Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: mapangpang alibux, bouta ik ben boos op u!  (Read 1245 times)
Boze NDP'er
Guest
« on: 29-05-2010, 15:30:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

evil

Believe me, dit is de laatste keer dat ik op de ndp heb gestemd.
Ik heb bewust niet op front gestemd omdat ze net als een stelletje poepejantjes regeerden en somo de baas liet spelen en er een heleboel mis is gegaan~
waarheidl
Guest
« Reply #1 on: 29-05-2010, 21:59:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

evil

Ik heb bewust niet op front gestemd omdat ze net als een stelletje poepejantjes regeerden en somo de baas liet spelen en er een heleboel mis is gegaan~
Punisher
Guest
« Reply #2 on: 29-05-2010, 22:34:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb nog geen enkele diehard NDPer horen zeggen dat ze telleurgesteld zijn. Ze wachten wel vol spanning over wie en wat het word. Al die reacties hier op mamjo, zijn volgen mij van NPSers orde willen verstoren.
NDPER
Guest
« Reply #3 on: 30-05-2010, 00:40:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

NPSER ZETTEN JULLIE GEEN KA HIER HOOR, WANT WIJ NDPER WACHTEN RUSTIG AF, WE WACHTEN RUSTIG AF,WE HEBBEN VERTROUWEN IN JENNY, BOSJE, BOUTA, TE DING ZIT KONG NA 100     
WHAT!!!??
Guest
« Reply #4 on: 30-05-2010, 01:00:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

NPSER ZETTEN JULLIE GEEN KA HIER HOOR, WANT WIJ NDPER WACHTEN RUSTIG AF, WE WACHTEN RUSTIG AF,WE HEBBEN VERTROUWEN IN JENNY, BOSJE, BOUTA, TE DING ZIT KONG NA 100     
Ey ie law noh??!! BOSJE??!! De rest is PRIMA, maar bosje dat kang go dede nanga mpp. Weet je wel dat hij Bouta had ontslagen in de 90er jaren?!!  angry angry angry
Latifah
MamJoraan

« Reply #5 on: 30-05-2010, 01:06:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als je echt een ndp'er was zou je de hoogte zijn van zaken. Jij bent gewoon een laag water.
evil

Only God can Judge My
polop
Guest
« Reply #6 on: 30-05-2010, 01:28:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ey ie law noh??!! BOSJE??!! De rest is PRIMA, maar bosje dat kang go dede nanga mpp. Weet je wel dat hij Bouta had ontslagen in de 90er jaren?!!  angry angry angry

jaaaaa ,maar vene moest jong tjien fa ontslaan maar heeft het niet gedaan, nu schijt hij
Alibux
Guest
« Reply #7 on: 30-05-2010, 01:29:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Per 31 december 2009 had de goud- en deviezenreserve van de Centrale Bank van Suriname een waarde van US$ 661,4 miljoen. Dit bedrag was opgebouwd uit: goud US$ 62,7 miljoen, deviezen US$ 463,1 miljoen, IMF-tranchepositie US$ 9,6 miljoen; en SRD’s US$ 126,0 miljoen

Baas dit geld is van het volk,laat alibux met zijn vieze handen eraf blijven!!!
rendom
Guest
« Reply #8 on: 30-05-2010, 01:41:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mensen, mensen de nps'ers gooien roet in het eten hoor,als ze samen werken gaat het zijn als" capassii nanga capassi sneki" nps gaat dan zeggen sorry ma na so mi tan tan.  huh
keennerer
Guest
« Reply #9 on: 30-05-2010, 03:08:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mensen, mensen de nps'ers gooien roet in het eten hoor,als ze samen werken gaat het zijn als" capassii nanga capassi sneki" nps gaat dan zeggen sorry ma na so mi tan tan.  huh

ik ben een kenner, geen npser geen ndper, gewoon een rasechter nederlander met nederlandspaspoort. ik werk als freelancer bij de overheid op een project. ja, het werk ik nu gestaakt.omdat in een memo staat dat wij niet de juiste mensen zijn nu voor het project. tot nader orde moeten wij nu het werk onderbreken. wij weten wel beter. Ik ga volgende maand terug naar nederland. ik vind het alleen maar jammer dat suriname in het verschiet weer vervalt.
ik hoop niet dat hier een tweede Haiti wordt. Bedroefde nederlander voor suriname
Freedom.
MamJoraan

« Reply #10 on: 30-05-2010, 05:04:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ben een kenner, geen npser geen ndper, gewoon een rasechter nederlander met nederlandspaspoort. ik werk als freelancer bij de overheid op een project. ja, het werk ik nu gestaakt.omdat in een memo staat dat wij niet de juiste mensen zijn nu voor het project. tot nader orde moeten wij nu het werk onderbreken. wij weten wel beter. Ik ga volgende maand terug naar nederland. ik vind het alleen maar jammer dat suriname in het verschiet weer vervalt.
ik hoop niet dat hier een tweede Haiti wordt. Bedroefde nederlander voor suriname

Als je zo bedroefd bent, waar was je toen we staande werden genaaid met ontwikkelingshulp die voor de helft werd verkwanseld aan west suriname en voor de andere helft aan hollandse werkloze "consultants"(meestal antropologen en sociologen die ons zouden vertellen hoe een economie op te bouwen)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Guest
« Reply #11 on: 30-05-2010, 15:24:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het wordt erger in nederland, blijf kijken wat komt.
telting
Guest
« Reply #12 on: 30-05-2010, 16:59:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Volgens jullie is die telting zo'n eerlijke vent.
Mi ede met hem
in 2000 wilde hij zogenaamd niet mee doen maar hij heeft wel 10 jaar gezeten

IK WIL NIET HOREN WAT ER IS, INEENS IS ER ZOVEEL MAAR NOOIT HOORDEN WE IETS.
TELTING YU MA BIGI PP
IK WIL DINGEN ZWART OP WIT.
MET DEZE DUIVELS MOET JE GEEN GRAPPEN MAKEN.
domme surinamer
Guest
« Reply #13 on: 30-05-2010, 20:34:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hoor een domme surinamer.Laat ij ide krottenweghalen .En ide kinderen van de straat halen wat een domme lul is dat Bakras mogen geen bemoeienis hebben.Dan wanneer mensen uit holand komen bedeleen ze euros
telting
Guest
« Reply #14 on: 31-05-2010, 03:51:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nee geen enkele bakra hoeft dat te doen.
We gaan zelf huizen bouwen en moeten leren niet te wachten op de bakra's
Elke keer komen ze weer met een verhaaltje dat ze dit en dat gaan doen.
Geen moer doen ze.
Ontwikkelingshuolp is op en liefs aan niets.
Waar is het naar toe??
Die bakra's sturen een heleboel wittjes om een heleboel dure rapporten te maken en dan moeten we voor die dingen betalen en ze gaan in een lade.
Als wij onze ballen zweten en ons eigen land opbouwen dan hoeven we geen handen voor de witmans op te tillen.
En we eten hun ka ook niet.
DE ENIGE BAND MET NL IS MIJN FAMILIE DAAR, VERDER NIETS.
ER MOET EEN ONDERZOEK KOMEN NAAR HUN AANDEEL IN DE COUP EN DE BINNENLANDSE OORLOG.
DAT MOET ER GEBEUREN, DAN MOGEN ZE KOMEN LULLEN./

ZE HEBBEN BOTER OP HUN KOP EN HADDEN NOOIT GEDACHT DAT BOUTERSE HET ZO VER ZOU SCHOPPEN.
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: