+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Kids & Zo» HOE HEBBEN JULLIE HET GEDAAN
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 [2]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: HOE HEBBEN JULLIE HET GEDAAN  (Read 1283 times)
Moeder..
Guest
« Reply #15 on: 04-06-2010, 09:47:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

klopt als ze niet de moeite nam om naar de wc te gaan
als ze naar de wc ging maar telaat aankwam was het niet erg
ze is geen baby meer met 3 jaar
en als het wel goed ging werd het geprezen
het is geen angst inpraten, naar de wc gaan is geen feest maar iets wat hoort bij het dagelijks leven

als je kind van de papfles naar zijn eerste vaste hapje gaat maak je er toch ook geen feest van

je kan dingen beter in een positief daglicht zetten, dan dat kind angst geven door dr te klappen als ze iets niet kan/wil
denk
Guest
« Reply #16 on: 04-06-2010, 20:00:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je kan dingen beter in een positief daglicht zetten, dan dat kind angst geven door dr te klappen als ze iets niet kan/wil

ik denk dat je als moeder zelf het beste kan inschatten of je kind het kan maar het verdomd om te doen , of dat je kind het echt niet kan

bij mij was het eerste het geval
relaxxxxx
Guest
« Reply #17 on: 05-06-2010, 23:12:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat ikbij mijn dochter doe ik gewoon pamper uit vooral met dit lekkere weer gewoon in der shjirtje laten lopen vertellen waar het potje staat of dat als ze moet plassen naar de wc moet gaan of moet zeggen, natuurlijk de eerste keren lukt dat niet en ze zal ook eerst op de grond plassen of iets en dan merkt ze dat ze dat echtn iet leuk vind en als ze dat gedaan heb gewoon zeggen volgende keer gauw naar het potje gaan alleen dan in eigen woorden ofzo. bij mijn dochter werkte het al na de 2 de keer dat ze naakt liep en ze was nog geen 2 jaar oud ze geeft het aan zodra ze moet poepen of plassen maar zodra haar pamper aan is doet ze dat niet! alleen als ze naakt is of gewoon een broek aan heeft.

ik zou zeggen gewoon een keer zonder pamper laten lopen en goed uitleggen en enthousiast reageren als het goed gaat klappen lachen complimentjes geven enzo

succes
Pages: 1 [2]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: