+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» Ik NEUK MOEDER EN DOCHTER
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Ik NEUK MOEDER EN DOCHTER  (Read 5733 times)
NO 1
Guest
« on: 01-06-2010, 21:27:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ga al 4 jaar met een meid van ongeveer 44 jaar een blanke dame en die heeft een dochter van 23 jaar. afgelopen weekend heb ik haar geneukt. ik voel me zo schuildig dat ik die moeder niet meer in de ogen kan aan kijken. ik wilde niet met die dochter naar bed, maar die verleiding kon ik echt niet weerstaan. altyd als die moeder naar het werk ging kwam die dochter in de kamer, en die had altyd van die uitdagende kledij aan, en je weet als surinamse man. mijn bloed is heet. een paar maanden had ik de beste vriendin van die moeder geneukt. .

ik weet echt niet hoe ik met die situatie om moet. wie heeft een tip voor mij.

groetjes T B.. te Rode school
laba
Guest
« Reply #1 on: 01-06-2010, 21:31:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hahahahah. jonge man, waar maak jij je druk om je heb toch al geneukt, geniet ervan jonge, leven is al zo kort, ik ken RODE school is bij pieter buren in de buurt dicht bij Groningen. Neuk ze he
VIEZE NEGERRRRR
Guest
« Reply #2 on: 01-06-2010, 21:32:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

VIEZE LUL DAT JE BENT!!!!!!!!!!!! angry angry angry angry
ie kefalijk
Guest
« Reply #3 on: 01-06-2010, 21:34:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

dai kfalijk joe mangdagoe joe.

tef keba ie bana sa fadong kmopo neng presie.
@kefalijk
Guest
« Reply #4 on: 01-06-2010, 21:46:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

dai kfalijk joe mangdagoe joe.

tef keba ie bana sa fadong kmopo neng presie.
werkelijk a kaimang na sjingg vuile hufter dat mi bedoel ding zakazaka  fiestiedagoebana beest..
a kaimang nai ma beste matie nu haar dochter jongen long go tjiebrie ondro  a stong pi joe kroipie komopo jere..
RAVEN BERG
Guest
« Reply #5 on: 01-06-2010, 22:00:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hahahahaaaai. ju na flexi mang PA.. je heb gelijk. wie op jou pad komt moet je slachten.
limburg
Guest
« Reply #6 on: 02-06-2010, 15:24:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

haaa cool cool cool mooi anu mi boi neukse
nasty
Guest
« Reply #7 on: 02-06-2010, 15:29:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

smeerpijp. het feit dat je een 44jarige vrouw meid noemt zorgt ervoor dat wat je daarna hbt gedaan mij niets verbaasd. vertel dr eerlijk laat ze jou en die dochter goed rammelen en op straat gooien.
klapklap klap
Guest
« Reply #8 on: 02-06-2010, 15:42:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ga al 4 jaar met een meid van ongeveer 44 jaar een blanke dame en die heeft een dochter van 23 jaar. afgelopen weekend heb ik haar geneukt. ik voel me zo schuildig dat ik die moeder niet meer in de ogen kan aan kijken. ik wilde niet met die dochter naar bed, maar die verleiding kon ik echt niet weerstaan. altyd als die moeder naar het werk ging kwam die dochter in de kamer, en die had altyd van die uitdagende kledij aan, en je weet als surinamse man. mijn bloed is heet. een paar maanden had ik de beste vriendin van die moeder geneukt. .

ik weet echt niet hoe ik met die situatie om moet. wie heeft een tip voor mij.

groetjes T B.. te Rode school

zullen wij met zijn allen voor je klappen.  ben je tevreden!!!!!! of zoek je aandacht om zo iets te vertellen.
MI WAN SABI
Guest
« Reply #9 on: 02-06-2010, 15:43:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

VIEZE LUL DAT JE BENT!!!!!!!!!!!! angry angry angry angry

HIJ IS INDERDAAD EEN KLOOTZAK, MAAR WRM MOEST DIE DOCHTER STEEDS IN DE KAMER KOMEN MET SEXY KLEDING?Huh?
IK DENK DAT ZE MAMA EN STIEF PAPA GING AFLUISTEREN TIJDENS DE DAAD
DIE TRUT WILDE HET ZELF, MAAR TOCH MOEST PAPA ZICH INHOUDEN EN HET AAN MAMA DOORSPELEN, VAN JE VIND HET NIET PRETTIG DAT ZE ER ZO BIJLOOPT IN JOU BIJZIJN.
YAAA EN DIE VRIENDIN?HuhHuh?
MAAT TS MISSCHIEN SPELEN DIE DAMES MET JOU?Huh? HEB DAAR NOU WEL EENS AANGED8
EN BIJ NL MENSEN IS HET NORMAAL, ZE NEUKEN EL KAAR GEWOON , KOELI OOK. DUS!!!!!
ZE GAAT HET EEN D8 TOCH AAN DR MA VERTELLEN OF MA WEET HET AL EN DA WAT GA JIJ DOEN TS. ZOEK AL VAST HUISVESTING WANT JE GAAT ER UITGEZT WORDEN???
TROUWENS, HOE DOET DIE DOCHTER TEGEN OVER DR MA?Huh DAT WIL IK WETEN TS

DENG SMA DOTI
tssssssss
Guest
« Reply #10 on: 02-06-2010, 15:45:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

HIJ IS INDERDAAD EEN KLOOTZAK, MAAR WRM MOEST DIE DOCHTER STEEDS IN DE KAMER KOMEN MET SEXY KLEDING?Huh?
IK DENK DAT ZE MAMA EN STIEF PAPA GING AFLUISTEREN TIJDENS DE DAAD
DIE TRUT WILDE HET ZELF, MAAR TOCH MOEST PAPA ZICH INHOUDEN EN HET AAN MAMA DOORSPELEN, VAN JE VIND HET NIET PRETTIG DAT ZE ER ZO BIJLOOPT IN JOU BIJZIJN.
YAAA EN DIE VRIENDIN?HuhHuh?
MAAT TS MISSCHIEN SPELEN DIE DAMES MET JOU?Huh? HEB DAAR NOU WEL EENS AANGED8
EN BIJ NL MENSEN IS HET NORMAAL, ZE NEUKEN EL KAAR GEWOON , KOELI OOK. DUS!!!!!
ZE GAAT HET EEN D8 TOCH AAN DR MA VERTELLEN OF MA WEET HET AL EN DA WAT GA JIJ DOEN TS. ZOEK AL VAST HUISVESTING WANT JE GAAT ER UITGEZT WORDEN???
TROUWENS, HOE DOET DIE DOCHTER TEGEN OVER DR MA?Huh DAT WIL IK WETEN TS

DENG SMA DOTI

Hoe bedoel je koelie ook? Je moet je smoel houden als je niet weet waarover je praat mpp
EXPERT DAWORDT JE SLIM
Guest
« Reply #11 on: 02-06-2010, 15:51:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoe bedoel je koelie ook? Je moet je smoel houden als je niet weet waarover je praat mpp

WHAHAHAHAHAH ECHT WAAR, DIE BROERS NEUKEN HUN ZUSSEN GEWOON, VOORAL DIE PUNJABI'S
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA WOEIIIIIIIIIIIIIIIII
hahahah
Guest
« Reply #12 on: 02-06-2010, 15:56:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

WHAHAHAHAHAH ECHT WAAR, DIE BROERS NEUKEN HUN ZUSSEN GEWOON, VOORAL DIE PUNJABI'S
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA WOEIIIIIIIIIIIIIIIII

Zegt dat niet meer over de mensen die jij kent? Ik ben ook 'koelie' en het gebeurt bij mij in de familie niet. maar ik begrijp wel dat het leuk is om over adnere rassen/geloven te generaliseren, zoals iedereen over elk ras kan doen, want ja je moet toch wat doen om je leven meaning te geven. Misschien helpt het wel om je beter te voelen als je zo praat over anderen. Als ik eens in een diep trieste periode van mijn leven zit ga ik het misschien ook wel proberen.
fatoe
Guest
« Reply #13 on: 02-06-2010, 16:02:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hahahaha wat is er?
Op je kleine harige koelie pik getrapt?
AN IEDEREEN
Guest
« Reply #14 on: 02-06-2010, 16:05:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zegt dat niet meer over de mensen die jij kent? Ik ben ook 'koelie' en het gebeurt bij mij in de familie niet. maar ik begrijp wel dat het leuk is om over adnere rassen/geloven te generaliseren, zoals iedereen over elk ras kan doen, want ja je moet toch wat doen om je leven meaning te geven. Misschien helpt het wel om je beter te voelen als je zo praat over anderen. Als ik eens in een diep trieste periode van mijn leven zit ga ik het misschien ook wel proberen.
WHAHAHAAHAHAA HET WAS NIET SERIEUS BEDOELD HOOR, MN OPA IS OOK HINDOE VAN MOEDERS KANT EN  LIGT NU OP ZN STERF BED.
GOD ZEI MET HEM EN MET ONS. NU BEN IK WEL ERNSTIG HOOR ZONDER GRAP

RESPECT HOOR, WANT IK HEB HINDU EN CHINEES VAN ME MOEDERS KANT EN  INGI, MDJUKA VAN VADERS KANT IN ME BLOED STROMEN
DUS DAT EN NU WEET JEEEN BEETJE OVER ME
Pages: [1] 2 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: