voor 32 uur verdien ik netto per maand. 2500 euro ik werk in een commercieel bedrijf. krijg teruggave van de hypo is 250 euro en alleenstaande ouder belasting a 200 per maand dus totaal kom ik op 2950,00 euro.
ik klaag zeker niet, maar is ook na hard werken en lange tijd dat ik gewoon zonder stress mn rekeningen kan betalen en thank god van al mn schulden vrij ben ) heeft 10 jaar geduurd),. TJA DOMME KEUZES ALS JE JONG BENT HE...\\
ik ben nu 33 jaar
Beste Memamoesa,
Wat voor functie heb je. Dat je in een commercieel bedrijf werkt zegt niet zoveel. De schoonmaakster die iedere ochtend daar om 8:00 begint werkt ook in een commercieel bedrijf. Tevens ben ik benieuwd naar je opleidingsniveau. Je geeft aan 32 uur te werken maar ik vind dat nogal moeilijk te geloven voor iemand met commerciële functie (dat impliceer je) in deze tijden van recessie.
Als jij echt dit bedrag netto verdient dan zit je op senior leidinggevende/middenmanagement niveau. Maar een manager werkt geen 32 uurtjes maar eerder 48 uur. Op basis van een normale werkweek van 40 uur zit je op 3.125 netto per maand

.
Aan de andere kant, werken achter een 0906 nummer is natuurlijk ook werken bij een commercieel bedrijf aangezien die ook een winstoogmerk hebben.
Zou je wat meer info willen geven? Bvd.
Mijn stats:
Man, 32
Sr Account Manager in de ICT
3.500 bruto
HEAO