|
kale kop
Guest
|
 |
« Reply #60 on: 09-12-2010, 02:11:28 - GMT-1 » |
|
Vonne j bnt echt een roghana oroeskropboto mt j lotta man die onder d plak is , vonne laat ook mensen voor haar slikken , ding bakroe foe joe o sor joe joe pier miendri ede
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snuf snuf
Guest
|
 |
« Reply #61 on: 09-12-2010, 12:51:56 - GMT-1 » |
|
Jaloursheid is een ongeneeselijke ziekte.Als Ivonne een tumor of zo heeft zou je het willen hebben?Als ze jou een paar van die bakroes die jullie zeggen dat ze heeft wil geven met alle gevolgen van dien ,zou je ze willen hebben?zo niet :LUL DAN NIET MEER IN DAT MENS HAAR LEVEN.Ze is groot genoeg om te weten dat er een wet van oorzaak en gevolgd bestaat.De onomstotelijke wet van de natuur ,de wet van KARMA.Zo ja ,wees een man/vrouw en stap naar haar toe vr een deal om een paar van die eventuele bakroes over te nemen.Mr als je Ivone blijft bekladen en toch op hr feesje gaat om te genieten van die muziek ,eten en drinken.Dan zal ook die zelfde wet van karma met jou afrekenen.Je bent gewaarschuwd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
farawe
Guest
|
 |
« Reply #62 on: 09-12-2010, 15:21:40 - GMT-1 » |
|
Dagoe vonne jang ka jere
hahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marief
Guest
|
 |
« Reply #63 on: 12-12-2010, 23:53:49 - GMT-1 » |
|
ga jij ook naar haar wintiepre? wie gaat er allemaal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bonoemang
Guest
|
 |
« Reply #64 on: 13-12-2010, 19:10:10 - GMT-1 » |
|
ga jij ook naar haar wintiepre? wie gaat er allemaal?
Oeng ka oenoe oeng frede foe go na vonne blijd wintiepre oeng frede dat ding hebie o kong na oeng skieng. Ha Ha haha wat gemeen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
letitiablijd
Guest
|
 |
« Reply #65 on: 18-12-2010, 19:05:43 - GMT-1 » |
|
Oeng ka oenoe oeng frede foe go na vonne blijd wintiepre oeng frede dat ding hebie o kong na oeng skieng.
Ha Ha haha wat gemeen
La me je zeggen deze meid VONNE BLIJD MP op JAP-luchthaven JAP-TEAM zij laat mmense kinderen drugs slikken. Gods molen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mi taki
Guest
|
 |
« Reply #66 on: 18-12-2010, 20:02:20 - GMT-1 » |
|
wel ik schrik van wat ik hier lees over vonne, heb met haar op school gezeten op de seypestein school en ze deb het heel goed,n ze was cht een sociaal mens,cht een toffe meid.deelde haar brood met anderen,waaronder ik e ze was hel rustig. kwam haar na 10jr tegen op zanderij en zag dat ze mp was,we hebbennog een praatje gemaakt en heb haar nadien niet meer gezien. Als het zo is dan schrik ik toch wel even,maar ik hoor dat men ook zomaar dingen kan schrijven. Yvonne heel veel sterkte met je winti pre. probeer alls te herstellen INDIEN je wat fout hebt gedaan,en het beste in het nieuwe jaar. Oja ook gefeliciteerd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aibaja
Guest
|
 |
« Reply #67 on: 18-12-2010, 21:23:00 - GMT-1 » |
|
wel ik schrik van wat ik hier lees over vonne, heb met haar op school gezeten op de seypestein school en ze deb het heel goed,n ze was cht een sociaal mens,cht een toffe meid.deelde haar brood met anderen,waaronder ik e ze was hel rustig. kwam haar na 10jr tegen op zanderij en zag dat ze mp was,we hebbennog een praatje gemaakt en heb haar nadien niet meer gezien. Als het zo is dan schrik ik toch wel even,maar ik hoor dat men ook zomaar dingen kan schrijven. Yvonne heel veel sterkte met je winti pre. probeer alls te herstellen INDIEN je wat fout hebt gedaan,en het beste in het nieuwe jaar. Oja ook gefeliciteerd.
Het is waar, ze heeft ook een buurjongen laten slikken en nog een paar andere mensen. Haar dochter en haar dochter vriend zijn ook drugsdealers maar inderdaad. GODS MOLEN........................ ...........VOOR AL DIE MOEDERS DIE HUILEN OM HUN KINDEREn. VONNE BLIJD EN DOCHTER JULLIE HEBBEN VEEL OP JE GEWETEN. ALLEEN OM GELD!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skooootoe
Guest
|
 |
« Reply #68 on: 29-12-2010, 23:44:59 - GMT-1 » |
|
Het is waar, ze heeft ook een buurjongen laten slikken en nog een paar andere mensen. Haar dochter en haar dochter vriend zijn ook drugsdealers maar inderdaad.
GODS MOLEN........................ ...........VOOR AL DIE MOEDERS DIE HUILEN OM HUN KINDEREn. VONNE BLIJD EN DOCHTER JULLIE HEBBEN VEEL OP JE GEWETEN. ALLEEN OM GELD!
Is haar feesje wel door gegaan? Al haar bolletjes slikkers zijn opgepakt. Ze gaan nu praten vonne blijd!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sabi
Guest
|
 |
« Reply #69 on: 30-12-2010, 11:20:15 - GMT-1 » |
|
nee, haar feest is niet door gegeaan, ze hebben bij haar ingebroken, zijn met al haar goud en geld vandoor gegaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skoootoee
Guest
|
 |
« Reply #70 on: 30-12-2010, 11:28:18 - GMT-1 » |
|
nee, haar feest is niet door gegeaan, ze hebben bij haar ingebroken, zijn met al haar goud en geld vandoor gegaan.
Dat is een leugen van haar! Al haar bolletjes slikkers zijn opgepakt in nederland, dus ze heef geen geld om te feesten. Hahahahahahah,, je moet niet op drugs rekenen VONNE BLIJD. DRUGS PASIE NA LAS PASIE. Dus ook geen feesje!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sabi
Guest
|
 |
« Reply #71 on: 30-12-2010, 12:05:00 - GMT-1 » |
|
het is echt waar, ze hebben echt bij haar ingebroken !!! van betrouwbare bronnen gehoord
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skotoeoe
Guest
|
 |
« Reply #72 on: 30-12-2010, 17:06:47 - GMT-1 » |
|
het is echt waar, ze hebben echt bij haar ingebroken !!! van betrouwbare bronnen gehoord
Het is in scene gezet!!! Ze liegen omdat ze geen geld hebben om te feesten, de bolletjes slikkers zijn opgepakt in nederland.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rew
Guest
|
 |
« Reply #73 on: 30-12-2010, 17:23:51 - GMT-1 » |
|
jullie lullen over haar,is te begrijpen omdat jullie in verlegenheid zijn over jullie leven,vandaar dat jullie zoveel tijd en aandacht aan haar leven besteden,gaan jullie zo door hor,bongro bita unu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maties
Guest
|
 |
« Reply #74 on: 31-12-2010, 17:18:54 - GMT-1 » |
|
jullie lullen over haar,is te begrijpen omdat jullie in verlegenheid zijn over jullie leven,vandaar dat jullie zoveel tijd en aandacht aan haar leven besteden,gaan jullie zo door hor,bongro bita unu
DIT IS EEN OPROEP VOOR ALLE MOEDERS,BROERS,ZESSEN TANTES, OOMS, NICHT EN NEVEN, GEEF DEZE VROUW VONNE BLIJD AAN , BIJ DE NARCOTICABRIGADE NEDERLAND(MARECHAUSSEE). ALS ZE JE KINDEREN HEEFT AANGEZET OM BOLLETJES TE SLIKKEN.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|