wat doe jij in zo'n geval?

Je moet goeie afspraken maken. Ik heb tien tot 15 minuten nodig. Daarna kan ik weer naar me man kijken. Of hij komt eerst klaar dan beft hij me lekker klaar. Nu we elkaar al goed kennen komen we ook heel vaak samen klaar. Ik heb als vrouw meer tijd nodig, dus het voorspel naar mij toe is vaker uitgebreider. Je moet met je vrouwtje praten hoor, want uiteindelijk moeten jullie beide klaar komen.
JD
Guest
« Reply #10 on: 23-04-2010, 20:56:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb me als man altijd afgevraagd wat een vrouw allemaal voelt wanneer ze klaarkomt. vrouwen komen niet zo automatisch klaar als wij mannen omdat hun lichaam anders in elkaar zit. Dus ik ben benieuwd wat jullie vrouwen allemaal voelen wanneer jullie een hoogtepunt bereiken. want het lijkt alsof jullie meer dan een man genieten bij het klaarkomen. en wat gaat er allemaal in je om ? Voel je meer liefde voor je man of vriend wanneer je bent klaargekomen ?

Ik ben benieuwd of de Surinaamse vrouw goed bewust is van haar lichaam en haar seksualiteit.

Spiet kong.........

Hoi Poka ik geniet al geruime tijd van je topics. Ga zo door! Maar om op je vraag te komen: Wat ik voel als ik klaar wil komen is toch wel iets anders dan wat ik bij de bovenstaande dames lees. Ik kom klaar door penetratie en clitorale stimulans. Dus zeg maar als ik me man aan het rijden ben is er niks lekkerders. Ik voel die tollie zo in me, mn clitje schuurt aan zn buik. Het laat me me zo warm voelen. Het lijkt alsof die tollie zo groot in me wordt. Zo groot dat het wil bossen daarbinnen. Dat warme gevoel wordt steeds warmer, net een soort anansie in me onderbuik. Het kietelt zo heerlijk en warm. Het wordt warmer en kietelt steeds meer en meer totdat mn lekker kill zo heerlijk tegen een bepaalde plek aankomt het is echt heerlijk. En dan is er een explosie van warmte en gekietel, dat echt wel een tijdje duurt.

Maar zeg me wat voel jij als man? Want ergens las ik dat mannen kunnen ejaculeren zonder klaar te komen en omgekeerd kan ook
lizette
Guest
« Reply #11 on: 24-04-2010, 01:11:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoi Poka ik geniet al geruime tijd van je topics. Ga zo door! Maar om op je vraag te komen: Wat ik voel als ik klaar wil komen is toch wel iets anders dan wat ik bij de bovenstaande dames lees. Ik kom klaar door penetratie en clitorale stimulans. Dus zeg maar als ik me man aan het rijden ben is er niks lekkerders. Ik voel die tollie zo in me, mn clitje schuurt aan zn buik. Het laat me me zo warm voelen. Het lijkt alsof die tollie zo groot in me wordt. Zo groot dat het wil bossen daarbinnen. Dat warme gevoel wordt steeds warmer, net een soort anansie in me onderbuik. Het kietelt zo heerlijk en warm. Het wordt warmer en kietelt steeds meer en meer totdat mn lekker kill zo heerlijk tegen een bepaalde plek aankomt het is echt heerlijk. En dan is er een explosie van warmte en gekietel, dat echt wel een tijdje duurt.

Maar zeg me wat voel jij als man? Want ergens las ik dat mannen kunnen ejaculeren zonder klaar te komen en omgekeerd kan ook

ik voel juist geen explosie zoals de meeste vrouwen hier zeggen. mijn orgasme begint met een gekriebel ergens daar binnnen en als mijn partner me goed blijft stimuleren dan wordt dat gekriebel een soort jeukend gevoel rond mijn vagina en mij klitorus. dan kruipt dat jeukend gevoel naar binnen in me buik en dat is lekker hor. maar dat is nog niet alles. als de stimulatie doorgaat dan komt die echte orgasme. dat jeukend gevoel lijkt te zwellen in me onderbuik maar het bost niet. het lijkt juist alsof het begint te smelten en dan stroomt het als een soort zoete rivier naar mijn poenie. boi, je wil niet weten hoe lekker dat is. ik maak geen lawaai wanneer ik klaar kom. juist wanneer ik klaarkom blijf ik muisstil en ik geniet van die lekkere rivier die naar mijn poenie stroomt. mijn vriend weet meestal direct dat ik klaarkom omdat ik dan niet meer kreun maar stil lig. al mijn spieren gespannen en ik adem zwaar. als mijn vriend nog niet is klaargekomen blijft hij gewoon doorstoten maar ik focus niet meer daarop. ik voel alleen maar het genot van mijn orgasme. meestal blijf ik vlak daar liggen en val in slaap. na 2 uurtjes wordt ik meestal wakker en dan geef ik me vriend wel een zoen als hij nog op bed ligt. ik vind hem dan heel lief..........klaarkomen is lekker he ? hihi
 cheesy
loempia
Guest
« Reply #12 on: 24-04-2010, 01:29:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik kan mijn orgasme niet beschrijven hor  te ingewikkeld  weet wel dat iets lekkers in mijn buik draait maar voor de rest  ik weet t niet hor 
delicioush
Guest
« Reply #13 on: 24-04-2010, 01:41:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik kan mijn orgasme niet beschrijven hor  te ingewikkeld  weet wel dat iets lekkers in mijn buik draait maar voor de rest  ik weet t niet hor 

Mijn orgasme is ook ingewikkeld hor. ik kom echt moeilijk klaar. mijn man heeft veel werk te doen. Toen we elkaar pas kenden heeft hij me eens echt beledigd. Hij probeerde echt van alles maar het lukte niet. want ik voelde dat lekker gevoel opkomen en dan weer wegzakken. Op een dag heeft hij bijna een uur lang liggen beffen maar het wilde niet lukken. hij is toen boos opgestaan en gezegd: gooi die kut van je weg hor. het is niet goed. het is kapot. ik heb die dag echt als een baby gehuild en ik was diep gekwetst. 4 weken lang mocht hij me niet aanraken, zo boos was ik.

pas later ben ik zelf gaan ontdekken hoe me lichaam in elkaar zit. Hij moet eerst aan me borsten zuigen, minstens een kwartier tot een half uur. dan begin ik het warm te krijgen en een warm genot begint te groeien in de omgeving van me heupen. dan pas mag hij afdalen naar me kutje en me beffen. en als hij t goed doet dan wordt dat lekker gevoel als maar lekkerder en dan plas ik als het ware dat genot naar buiten. heerlijk is dat. als een man me gaat beffen zonder goed aan me borsten te zuigen gaat het niet lukken. en wanneer ik klaarkom lijkt het alsof ik begin te zweven. heerlijk man !
lekkertje
Guest
« Reply #14 on: 24-04-2010, 01:55:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mijn orgasme is ook ingewikkeld hor. ik kom echt moeilijk klaar. mijn man heeft veel werk te doen. Toen we elkaar pas kenden heeft hij me eens echt beledigd. Hij probeerde echt van alles maar het lukte niet. want ik voelde dat lekker gevoel opkomen en dan weer wegzakken. Op een dag heeft hij bijna een uur lang liggen beffen maar het wilde niet lukken. hij is toen boos opgestaan en gezegd: gooi die kut van je weg hor. het is niet goed. het is kapot. ik heb die dag echt als een baby gehuild en ik was diep gekwetst. 4 weken lang mocht hij me niet aanraken, zo boos was ik.

pas later ben ik zelf gaan ontdekken hoe me lichaam in elkaar zit. Hij moet eerst aan me borsten zuigen, minstens een kwartier tot een half uur. dan begin ik het warm te krijgen en een warm genot begint te groeien in de omgeving van me heupen. dan pas mag hij afdalen naar me kutje en me beffen. en als hij t goed doet dan wordt dat lekker gevoel als maar lekkerder en dan plas ik als het ware dat genot naar buiten. heerlijk is dat. als een man me gaat beffen zonder goed aan me borsten te zuigen gaat het niet lukken. en wanneer ik klaarkom lijkt het alsof ik begin te zweven. heerlijk man !
ik heb ook t zelde probleem als jou,maar tot nu toe lukt t niet,me vriend beledigd mij niet hor,zeg me ieder keer om met vrouwen erover te praten,maar ik schaam me daarvoor,ik zal proberen te doen wat jij doet en kijken als t lukt ok
Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 11   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: