Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Waarom denken antis dat ze latinos zijn?  (Read 15001 times)
2antiliaantju
Guest
« Reply #135 on: 24-05-2012, 12:07:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

maar in tegenstelling tot bijvoorbeeld de surinaamse negers die we heden kennen zijn de antilliaanse negers al ver geevolueerd, ze hebben zich verzadigd met latijn amerikanen uit zuid amerika en al in de vorige eeuwen met indiaanse dus de originele mensen van amerika.Die 

je zegt dat de antiliaanse negers ver geevolueerd zijn......
de slavenschepen die op de antillen stopten, namen de sterke, slimmere slaven mee naar zuid-amerika, de zwakzinnigen oftewel domme negers lieten ze achter op de antillen.

leg me aub uit waar jij je info vandaan hebt, want dit is typisch antiliaans gelul.
wat jullie taal betreft: het is net als de surinaamse taal een lingua franca, anders gezegd een verbindingstaal, met woorden van de landen die toen de overheersers waren.

doe je huiswerk voordat je onzin begint te lullen
hindoestaan
Guest
« Reply #136 on: 08-06-2012, 15:18:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

antilianen zijn een mix volk,maar ik beschouw ze niet als negers. die vrouwen van hun vind ik wel onbeschoft.
junirast
Guest
« Reply #137 on: 09-06-2012, 20:15:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik geef geen fuck van wat jij wel of niet als negers beschouw . We moeten en willen niet geaccepteerd door jouw worden  zie rond wie doen niet als latina/latino maar ze vinden ons hetzelfde als hun en we worden uitgenodigd door hun om mee te doen op miss latina word enz
nee hoor
Guest
« Reply #138 on: 19-06-2012, 01:36:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik geef geen fuck van wat jij wel of niet als negers beschouw . We moeten en willen niet geaccepteerd door jouw worden  zie rond wie doen niet als latina/latino maar ze vinden ons hetzelfde als hun en we worden uitgenodigd door hun om mee te doen op miss latina word enz
[/quote

antilianen willen volgens mij geen latino zijn zijn toch vaker de armere illegale mensen die eruit gezet worden hier op de eilanden  latinos worden hier als hoeren en criminelen gezien niet echt positief
Sangre Kurazolenjo
Guest
« Reply #139 on: 02-08-2012, 06:59:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Quote from: appp
Jouw premier zijn vader is surinaams en zijn moeder colombiaans
Waar heb je dat stom sprookje vandaan? uit je domme Su sanka? Gerrit Francisco Schotte's Papa is Henk Schotte, Henk Schotte is de zoon van een mooie donkere puur Curacaouse moeder en een Nederlandse vader. Pa Henk Schotte heeft helemaal niks, maar dan ook werkelijk niks Surinaams, volgens mij komt de achternaam Schotte niet eens voor in Suriname.
Dus onze premier Francisco Gerrit Schotte heeft van vaders kant een donkere Curacaouse oma en een Hollandse opa.

Zijn moeder is inderdaad een Colombiaanse die heel goed papiaments praat. ben n.l. in dezelfde buurt waar onze Premier opgroeide opgegroeit. Pa schotte was een van mijn leraren. Pa Schotte is trouwens op en top Curacaoenaar. Thuis bij Gerrit werd er alleen Papiaments en een mengeling van spaans en papiaments gesproken, vanwege zijn moeder. Waarom houden Surinamers ervan om te liegen en op te scheppen? Ik ben trouwens ook een gemengde Curnaar, wijlen mijn Opa is uit Venezuela en zijn vrouw mijn oma was Curacaouse. Bij ons zijn er altijd dat soort miksen geweest.
Sranan sabiso
Guest
« Reply #140 on: 02-08-2012, 07:36:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

maak je nie druk swa, mijn Srananlandgenoten kwebbelen alles wat ze horen na, zonder zelf op echte info op uit te gaan. ik weet ook dat jullie eerste min. geen Su vader heeft. maar het is ook een Cu ziekte hoor, bij jullie zijn er ook mensen die alles van horen zeggen hebben. eigenlijk lijden surinamers en antilianen allebei aan die onvolkomenheid. ik heb geleerd eerst mn bronnen te raadplegen eer ik zomaar iets schreeuw, dat voorkomt dat ik voor schut sta. bon swa.
@sangre Kurazolenjo
Guest
« Reply #141 on: 02-08-2012, 16:54:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waar heb je dat stom sprookje vandaan? uit je domme Su sanka? Gerrit Francisco Schotte's Papa is Henk Schotte, Henk Schotte is de zoon van een mooie donkere puur Curacaouse moeder en een Nederlandse vader. Pa Henk Schotte heeft helemaal niks, maar dan ook werkelijk niks Surinaams, volgens mij komt de achternaam Schotte niet eens voor in Suriname.
Dus onze premier Francisco Gerrit Schotte heeft van vaders kant een donkere Curacaouse oma en een Hollandse opa.

Zijn moeder is inderdaad een Colombiaanse die heel goed papiaments praat. ben n.l. in dezelfde buurt waar onze Premier opgroeide opgegroeit. Pa schotte was een van mijn leraren. Pa Schotte is trouwens op en top Curacaoenaar. Thuis bij Gerrit werd er alleen Papiaments en een mengeling van spaans en papiaments gesproken, vanwege zijn moeder. Waarom houden Surinamers ervan om te liegen en op te scheppen? Ik ben trouwens ook een gemengde Curnaar, wijlen mijn Opa is uit Venezuela en zijn vrouw mijn oma was Curacaouse. Bij ons zijn er altijd dat soort miksen geweest.
En toch gaat dat verhaal hier rond op curacao de eerste van wie ik het hoorde was mevrouw da costa gomez  dat is geen surinaamse maar een echte curacaose  en meedere echte curacaoenaars zeggen dat ,er word zelf gezegd dat schotte zijn stiefvader is ook door echte curacaoenaars
Sangre Kurazolenjo
Guest
« Reply #142 on: 03-08-2012, 04:31:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En toch gaat dat verhaal hier rond op curacao de eerste van wie ik het hoorde was mevrouw da costa gomez  dat is geen surinaamse maar een echte curacaose  en meedere echte curacaoenaars zeggen dat ,er word zelf gezegd dat schotte zijn stiefvader is ook door echte curacaoenaars
O ja, ik weet wel wie de da Costa Gomez's zijn, maar er zijn verschillende takken, bijv. de Portugees Sef.Joodse tak, maar er zijn ook katholieke Da costa Gomez hoor. Zelf draag ook zo'n soort bekende CuracaousSpaanse achternaam.

Ik denk dat jij of zij zich vergissen, het is niet de waarheid. (de Premier)> Gerrit Francisco Schotte's Pa Hendrik Schotte, is pleeg/stiefzoon geweest van een Hollander. die Hollander zn voornaam luidde Gerrit, ik ben ff de achternaam van die stief/pleegvader kwijt.. Uit respect voor zn stief/pleegvader heeft hij zijn eigen zoon, onze huidige premier, toen Gerrit genoemd. Maar Pa Hendrik Schotte heeft zelf ook een biologische Hollandse vader en een Curacaouse moeder, die moeder was van Santa Martha. Op Cur. beweerden sommigen ook dat de premier in Colombia is geboren, maar ook dat is een grove leugen of een verzinsel. Hendrik Schotte is de biologische vader van Gerrit Schotte. Gerrit schotte had van vaderskant dus een stiefopa.

Erger, ook van Helmin Wiels beweerden sommigen vroeger dat hij Surinamer zou zijn terwijl die man zo curacaous als ik weet niet wat is, zelfs zn betovergrootjes zijn allemaal op Cur geboren.. ik kan me herinneren dat iemand zelfs beweerde dat Wiels's voorvader een Belg zou zijn. rolleyes laugh

Ik ben in Gerrit Schotte's buurt opgegroeid en ken ze redelijk goed, bij hem thuis was het alleen papiaments. mr. Hendrik Schotte sprak uit principe geen woord nederlands thuis met zn kinderen, alleen op school of wanneer hij bijles aan zn zoon en andere jongens gaf. Hij is 1 van mijn leraren geweest . Ook Gerrit zelf is verzot op het papiaments. toen hij statenlid voor de MAN was, heeft hij zelfs een probleem gemaakt toen een Hollandse winkelier in CUR. een van zn werkneemsters, die overigens goed Nederlands spraken, wilde ontslaan, omdat ze onderling papiaments spraken. nee hoor, je kunt me rustig geloven, Papa Hendrik Schotte is zo Curacaoenaar als maar kan zijn. Maar net als in Suriname wordt op Cur van alles zomaar van horen zeggen gesproken.  Pa Hendrik Schotte is een gelovige man en zit trouwens bij de vrijmetselarij en de theosofische beweging Curacao. Lees die pdf.

http://www.vertegenwoordigingcuracao.nl/web/BIOGRAPHY%20OF%20GERRIT%20SCHOTTE.pdf

En hier is mr. Hendrik Schotte, een goed mens/gelovig en eengoede leraar die ondanks een biologische Nederlandse vader en later een Nederlandse stiefvader waar hij veel respect voor had, het liefst geen Nederlands praat in zn vrije tijd. Trouwens net zoals vele oudere Curacaoenaars die goed nederlands spreken, maar alleen als het nodig is. Deze man praat het liefst alleen papiamentu en Spaans.

<a href="http://www.youtube.com/v/6CS5a7e5qYc" target="_blank">http://www.youtube.com/v/6CS5a7e5qYc</a>
@sangre Kurazolenjo
Guest
« Reply #143 on: 03-08-2012, 15:18:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

O ja, ik weet wel wie de da Costa Gomez's zijn, maar er zijn verschillende takken, bijv. de Portugees Sef.Joodse tak, maar er zijn ook katholieke Da costa Gomez hoor. Zelf draag ook zo'n soort bekende CuracaousSpaanse achternaam.

Ik denk dat jij of zij zich vergissen, het is niet de waarheid. (de Premier)> Gerrit Francisco Schotte's Pa Hendrik Schotte, is pleeg/stiefzoon geweest van een Hollander. die Hollander zn voornaam luidde Gerrit, ik ben ff de achternaam van die stief/pleegvader kwijt.. Uit respect voor zn stief/pleegvader heeft hij zijn eigen zoon, onze huidige premier, toen Gerrit genoemd. Maar Pa Hendrik Schotte heeft zelf ook een biologische Hollandse vader en een Curacaouse moeder, die moeder was van Santa Martha. Op Cur. beweerden sommigen ook dat de premier in Colombia is geboren, maar ook dat is een grove leugen of een verzinsel. Hendrik Schotte is de biologische vader van Gerrit Schotte. Gerrit schotte had van vaderskant dus een stiefopa.

Erger, ook van Helmin Wiels beweerden sommigen vroeger dat hij Surinamer zou zijn terwijl die man zo curacaous als ik weet niet wat is, zelfs zn betovergrootjes zijn allemaal op Cur geboren.. ik kan me herinneren dat iemand zelfs beweerde dat Wiels's voorvader een Belg zou zijn. rolleyes laugh

Ik ben in Gerrit Schotte's buurt opgegroeid en ken ze redelijk goed, bij hem thuis was het alleen papiaments. mr. Hendrik Schotte sprak uit principe geen woord nederlands thuis met zn kinderen, alleen op school of wanneer hij bijles aan zn zoon en andere jongens gaf. Hij is 1 van mijn leraren geweest . Ook Gerrit zelf is verzot op het papiaments. toen hij statenlid voor de MAN was, heeft hij zelfs een probleem gemaakt toen een Hollandse winkelier in CUR. een van zn werkneemsters, die overigens goed Nederlands spraken, wilde ontslaan, omdat ze onderling papiaments spraken. nee hoor, je kunt me rustig geloven, Papa Hendrik Schotte is zo Curacaoenaar als maar kan zijn. Maar net als in Suriname wordt op Cur van alles zomaar van horen zeggen gesproken.  Pa Hendrik Schotte is een gelovige man en zit trouwens bij de vrijmetselarij en de theosofische beweging Curacao. Lees die pdf.

http://www.vertegenwoordigingcuracao.nl/web/BIOGRAPHY%20OF%20GERRIT%20SCHOTTE.pdf

En hier is mr. Hendrik Schotte, een goed mens/gelovig en eengoede leraar die ondanks een biologische Nederlandse vader en later een Nederlandse stiefvader waar hij veel respect voor had, het liefst geen Nederlands praat in zn vrije tijd. Trouwens net zoals vele oudere Curacaoenaars die goed nederlands spreken, maar alleen als het nodig is. Deze man praat het liefst alleen papiamentu en Spaans.

<a href="http://www.youtube.com/v/6CS5a7e5qYc" target="_blank">http://www.youtube.com/v/6CS5a7e5qYc</a>

Ik geloof je wel hoor want ik heb zelf ook nooit van de naam schotte als surinaamse naam gehoord.
Dat verhaal dat hij in colombia is geboren heb ik ook gehoord ja.
En die mevrouw da costa gomez is van de katholieke tak zijn goede vrienden van ons bijna familie.
Ben zelf van mix surinaamse afkomst portugees indiaans creools en beetje chinees  katholiek en met curacaose en arubaanse familieleden.
Moe van je
Guest
« Reply #144 on: 24-08-2012, 02:25:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je neukt zelf met een hindo bitch
en als jij dat bent op de foto op die andere topic
je bent kaulo lelijk , als ik jou was zou ik een operatie doen
om je zelf mooier te maken als het lukt denk het niet
trouwens kwam gisteren je man tegen hmm lekker geneukt alles
en weetje wat die zei , me vrouw bakt er niks van , hahaha
en ik dacht in de keuken of in bed , hahaa BEIDE !

Je bent echt goed bezig laat vooral nog meer dat je een soort van hoer bent. mogool rolleyes
@dombo
Guest
« Reply #145 on: 25-08-2012, 01:47:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Doordat ze ook spaans spreken dombo
Whuhaha jij eet gras schaam je want jij bent hier die hele dombo!!! Ze spreken hun eigen taal "papiaments" en dat is geen spaans. Dat een antilliaan spaans verstaat en kan praten maakt hun nog geen latino. Want niet alle anti's kunnen spaans. Weet wat je zegt voordat komt poste en andere zomaar voor zomaar dombo noemt
mooi
Guest
« Reply #146 on: 26-08-2012, 04:29:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

shanulleke is een mooie vrouw!
hi hihi
Guest
« Reply #147 on: 26-08-2012, 04:31:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

shanulleke is een mooie vrouw!

hihihihihihi
dann
Guest
« Reply #148 on: 27-08-2012, 20:36:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zijn de latino's niet het product van door blanke verkrachte creolen?
Sabra
Guest
« Reply #149 on: 27-08-2012, 21:35:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Oh my God seriously niks te doen..voelen jullie je nu beter? Lekker hè mensen in hokjes stoppen..licht lichter lichtst..in elk Europees land zijn jullie allemaal ' buitenlanders' dus FYI je bent heus niet beter omdat je een lichtere huidskleur hebt sorry to burst your little bubble. Verspil je tijd niet met nutteloze uitspraken en ga een studie oppakken ofzo misschien leer je nog eens wat, want je IQ is momenteel waarschijnlijk even hoog als je gewicht als 6 jarige.. Get a life:s..
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: