Pages: [1] 2 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: AANGEKOEKTE SCHIJT IN DE WC POT. HOE KRIJG JE HEM WEER CLEAN?  (Read 2633 times)
Wendel
Guest
« on: 28-05-2010, 19:35:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je weet wel in de wc pot waar het water blijft zitten.
de mijne heeft vanaf de bodem tot de rand angekoekte stront van door de jaren heen.hoe krijg ik hem weer schoon.
ik heb lang alleen gewoond en nu sinds kort heb ik een vriendin maar wil haar pas naar huis brengen als het daar weer wit is.
advies please??
Bleekscheet
Guest
« Reply #1 on: 28-05-2010, 19:47:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dikke bleek elke nacht gieten en de volgende ochtend goed borstelen kost een paar flessen maar elke nacht een week lang of zelfs langer maar helpt het is aanslag van het water zelf en daarna cillitbang maar = bigi neng kiri dagu. Dikke bleek is goedkoop, reinigt en desinfecteert. Alle andere Alles Reinigers ruiken alleen maar lekker. In Su gebruikten wij chloor en lysol of creolien. Is trouwens ook ander soort water die wij hier kennen vol met chemiche troep.
Alle troep die ze in de winkel verkopen als WCreiniger gebruik ik ook niet. Dus gewoon een fles dikke bleek bij de Lidle of Bas of Dirk van der Broek 59 cent
wc eend adviseert helen m
Guest
« Reply #2 on: 28-05-2010, 19:51:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

de mijne heeft vanaf de bodem tot de rand angekoekte stront van door de jaren heen.hoe krijg ik hem weer schoon.
ik heb lang alleen gewoond en nu sinds kort heb ik een vriendin maar wil haar pas naar huis brengen als het daar weer wit is.
advies please??

gatverdamme jij ben vast stanley van kallen van stanvaste noh met je sikie sani  angry je kan toch die krentenkop van hellen mijnals als borstel gebruikken gegarandeerd dat het help want soort zoek soort dus poep trek poep aan en daarna gooi je haar weg hoor.
haha/
Guest
« Reply #3 on: 28-05-2010, 19:58:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

gatverdamme jij ben vast stanley van kallen van stanvaste noh met je sikie sani  angry je kan toch die krentenkop van hellen mijnals als borstel gebruikken gegarandeerd dat het help want soort zoek soort dus poep trek poep aan en daarna gooi je haar weg hoor.

ik ga dede hier achter mijn pc cheesy cheesy je klaart cheesy cheesy maar die krentekop van hellen is kaal dus gebruik het liever als boksbal wie weet komt haar verstand terug
joker
Guest
« Reply #4 on: 28-05-2010, 20:06:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

advies please??

cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy ik kan niet meer. jij bent grappig!!!!! maar wel lief dat je dat voor  haar over hebt.
psst
Guest
« Reply #5 on: 28-05-2010, 21:06:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

voor het slapen gaan moet je witte reus in je wc doen. maar je wc moet je wel de hele nacht door niet gebruiken. de volgende dag kan je het gewoon weg borstellen.
tips
Guest
« Reply #6 on: 28-05-2010, 21:13:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

azijn, bleek voor de bovenkant

tablet voor de onderkant die onder water staat

en voor een glanzend effect gooi je er wasmiddel
ekster
Guest
« Reply #7 on: 28-05-2010, 21:14:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mijn wc is schoon maar hij mag meer glanzen. welke wasmiddel, poeder of wat?
NASTY BOY YU
Guest
« Reply #8 on: 28-05-2010, 21:16:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

advies please??
JE MOET BIJ GAMMA GEWOON EEN NIEUWE KOPEN HOOR EN JE BENT NASTY MANG
NU  WIL JE INDRUK MAKEN EN JE ANDERS VOOR DOEN?Huh? MAFKEES JOH rolleyes
Guest
« Reply #9 on: 28-05-2010, 21:20:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

damn je haalt de woorden uit mijn bek. wat een mafkees zeg.
tips
Guest
« Reply #10 on: 28-05-2010, 21:21:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mijn wc is schoon maar hij mag meer glanzen. welke wasmiddel, poeder of wat?

Je vult gewoon een emmer met heel heet water
daar doe je aardig wat wasmiddel bij, maakt niet uit welke ik gebruik meestal dash of robijn. Poeder werkt heel goed maar vloeibaar wasmiddel ook!
En je hoeft niet eens een emmer te gebruiken je kunt het wasmiddel er ook zo ingooien maar dan vloeibaar wasmiddel. Werkt ook prima.

dat gooi je in je wc ( uiteraard nadat je hem flink heb geborsteld met bleek of iets)
laat het een uurtje staan beetje borstelen

doorspoelen en zie daar je glanzende oogverblindende wcpot
(ps wel een beetje rekening houden met het milieu)
jipje
Guest
« Reply #11 on: 28-05-2010, 21:22:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jeetje,jullie kunnen hem toch gewoon helpen? Is een veel voorkomend probleem hoor
nevermind
Guest
« Reply #12 on: 28-05-2010, 21:23:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat een pokkereactie
die jongen doet zijn best.. een nieuwe wcpot kost heel wat geld en het plaatsen ook. En daarbij kun je een wcpot hoe goor dan ook prima reinigen met de juiste middelen
SUKKEL TS
Guest
« Reply #13 on: 28-05-2010, 21:30:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat een pokkereactie
die jongen doet zijn best.. een nieuwe wcpot kost heel wat geld en het plaatsen ook. En daarbij kun je een wcpot hoe goor dan ook prima reinigen met de juiste middelen

PFFF GA JIJ HET VOOOR HEM DOEN, HOE HAAL JE DIE AANGEKOOKTE VUIL WEG HE MET KALKHuh?? WANT HET IS KALK MET DOTIE. DIE JONGEN MOEST GEWOON NIET ZO SLORDIG ZIJN
VANDAAR DAT HIJ NU PAS EEN MEISJE LEERT KENNEN OM INDRUK TE MAKEN EN OOK NOG OM DIE WC POT, WHAHAHWWHWHAHAHAAH cheesy
WANT AL DIE VORIGE DAMES GINGEN WEG, WANT A BOY MORSOE

A NO KANG TOCH ANTONWEHWHAHAHWHAHAHA                             IM MOES SJING MANG TS cheesy cheesy
pepsi
Guest
« Reply #14 on: 28-05-2010, 21:31:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

advies please??

Een fles cola ( GEEN MERK COLA) in de wc pot gooien. En dan een paar uur laten staan.
Pages: [1] 2 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: