|
|
|
botje
Guest
|
 |
« Reply #16 on: 28-07-2010, 20:10:49 - GMT-1 » |
|
Ik vind dat die reaguurder nogal misbruik maakt van haar positie als mamjoraan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uitgelogde Rea
Guest
|
 |
« Reply #17 on: 28-07-2010, 21:47:30 - GMT-1 » |
|
Ik vind dat die reaguurder nogal misbruik maakt van haar positie als mamjoraan
Hahahahahahaha  , wat ben jij triest, zeg. Omdat ik je van repliek heb gediend in een topic - Ervaringen over Bofru tafra - plaats je een dergelijke opmerking? Hahahaha, ik kom echt even niet meer bij. Triest, joh!  Doei!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stomme site
Guest
|
 |
« Reply #18 on: 05-08-2010, 15:25:31 - GMT-1 » |
|
jullie moeten deze site egt verwijderen al dat geroddel over anderen hier praten mensen die geen werk hebben of willen hebben en zo houden jullie ze thuis
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
djamilla
Guest
|
 |
« Reply #19 on: 14-08-2010, 23:18:29 - GMT-1 » |
|
De beheerder van mamjo moet een vette aanklacht aan hun broek. Met hun vernietigende site. Nengre e kier ding srefie dja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thanks
Guest
|
 |
« Reply #20 on: 16-08-2010, 06:44:24 - GMT-1 » |
|
Mededeling Mamjo
Het is niet toegestaan om vlak achter elkaar berichten over dezelfde persoon(en) te starten.
Bovenstaande is ook niet toegestaan onder het mom van "Waar is de topic van ..... gebleven" of iets dergelijks.
Tevens willen we jullie eraan herinneren, dat het nog steeds verboden is om in berichten op de mamjo messageboard straatnamen, e-mail adressen of telefoonnummers te plaatsen!
Mamjo
hai thanks voor. de verwijdering
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VRAAGJE AAN MAMJO
Guest
|
 |
« Reply #21 on: 19-08-2010, 10:21:17 - GMT-1 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100%
Guest
|
 |
« Reply #22 on: 31-08-2010, 03:53:03 - GMT-1 » |
|
De eigenaar v mamjo is n hindustaan. Meer kan ik ni zeggen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fam
Guest
|
 |
« Reply #23 on: 31-08-2010, 10:37:17 - GMT-1 » |
|
Wat ik de webmaster wilt aanraden deze site te laten beveiligen en iedereen zich te laten melden als member zodat ze kunnen inloggen. Alleen zo kan deze site een fatsoenlijke site worden en mensen pijn en leed besparen.
Er heeft iemand al zelfmoord gepleegd door de ellende,verdriet en pijn die deze site heeft veroorzaakt.
Het fout ligt niet aan de laag opgeleide mensen die wat schrijven maar aan de WEBMASTER die zijn site niet goed kan beveiligen.
Ik hoop dat deze SITE vervolg worden,want de OMBUSMAN en de CONSUMENTENBOND zijn er mee bezig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WEG ERMEE
Guest
|
 |
« Reply #24 on: 23-09-2010, 13:16:12 - GMT-1 » |
|
Haal deze mamjo weg veroorzaakt teveel problemen ruzie vechtpartijen schietpartijen en moorden. Nergens voor nodig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NIET EERLIJK
Guest
|
 |
« Reply #25 on: 25-09-2010, 12:03:45 - GMT-1 » |
|
DAAROM WQAS IK GEBLK DUS HE MAMJO.GA NOU EENS NA HOEVAAK SANG! MET VERSCHILLENDE NAMES REAGEERD. WORDT ZIJ GBLK? NEEN DUS.JE WEET DAT JE EEN RODDELSIDE BENT BEGONNEN EN NU WIL JE ZOGENAAMD JOU HANDEN WASSEN IN ONSCHULD HE. WEES BLIJ DAT JE EEN AWARD HIERMEE VERDIEND,WANT HEELVEEL MENSEN KUNNEN HIER HUN EI EN FRUSS KWIJT.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
STOPMAMJO
Guest
|
 |
« Reply #26 on: 27-09-2010, 09:28:30 - GMT-1 » |
|
Stop Mamjo Site
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sang!
|
 |
« Reply #27 on: 23-10-2010, 23:15:37 - GMT-1 » |
|
Ik reageer helemaal niet 'zo vaak' met andere nicks.. Ga weg hoor.. Gezeur..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vraagje?
Guest
|
 |
« Reply #28 on: 16-11-2010, 02:43:06 - GMT-1 » |
|
Hallo mamjo kan je je link van een topic ook van google verwijderen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lau
Guest
|
 |
« Reply #29 on: 04-12-2010, 14:46:37 - GMT-1 » |
|
die hoer claudia brunsmijk zij heeft een goeie man thuis en ga ze hoeren voor geld hahahahahaha jammer dat haar vriend het niet weet, hij beter krijgen dan die hoer,iemand moet haar familie inlichten over haar praktijd,ik den haar familie zou niet trots zijn als hun weet dat ze hoer uithangt, zou ze schaamen dat is de vraag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|