+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» hoeveel verdien je bruto/netto
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 2 3 [4] 5 6   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: hoeveel verdien je bruto/netto  (Read 11362 times)
ONE NATION
Guest
« Reply #45 on: 20-06-2010, 19:01:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hi,

welke diploma moet ik halen om te kunnen werken in de zorg. Ik werk momenteel al, en verdien heel goed (2800 bruto voor 3 dagen), maar als die meneer dood gaat die ik verzorg ben ik de lul. Dus om te blijven verdienen moet ik waarschijnlijk een diploma halen anders krijg ik geen werk ergens anders.

Welke hebben jullie en hoe lang moesten jullie studeren? Was het een thuis studie, avond of iets anders?

DE OPLEIDING TOT VERZORGEN DE IG EN HET DUURT 3 JAAR OP NIV 3 EN ALS JE KLAAR BEN DAN GA JE DIE 1785 VERDIEN, MAAAARRRR HANGT VAN JE VOOROPLEIDING, WERKERVARING, LEEFTIJD, WOONSITUATIE, MAAR HEB JE DE OPLEIDING GEDAAN EN VOOR EEN IEDER DIE IN DE ZORG WERKT: GA AUB DOOR MET STUDEREN WANT IK ZIE ALLEEN BUITENLANDERS IN DE ZORG ZWARE WERKZAAMHEDEN DOEN. GA VERDER ALS VERPLEEGKUNDIGE A OF B EN ZOVOORT. 1 DAG IN DE WEEK NAAR SCHOOL EN DE REST WERKEN ONGEVEER 36/38 UUR PER WEEK. WAT JE NATUURLIJK AANKAN EN HOE JE WOON SITUATIE IS?Huh? GA DOOOR DAMES EN HEREN MAAK NIET UUT WELKE BRANCHE VOORAL DE SURINAAMSE TRANGA UMA, GA DOOR
 kiss
ouderen verzorgster
Guest
« Reply #46 on: 20-06-2010, 19:07:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

DE OPLEIDING TOT VERZORGEN DE IG EN HET DUURT 3 JAAR OP NIV 3 EN ALS JE KLAAR BEN DAN GA JE DIE 1785 VERDIEN, MAAAARRRR HANGT VAN JE VOOROPLEIDING, WERKERVARING, LEEFTIJD, WOONSITUATIE, MAAR HEB JE DE OPLEIDING GEDAAN EN VOOR EEN IEDER DIE IN DE ZORG WERKT: GA AUB DOOR MET STUDEREN WANT IK ZIE ALLEEN BUITENLANDERS IN DE ZORG ZWARE WERKZAAMHEDEN DOEN. GA VERDER ALS VERPLEEGKUNDIGE A OF B EN ZOVOORT. 1 DAG IN DE WEEK NAAR SCHOOL EN DE REST WERKEN ONGEVEER 36/38 UUR PER WEEK. WAT JE NATUURLIJK AANKAN EN HOE JE WOON SITUATIE IS?Huh? GA DOOOR DAMES EN HEREN MAAK NIET UUT WELKE BRANCHE VOORAL DE SURINAAMSE TRANGA UMA, GA DOOR
 kiss

Wattt??!!! 1785 euro? Is dat netto dan? huh

Ik verdien al 2000 netto voor 3 dagen als zzp'er in de zorg! hoezo ga ik 1785 verdienen? Bedoel je als je voor een baas werkt op uurloon basis? Help me aub.
ONE NATIONN
Guest
« Reply #47 on: 20-06-2010, 19:26:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wattt??!!! 1785 euro? Is dat netto dan? huh

Ik verdien al 2000 netto voor 3 dagen als zzp'er in de zorg! hoezo ga ik 1785 verdienen? Bedoel je als je voor een baas werkt op uurloon basis? Help me aub.
ALS VOOR EEN BAAS WERK NATUURLIJK EN DAT IS BRUTO HOOR, ALS JE IN HET DERDE JAAR ZIT DENK IK??? OF KLAAR BEN, MAAR HET IS OOK MBO NIV 3
KIJK MAAR OP CAO VOOR DE ZORG ( GOOGEL ) EN JE ZEGT HET ZELF JE BENT ZELFSTANDIG ( HEEFT ZN VOOR EN NADELEN )
ouderen verzorter
Guest
« Reply #48 on: 20-06-2010, 19:33:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ALS VOOR EEN BAAS WERK NATUURLIJK EN DAT IS BRUTO HOOR, ALS JE IN HET DERDE JAAR ZIT DENK IK??? OF KLAAR BEN, MAAR HET IS OOK MBO NIV 3
KIJK MAAR OP CAO VOOR DE ZORG ( GOOGEL ) EN JE ZEGT HET ZELF JE BENT ZELFSTANDIG ( HEEFT ZN VOOR EN NADELEN )

Oh oke, dank je wel! Ik vind het behoorlijk laag, vooral als je ziet wat voor werk mensen in de zorg moeten verichten. Het is echt zwaar en 1785 euro is zwaar onderbetaald mang! Ik denk dat ik voorlopig als zzp'er blijf werken. Hopelijk kom ik makkelijk aan het werk (ondanks het feit dat ik geen diploma's heb) mocht er iets gebeuren met mijn huidige baan.
Andre
Guest
« Reply #49 on: 20-06-2010, 19:59:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

circa € 2.850 netto per maand. Na aftrek van alle posten heb ik circa € 1.500 vrij te besteden.
liar
Guest
« Reply #50 on: 20-06-2010, 20:15:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

klassen assistent  1300  netto  25 uur p/w

Dan ben jij zeker ook klassenassistent bij de leerkracht thuis.
hate holland
Guest
« Reply #51 on: 20-06-2010, 20:17:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik verdien niet genoeg in dit stront land,ik wil meer,klote land!
skeerr
Guest
« Reply #52 on: 20-06-2010, 20:25:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bruto 1660 netto 1300 32 uurp/w administratief medewerker geen diploma alleen mavo
ik verdien
Guest
« Reply #53 on: 20-06-2010, 21:24:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Netto 2750 ongeveer...kan een paar euri schelen
Maar die belasting is killing menn
wat veel
Guest
« Reply #54 on: 20-06-2010, 21:36:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Netto 2750 ongeveer...kan een paar euri schelen
Maar die belasting is killing menn

Wat voor werk doe je dan en welke studie heb je gevolgd?
Ik vind het een hoop geld wat je verdient!

En die belasting is idd killing angry angry angry
Profiteur
Guest
« Reply #55 on: 20-06-2010, 21:44:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik verdien 2300 netto
Daar bovenop bijna 1000 euro uitkering.
Totaal 3300 en dat is exclusief toeslagen.

Ja ik weet het ik ben niet goed bezig cheesy
Grundy
Guest
« Reply #56 on: 21-06-2010, 07:48:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

voor 32 uur verdien ik netto per maand. 2500 euro ik werk in een commercieel bedrijf. krijg teruggave van de hypo is 250 euro en alleenstaande ouder belasting a 200 per maand dus totaal kom ik op 2950,00 euro.

ik klaag zeker niet, maar is ook na hard werken en lange tijd dat ik gewoon zonder stress mn rekeningen kan betalen en thank god van al mn schulden vrij ben ) heeft 10 jaar geduurd),. TJA DOMME KEUZES ALS JE JONG BENT HE...\\

ik ben nu 33 jaar

Beste Memamoesa,

Wat voor functie heb je. Dat je in een commercieel bedrijf werkt zegt niet zoveel. De schoonmaakster die iedere ochtend daar om 8:00 begint werkt ook in een commercieel bedrijf. Tevens ben ik benieuwd naar je opleidingsniveau. Je geeft aan 32 uur te werken maar ik vind dat nogal moeilijk te geloven voor iemand met commerciële functie (dat impliceer je) in deze tijden van recessie.

Als jij echt dit bedrag netto verdient dan zit je op senior leidinggevende/middenmanagement niveau. Maar een manager werkt geen 32 uurtjes maar eerder 48 uur. Op basis van een normale werkweek van 40 uur zit je op 3.125 netto per maand huh.

Aan de andere kant, werken achter een 0906 nummer is natuurlijk ook werken bij een commercieel bedrijf aangezien die ook een winstoogmerk hebben.

Zou je wat meer info willen geven? Bvd.

Mijn stats:
Man, 32
Sr Account Manager in de ICT
3.500 bruto
HEAO
Ik ga stuk hier!
Guest
« Reply #57 on: 21-06-2010, 09:46:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik verdien niet genoeg in dit stront land,ik wil meer,klote land!

Misschien moet je dan naar Su gaan, daar verdien je veeeel meer (ahum cheesy)
Ik ga stuk hier!
Guest
« Reply #58 on: 21-06-2010, 09:49:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Beste Memamoesa,

Wat voor functie heb je. Dat je in een commercieel bedrijf werkt zegt niet zoveel. De schoonmaakster die iedere ochtend daar om 8:00 begint werkt ook in een commercieel bedrijf. Tevens ben ik benieuwd naar je opleidingsniveau. Je geeft aan 32 uur te werken maar ik vind dat nogal moeilijk te geloven voor iemand met commerciële functie (dat impliceer je) in deze tijden van recessie.

Als jij echt dit bedrag netto verdient dan zit je op senior leidinggevende/middenmanagement niveau. Maar een manager werkt geen 32 uurtjes maar eerder 48 uur. Op basis van een normale werkweek van 40 uur zit je op 3.125 netto per maand huh.

Aan de andere kant, werken achter een 0906 nummer is natuurlijk ook werken bij een commercieel bedrijf aangezien die ook een winstoogmerk hebben.

Zou je wat meer info willen geven? Bvd.

Mijn stats:
Man, 32
Sr Account Manager in de ICT
3.500 bruto
HEAO

En ook om deze ga ik plat.
Btw ik werk bij Randstad maar ik verbaas me wel een "beetje" om de salarissen hier. De functies en de lonen komen totaal niet overeen met de functies die wij elke dag binnenkrijgen.
Behalve van deze heer hier boven.
klmers
Guest
« Reply #59 on: 21-06-2010, 10:09:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mijn ex klmers verdien 4500 netto ik alimintatie aan zijn broek gehangen.
ik zelfs verdien een magere 1300 netto hoor.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: