HOE ZET IK MUZIEK OP EEN BB?

<< < (4/5) > >>

Space station3:
Quote from: fostrong on 12-06-2010, 11:30:52 - GMT-1

Ik heb sindskort een BB, maar weet niet hoe ik muziek op dat ding kan zetten, kan iemand me helpen please? het is een bold 9700, thanx!!!

Playstation 3 en bb zijn dikke maatjes snelle jelle zet je die shit over ...plugg and play ..usb kabel in je bb en is de ps3 hij herkent hem meteen als bb en krijgt verschillende opties toevoegen en of verwijderen...dit is denk ik de snelste manier

Adyana:
Quote from: fostrong on 12-06-2010, 11:30:52 - GMT-1

Ik heb sindskort een BB, maar weet niet hoe ik muziek op dat ding kan zetten, kan iemand me helpen please? het is een bold 9700, thanx!!!

Ik heb ook even moeten uitvogelen met mijn BB, maar als je er echt niet uitkomt ga dan terug naar de winkel en vraag ze of ze het je willen uitleggen. Niets raars aan!

Kijk bij je onderdelen die je in een doos van je BB hebt ontvangen. Je ziet een cd die je eerst moet installeren op je pc. Zet de cd in je computer en het programma leid je er vanzelf doorheen. Het is wel Engelstalig, maar dat mag geen probleem zijn. Daarna neem je de USB kabel, kleinere gedeelte gaat in je BB waar je het ook oplaad. Grotere gedeelte gaat in de USB ingang van je computer. Je kunt dan muziek vanaf je pc op je BB zetten via het programma wat je reeds had geinstalleerd.

waws:
Quote from: Adyana on 13-06-2010, 10:26:22 - GMT-1

Ik heb ook even moeten uitvogelen met mijn BB, maar als je er echt niet uitkomt ga dan terug naar de winkel en vraag ze of ze het je willen uitleggen. Niets raars aan!

Kijk bij je onderdelen die je in een doos van je BB hebt ontvangen. Je ziet een cd die je eerst moet installeren op je pc. Zet de cd in je computer en het programma leid je er vanzelf doorheen. Het is wel Engelstalig, maar dat mag geen probleem zijn. Daarna neem je de USB kabel, kleinere gedeelte gaat in je BB waar je het ook oplaad. Grotere gedeelte gaat in de USB ingang van je computer. Je kunt dan muziek vanaf je pc op je BB zetten via het programma wat je reeds had geinstalleerd.

heel goeie uitleg.

lolzz:
Maar ik heb der al uitgelegd XD
Je heb die cd amper nodig :)

jipje:
Quote from: je lult met PANTJE on 12-06-2010, 19:11:05 - GMT-1

Noem jij dat frustratie??
geeft jou pc dat aan,soms zijn jullie echt klauwfieters verlegen.
die persoon heeft groot gelijk,zoveel balckberry topics,en nog steeds weet niemand hoe het in mekaar zit??
geloof ik ook totaal niks van.
En al ben je technisch niet handig dan nog krijgt een ieder een handleiding bij een aanschaf van een blackberry of niet soms?
Maar ze moeten en zullen het op t net zetten,waarom mag je goeie heer daarboven weten zeg
flauwekul allemaal.
En bye the way een ieder bepaald zelfs wel en is geen verplichting behulpzaam te zijn want jullie lullen inderdaad
geef je ka ogen de kost inplaats van meteen een topic te starten.
zeiken doe ik ook wanneer ik wil,wie denk jij dat je bent??
mamjo-bakroe soms :wub:

Je lult! want TS vraagt om hulp, als je niet wilt helpen hoef je die topic ook niet te lezen ebbe! Het kan geen kwaad om mensen te helpen, nooit! Als jij het niet wilt doen, doen anderen het gelukkig wel voor jou, je weet niet eens hoe oud TS is, misschien is hij of zij al op leeftijd ofzo. Ik snap sommige mensen hier echt niet, zo haatdragend en gemeen, te triest  :huh:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Reply